15-års jubileumsteff på Rudskogen 16-17 August 2008

Anbefalte innlegg

Bare pass på å beregne alkoholinntaket slik at man slipper kjedelige episoder under blåseprøve før banekjøring på morgenen etter.

 

:)

 

Hehe, treningsøkt kl.0600 for å svette ut alkoholen. hehe... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen spesiell plass vi må parkere på campen for å få litt strøm? :) er der nok i 18-21 tiden tenker eg :)

 

Er nok bare strøm i den lille hytta ved grusplassen, men det pleier å bli dratt skjøteledninger over hele plassen. Bare å ta med nok skjøteledning og spørre naboen pent om de har et ledig stikk du kan huke deg på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe blir varmekabel på heile grusplassen til slutt då sikkert :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe blir varmekabel på heile grusplassen til slutt då sikkert :P

 

Jepp! Og det fine med det er at hele campen kan få strøm fra en 10amp sikring pga så lange ledninger : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

400 for passasjer på lørdag og eller..? Blir vel å ta tur en av dagene tenker jeg, men må jo ta litt hensyn til valpen man har fått seg så noe overnatting og party blir det dårlig med!
Jeg er litt usikker på hva du lurer på her, hva det koster å komme inn? Eller?

 

noen spesiell plass vi må parkere på campen for å få litt strøm? :) er der nok i 18-21 tiden tenker eg :)

 

Er nok bare strøm i den lille hytta ved grusplassen, men det pleier å bli dratt skjøteledninger over hele plassen. Bare å ta med nok skjøteledning og spørre naboen pent om de har et ledig stikk du kan huke deg på :)

 

Neida, det er ikke dedikert noen spesielle strømplasser, men som Martin sier, så er det nok lurt å ta med seg en rull med skjøteledning så blir du ihvertfall litt fleksibel mht plassering og strøm :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på hva du lurer på her, hva det koster å komme inn? Eller?

 

Glem det, sliter med km standen på golfen så den må stå pent parkert denne helga :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glem det, sliter med km standen på golfen så den må stå pent parkert denne helga :P

 

Det var synd å høre, håper du kan haike med noen nedover og alikevel få kommet deg på treffet ;)

 

Men, jeg kan jo for ordens skyld gjenta følgende

 

Inngang: Gratis (for medlemmer og ikkemedlemmer)

Utstilling 100 kr (søndag)

Banekjøring 400 kr (uavhengig av om du skal kjøre lørdag, søndag eller begge dagene)

Medlemskap 400 kr

 

Og for å presisere. Det er kun medlemmer som har anledning til å kjøre på bane eller stille ut. Bilen må være av merke VW eller Audi!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg og en kammrat kommer i morgen.. vi blir vel med og tar en par øl tror jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil hive meg på Gry K. og gi ros for god informasjon før dette treffet.

Bare pass på å beregne alkoholinntaket slik at man slipper kjedelige episoder under blåseprøve før banekjøring på morgenen etter.

Bra tiltak! : ja :

Men burde ikke dette stå som "offisiell" informasjon angående banekjøringen?

 

 

Merker jeg gleder meg som en uuuungeee! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er jeg ferdig pakket og straks klar til å stikke til bussen, som går til bjerkvika hvor vi får skyss til sverige hvor vi skal møte ken arne som vi skal sitte på med til rudskogen :o

litt lang reisebeskrivelse og litt mye kluss før vi kommer oss ned dit, men vi er ved godt mot : rock :

 

ellers kan jeg legge til at jeg tar med meg et videokamera som er meget engnet for onboard og outboard filming, så om noen vil ha film av sin bil mot at jeg får sitte på så er det bare å hyle ut, 97777532 : smil :

 

det er et slik kamera jeg har:

http://cgi.ebay.com/ATC3K-ATC3000-WIRELESS-ACTION-CAM-CAMERA-ATC2K-UPGRADE_W0QQitemZ330259029519QQihZ014QQcategoryZ11724QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merker jeg gleder meg som en uuuungeee! : vinke :

 

Som en...?

 

Jeg gleder meg i hvert fall som den ungen jeg er. :P Bilene begynner å bli klare også, og i morra braker det løs! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom: Har du hjelm har du plass og da har kanskje jeg onboard film ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg såpass at jeg har vansker med å konsentrere meg på jobb idag.

Har tatt fri hele morra : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg såpass at jeg har vansker med å konsentrere meg på jobb idag.

Har tatt fri hele morra : smil :

 

 

Da er vi to :)

 

Tatt fri ett par dager i etterkant av helga også. Må lade ut etter treff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra tiltak! : ja :

Men burde ikke dette stå som "offisiell" informasjon angående banekjøringen?

 

Du synes ikke myndighetenes opplysning om at det er ulovlig med kjøring i fylla/bakfylla ikke er tilstrekkelig ? :D

 

Nå er ikke jeg med å arrangerer denne gangen, og kan ikke svare på detaljer rundt akkurat hvorfor det ikke er kommunisert ut. Vi hadde blåsetest under teknisk i fjor og jeg regner med det fortsatt blir gjennomført i år så sant det er mannskap tilgjengelig. Utstyret har iallefall klubben.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blåsetest er jo greit men har aldri opplevd å måtte blåse verken ifjor eller i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blåsetest er jo greit men har aldri opplevd å måtte blåse verken ifjor eller i år.

 

Vi hadde det som en del av teknisk på Våler i ifjor iallefall. (Iallefall frem til kl 13:00 ca)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom: Har du hjelm har du plass og da har kanskje jeg onboard film ;)

 

tar med et slikt kamera jeg også, slik at jeg kan filme når alle kjører forbi meg, eller når jeg havner i sandfella :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer at klubben innehar alko-testere og vil gjennomføre blåsekontroll i før sjåfører slipper ut på banen.

 

Dette er selvsagt for alles sikkerhet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mhh, er jeg blind eller var det faktisk ingen som klarte å svare på spørsmålet til Per?

Hva koster det å ha med passasjer på banen? har vel pleid å være 300 eller noe?

 

Litt dumt at jeg kun kan ta turen nedover på søndag, men ettersom det er meldt regn, kommer det vel til å bli en del færre biler ute på banen?

En sjangse for at de med quattroer og 4motioner som tør å bruke firehulsdriften sin for å få sladdet litt med bilen sin:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidl. treff er det vel bare sjofør som betaler, ganske sikker på at det ikke koster noe for passasjerer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da kommer det litt mer info og litt svar :)

 

Det koster ikke noe med passasjer, men kun en passasjer er tillatt i bilen. Hjelm er obligatorisk for denne også.

 

Vi vil i år, som foregående år tillate SEAT og Skoda på banen også.

 

 

Angående grilling, så har den senere tids regnvær over østlandsområdet gjort at vi nå får lov til å bruke engangsgriller også : rock :

 

(Bare vær obs på at dere ikke kaster disse sammen med brennbart materiale mens det enda er glo på de ;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.