15-års jubileumsteff på Rudskogen 16-17 August 2008

Anbefalte innlegg

Er det noen vaskemuligheter i nærheten ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen vaskemuligheter i nærheten ?

 

Det nærmeste blir vel da i Rakkestad om jeg ikke tar feil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det nærmeste blir vel da i Rakkestad om jeg ikke tar feil.

 

Stemmer, Statoil i Rakkestad hadde selvvask sist jeg var nedover

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi som skal kjøre fra sørlandet burde få vaske litt ;)

 

Jeg og Per Andre Støle kommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, får vel ta meg en tur nedover jeg og, men er usikker på om jeg kommer på lørdag eller søndag...brukt alt for mye penger for tiden, så har ikke råd til å ta en helgtur:o

 

Håper egentlig på litt regnbyger på banen, alltid morro å leke litt med quattrosladder på glatt vei (etter 2 banetreff med litt feilberegnet dekktrykk i år har jeg veldig dårlige dekk:p )

 

Førermøte 12.30 passer egentlig ypperlig på søndag, fordi da slipper jeg å dra så tidlig ifra Drammen.

Synd at kjøringen slutter allerede kl 17.00...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei.. jeg og en kompis kommer på treffet.. jeg er medlem men ikke han.. er det noe problem for oss å campe på grattisen med resten av gjengen som er medlem eller er det kun for medlemmer..??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei.. lurer på om det er noe problem å ta med meg en kompis på gratis campen... er det gratis for alle eller kun medlemmer?? jeg er medlem men ikke han...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Inngang for ikke medlemmer er forøvrig også gratis, men ønsker de å stille ut eller kjøre på bane må de først melde seg inn i klubben. Dette kan som nevnt over gjøres på stedet!

Nok en gang, vel møtt!

 

hei.. lurer på om det er noe problem å ta med meg en kompis på gratis campen... er det gratis for alle eller kun medlemmer?? jeg er medlem men ikke han...

 

Campen kan jeg ikke skjønne annet enn også er gratis for ikke-medlemmer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi som skal kjøre fra sørlandet burde få vaske litt ;)

 

Jeg og Per Andre Støle kommer :)

 

Ja, å hvertfall vi som kommer fra Nord Norge;): vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, men vi tillater ikke kjøring med MC.

 

Forøvrig er det bare klubbmedlemmer med VW og Audi som har anledning til å kjøre på banen.

 

Husk hjelm ;)

 

Slik du har skrevet det så holder det at man har VW eller Audi, og jeg har flere VW og Audi, men jeg kommer med Viper'n på Søndag, er det noen mulighet for og lufte den på banen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det nærmeste blir vel da i Rakkestad om jeg ikke tar feil.

 

Går fint å vaske på shell og esso ved hafslund, samt elefantvasken ved årum i sarpsborg, hvis dere kommer fra e6 og tar av enten ved grålum(quality hotel), eller ved biltema.

 

Kommer dere indre veien, mysen og rakkestad, så er dette det enkleste ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik du har skrevet det så holder det at man har VW eller Audi, og jeg har flere VW og Audi, men jeg kommer med Viper'n på Søndag, er det noen mulighet for og lufte den på banen?
Om du ønsker å vri noe som egentlig burde være ganske lett forståelig i forhold hva det er svart på til at du får kjøre Viper'n din på banen så er jeg redd for at du blir veldig skuffet Sigmund.

 

Om vi ser bort i fra instruktørenes biler som er der for å gi våre medlemmer muligheten til å sitte på, er det bare VW og Audi som har adgang til banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har hørt om det kommer noe av "værsting" bilene til treffet da? Mener at ifjor var både VS, TS, Jonus,KRB osv der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har hørt om det kommer noe av "værsting" bilene til treffet da? Mener at ifjor var både VS, TS, Jonus,KRB osv der?

 

Vi har nå en plan om å ta turen på lørdag i hvert fall,støper for harde livet om dagen for å få lappet sammen fronten etter litt tereng kjøring på gatebil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har nå en plan om å ta turen på lørdag i hvert fall,støper for harde livet om dagen for å få lappet sammen fronten etter litt tereng kjøring på gatebil

 

Er det ikke rally-bil da? :D

 

Mener Pettersen Autoimport kommer også med en haug biler..

Om det er verstingbiler veit jeg ikke..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kompisen min Odd Helge Haugsnes som har jobbet for NRK og Yellow Bastard Production... (De som produserte Kill Buljo, og nå Død snø). Jobber nå for Rubicon. Vil komme å filme på treffet for oss:)

 

Han vil stå for filmingen ikke redigeringen, den tar vi oss av.

 

Jeg etterlyser noen som kan hente han i Oslo før avgang til Rudskogen, og kan ta han med tilbake til Oslo på ettermiddagen/kvelden. Send meg en PM, eller mail på brox(a)runbox.no. Evnt en sms til 97172703.

 

EDIT: Da tar Ørjan Andreassen seg av hentingen...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det fest fredag eller??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det fest fredag eller??

 

Skal ikke se bort i fra at noen av oss kommer i party-modus på campen i løpet av fredagen nei. :venner::full:: cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det fest fredag eller??

 

Klart det blir fest!!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare pass på å beregne alkoholinntaket slik at man slipper kjedelige episoder under blåseprøve før banekjøring på morgenen etter.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

400 for passasjer på lørdag og eller..? Blir vel å ta tur en av dagene tenker jeg, men må jo ta litt hensyn til valpen man har fått seg så noe overnatting og party blir det dårlig med!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Overnatting

For de som reiser langt og ønsker overnatting så har vi i år leid en grusplass rett ved baneområdet. Her er det gratis for alle medlemmer og campe, og strøm vil være tilgjengelig for de som ønsker dette. Pga. skogbrannsfare er det dessverre ikke tillatt med engangsgrill denne helgen.

 

 

 

noen spesiell plass vi må parkere på campen for å få litt strøm? :) er der nok i 18-21 tiden tenker eg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.