#8501 Skrevet September 5, 2015 Fin bil hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8502 Skrevet September 5, 2015 Den er så grom.Den ultimate drømmebil:) Drar jeg 7 rette i lotto blir det en slik,i candy-red! Har sett den! Detaljnivået er helt perverst! "Everything is important" er ett flott motto 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8503 Skrevet September 7, 2015 http://www.blocket.se/lund/Volkswagen_Caddy_Custom_Golf_Racing_60630764.htm?ca=7&w=3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8504 Skrevet September 7, 2015 Bilen til en lokal helt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8505 Skrevet September 7, 2015 Bilen til en lokal helt [ATTACH=CONFIG]230130[/ATTACH] Tøft! For lav for min smak selvfølgelig da.. Husker godt når jeg hentet min første bil nemlig en Granada på vestlandet full av rust 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8506 Skrevet September 7, 2015 Denne har luft så enkelt å justere den perfekt. Normalt er den for lav for meg og ,men eg syns det er greit så lenge det er luft og den har en mer edruelig høyde ved bruk sånn at hjulbuer og bil ikke tar unødvendig skade. Denne har penere høyde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8507 Skrevet September 7, 2015 Damn , those rims.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8508 Skrevet September 8, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8509 Skrevet September 10, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8510 Skrevet September 13, 2015 (endret) Fra den gode gamle tiden..... Helt utrolig at bilene ble såpass rette !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8511 Skrevet September 14, 2015 (endret) Fra Wörthersee i år - ikke bare er bilene på øverste hylle men musikken og filmingen er enestående. Fullskjerm, headset og volum 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8512 Skrevet September 16, 2015 Herregud så rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8513 Skrevet September 18, 2015 Her har du en annen Rally bil Denne er også..rimelig hissig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8514 Skrevet September 19, 2015 Både bil og scene er helt riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8515 Skrevet September 21, 2015 (endret) Vet ikke hvilken motor det er i Doka'n, men bussen har en v8. Edit; var vist V8 4,2 i den og Den her er å bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8516 Skrevet September 21, 2015 (endret) Herregud så rått! Hvis jeg hadde kunne velge... så hadde jeg bytta liv med Chris Harris! Forstod jeg det forresten riktig, denne bilen er RWD? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8517 Skrevet September 22, 2015 Enig, Hans F. I tillegg er Chris Harris også den beste biljournalisten imo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8518 Skrevet September 22, 2015 Enig, Hans F. I tillegg er Chris Harris også den beste biljournalisten imo. Kult at mange her har fått opp øynene for denne karen! Fy feite så han kjører! Han ser ut til å kunne håndtere alt av biler på grensa... Og i tillegg har han veldig mye kunnskap. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8519 Skrevet September 22, 2015 Chris Harris er god ja, her er en av mine favorittepisoder. Kanskje den svakeste og mest primitive bilen han har kjørt, men likevel får han det til å virke morsomt! https://www.youtube.com/watch?v=0oFDacv0hc8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8520 Skrevet September 22, 2015 citroen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8521 Skrevet September 22, 2015 Norsk bil... [video=youtube;-fJac9MRiLA] (Nei, jeg oppfordrer ikke til grisekjøring på offentlig vei ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8522 Skrevet September 22, 2015 Syns dem gjorde det helt rett på Autobahn. Se ved 1.45 når han kjører forbi VW'n. Sykt kor det går !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8523 Skrevet September 22, 2015 Sykt bra serie av bygging av en mini med 4wd imponerende fabrikering.. Og det hele med ett glimt i øye Dette er episode 10 resten ligger på youtube. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8524 Skrevet September 23, 2015 Sykt bra serie av bygging av en mini med 4wd imponerende fabrikering.. Og det hele med ett glimt i øye Dette er episode 10 resten ligger på youtube. Har sett hele serien nå! takk for tipset veldig underholdende og lærerikt å følge med på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8525 Skrevet September 24, 2015 Aldri vært noe Ferrari-fan men denne syntes jeg var innafor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...