Treff: Autopower on Ice 2009

Anbefalte innlegg

meldt meg på. vurderer nå om det blir dagstur fra brodern i Oslo eller om jeg får plass på hotellet der oppe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

meldt meg på. vurderer nå om det blir dagstur fra brodern i Oslo eller om jeg får plass på hotellet der oppe :)

 

Hørtes ut som hotellet var fullt hvis du ikke har bestillt alt ?`

Få med deg noen folk, bestill leilighet på Haglebu Fjellstue, der var det noe ledig da jeg ringte å bestillte til oss for 1uke siden : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes ut som hotellet var fullt hvis du ikke har bestillt alt ?`

Få med deg noen folk, bestill leilighet på Heggedal Fjellstue, der var det noe ledig da jeg ringte å bestillte til oss for 1uke siden : vinke :

 

Ikke eggedal borgerstue du mener? har du en mailadresse eller et tlfnr?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke eggedal borgerstue du mener? har du en mailadresse eller et tlfnr?:)

 

Haglebu Fjellstue :

 

http://www.haglebu.no/

3271 3350

 

Fin beliggenhet, ca 20min unna sigdalsbanen.

Anbefales, bodde der i fjor også : vinke :

Billig overnatting også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel ei hytte på haglebu her og, fint der, og sinnsykt gode irish coffee i baren ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var rom på Eggedal booket. var visst noen som hadde avbestillt via Autopower :) Noen som har en ekstra hjelm? Eller tips om hvor jeg kan skaffe en billig? har forsåvidt en hjelm jeg kan bruke, ala typen motorsykkel hjelm med flybriller, 2 verdenskrig stil: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var rom på Eggedal booket. var visst noen som hadde avbestillt via Autopower :) Noen som har en ekstra hjelm? Eller tips om hvor jeg kan skaffe en billig? har forsåvidt en hjelm jeg kan bruke, ala typen motorsykkel hjelm med flybriller, 2 verdenskrig stil: smil :

 

http://www.pedersens-racing.no/bil/hjelmer/ nr 2 fra toppen er vel i hvertfall billig. Godkjent for nasjonale klasser til og med:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal ta meg en tur med RS2'n jeg også. Blir jo reine S/RS treff oppå der.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påmeldt og 2 biler klare fra Bergen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var gode gamle gte`n klar til iskjøring:) bytta motor nyttårsaften, så nå går den som ei kule:) Ole Opsahl klar også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk lagt på nye piggdekk idag, så nå er jeg klar, må bare få kjørt de inn litt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var gode gamle gte`n klar til iskjøring:) bytta motor nyttårsaften, så nå går den som ei kule:) Ole Opsahl klar også?

 

Nope, har hatt toppen til overhaling i 5 - FEM måneder nå, så ser svart ut for 80n sin del :(

 

Men om jeg får bytta litt bremser på S2n til slutten av uka kommer jeg med den, med piggfritt dessverre da det ikke er bur i den :(

 

Og får jeg ikke gjort det heller, ja da kommer jeg og ser på : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope, har hatt toppen til overhaling i 5 - FEM måneder nå, så ser svart ut for 80n sin del :(

 

Men om jeg får bytta litt bremser på S2n til slutten av uka kommer jeg med den, med piggfritt dessverre da det ikke er bur i den :(

 

Og får jeg ikke gjort det heller, ja da kommer jeg og ser på : smil :

 

vist du ikke får igang noe, kjører du litt 80 quattro for meg:) kansje jeg lærer og kjøre også?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og får jeg ikke gjort det heller, ja da kommer jeg og ser på : smil :

 

Om du lover å være snill gutt kan det hende jeg tar sjansen på å la deg ratte 80'en min med litt mindre forsprang i motoren:D.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha kløyvd hele girkassa på isbilen i 2, etter litt inspirert test kjøring før sigdal: eek :

Ser det nå ut til at den gamle 100 quattroen snart er i gang igjen med ny og sterkere girkasse...

 

Sigdal 09 blir moro : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas: Blir nok piggløs S2 ser det ut til, men takk for tilbudet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen får se til å ta bilder for oss som sitter på andre sida gokk og ikke kan komme og se på. Frister fælt med en tur, men 130+ mil på en helg blir for drøyt med tanke på at det snart er treff i vår kjære funasdal ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen får se til å ta bilder for oss som sitter på andre sida gokk og ikke kan komme og se på. Frister fælt med en tur, men 130+ mil på en helg blir for drøyt med tanke på at det snart er treff i vår kjære funasdal ;)

 

Skal opp og filme litt på lørdag/søndag, så det kommer nok noe på nettet snart. Hvis det ikke blir så kaldt at kameraet svikter da : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter å ha kløyvd hele girkassa på isbilen i 2, etter litt inspirert test kjøring før sigdal: eek :

Ser det nå ut til at den gamle 100 quattroen snart er i gang igjen med ny og sterkere girkasse...

 

Sigdal 09 blir moro : vinke :

 

er ikke bare jeg som har fått problemer da! etter ivrig satsing og trening før sigdalstreffet, har jeg tatt topp-pakning. ser mørkt ut for meg med kjøring: bh :: bh :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer på Lørdag med 90Q type 85-RS2 for og misbruke bilen så godt vi kann ;)

 

Treg med og bestille overnatting, så vi drar hjem etterpå og drikker oss fulle..:)

 

Noen som har en enkel forklaring på hvor kjøre når man kommer til drammen fra Oslofjordtunellen og skal finne veien opp til Sigdal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treg med og bestille overnatting, så vi drar hjem etterpå og drikker oss fulle..:)

 

Har du prøvd med Haglebu Turistheim? Jeg bestilte en 2-manns(15m2, det var i hvertfall plass til 2) campinghytte der på lørdag så det er mulig de har flere hytter ledige. 400kr døgnet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte melde meg av, rekker ikke å få konvertert defekt automat til 6-trinns manuell : bh :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du prøvd med Haglebu Turistheim? Jeg bestilte en 2-manns(15m2, det var i hvertfall plass til 2) campinghytte der på lørdag så det er mulig de har flere hytter ledige. 400kr døgnet :)

 

Ok, er dette langt fra racarbanen? Blir det noe fest her Fredag kveld? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor det ligger, men det skulle ligge rett ved Haglebu Fjellstue og tidligere i tråden skrev en at det tar 20min fra Fjellstua til isbanen. Så da tar det vel rundt det samme fra Turistheimen. Vet ikke om noen fest på fredag for vi skal bare overnatte der fra lørd til sønd. Uansett så høres det ut som at det blir liv på Fjellstua.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.