Treff: Autopower on Ice 2009

Anbefalte innlegg

mangla ispigg før og kjøre fort her , hadde vell en snitt fart på 35km/h rundt banen :( med piggfritt. Men langsletta var litt morro og tømme 4e gir på hjulspinn bredt , viste vell 210+ på målern :) men kanskje gikk 150 km maks.

satser på ispigg neste gang . Noe missunelig på Kai sin fremfart i svinga , !! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et supert treff folkens! dette var morro! Jeg rundet ca 21mil på bane, så fikk kjørt masse! Fin bane, men veldig glatt egentlig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var et knall treff, Hadde aldri trodd syncro golfen skulle være så fin å jobbe med...: rock :

Håper det blir mere iskjøring for min del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange takk for et kjempetreff og en fin helg:). Vi får håpe forholdene holder seg fine utover, så er det ikke verre ann at man bare samler en gjeng og stikker en tur oppover ei helg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har filmet litt, men det var ikke veldig behagelig for kameraet i -10 grader.

Kommer linker til you tube når de er lastet opp.

Litt crappy lyd og bilde innimellom, men bedre en ikke å legge ut noe.

 

Edit: Lyden ble helt borte da de kom inn på Tuben : klø : så de ligger til nedlasting fra mediafire også (se i tråden på mediaforumet)

Har også lagt de ut på Facebook. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ett knallbra treff :) var veldig glatt i år, men sånn blir det når det er så få som kjører på ispigg, litt dumt at autopower krever bur når ikke utleieren av banen stiller krav til det, men men...

 

Har mye inboard filming i middels kvalitet, skal se om jeg får lagt det ut en plass....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er Hebbe sjøl som har kommet med bur kravet.

Biler av nyere dato 2000- kan kjøre med halv bur,eldre må ha hel bur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er Hebbe sjøl som har kommet med bur kravet.

Biler av nyere dato 2000- kan kjøre med halv bur,eldre må ha hel bur.

 

Ok, det var ikke krav fra Hebbe om det i fjor da jeg snakket med han om det, men da har han tydligvis endret på dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra treff ja, er klar for flere turer dit. Breei og fin bane, og med nye dekk så var det riktig skøy :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg hivd sammen en liten snutt

 

Kameraet lager en sykt irriterende lyd på filmen, så ikke sett volum på full guffe :D

 

Småglatt med piggfritt gitt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEHE:D. Skjønner hva du mener med lite feste sideveis, ja:p. Da var det mer trivelig med vanlige piggdekk, selv om B4'en min ikke på langt nær kan kalles så forutsigbar som den gode, gamle Type 85'en (siden i fjor med havarert motor). Da gleder jeg meg til å se gjennom bildene dine:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.