#151 Skrevet Mars 14, 2009 Ska me sei klokkå 9 eller 10? Må ha ei faste tid, lettare å forholda seg te.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Mars 15, 2009 Eg meine i så tilfelle klokkå 10 ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Mars 15, 2009 Enige på kl.10:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Mars 16, 2009 Funke nok fint kl. 1000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Mars 17, 2009 Eg må nok stå øve dyno-dagen . Har fått me meg ein på jobb til å senka audien på lørdag, så eg blir nok ståande på jobb når dokke e i benken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Mars 17, 2009 Du får ta turen bortom itte du e ferdige. Hvis du begynne tiligt, så rekke du d kanskje... For tar nok ei stond me alle bilane og nogen ska vel ha 10 run og hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Mars 17, 2009 (endret) Ja gjerna. Eg får se på det.... Får se kor smertefritt det går me senkingå. Me ska ha hjulstilling og ittepå. Ringe sikkert tilTysse, når me e ferige, for å hørra koss dokke ligge ann i løypå... Justera spissingå på den bilen er ikkje akkurat ein fryd, for å sei det sånn...Fastrusta å eeeeeeeja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Mars 18, 2009 eg stille bare me 1 bil, har ikke bremser på golfen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Mars 18, 2009 ser farlig ut som om det kanskje e den grønne som får brynt sg på rulla på lørdag.. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Mars 18, 2009 ser farlig ut som om det kanskje e den grønne som får brynt sg på rulla på lørdag.. hehe.. Kannå tør du isje å stilla med kanninen din? Blir blått hos meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Mars 18, 2009 eg stille bare me 1 bil, har ikke bremser på golfen Det e nå LENGE siden du sleit ned klossane, har du ikkje fiksa det endå?!? E jo fiksa på ein liten time. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Mars 18, 2009 Kannå tør du isje å stilla med kanninen din? Blir blått hos meg.. Åjo, null problem me å tørra d.. Verre når ann står til rustveising inni petter sin garasje som e låst når han e i syden.. Hehe. Anytime Trym! hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Mars 18, 2009 Blir blått hos meg.. Gleder meg til denne! PD150 er grommotoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Mars 18, 2009 Kor e det dette ska skje nå igjenn? Blei dokkor enige om klokken 10.00? Eg komme nok innom. Ska te bergen litt seinare å henta bil! (Det e nå på lørdag foresten?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Mars 18, 2009 Ka bil du he kjøpt dg?!?!?!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Mars 18, 2009 Det e nå LENGE siden du sleit ned klossane, har du ikkje fiksa det endå?!? E jo fiksa på ein liten time. ska bytta t gti bremser pga lekasje i den ene caliperen, bjunne å bli litt risky me bare håndbrekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Mars 19, 2009 Kor e det dette ska skje nå igjenn? Blei dokkor enige om klokken 10.00? Eg komme nok innom. Ska te bergen litt seinare å henta bil! (Det e nå på lørdag foresten?) D bler kl.10 nå på lørdag ja:) Kan eg foreslå at me møtes ein plass kvart på 10 adle så ska ver me? Eg vett isje kor d å eg e nok isje den einaste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Mars 19, 2009 Som kjent så er jeg ikke så flink til å følge etter andre biler ( ), så hvis noen har en adresse så hadde det vært toppers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Mars 19, 2009 Ka bil du he kjøpt dg?!?!?!? Ska te bergen på lørdag å henta meg ein 2er golf GTI 16V. Så får me se om an e någe å ha på eller ikkje... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Mars 19, 2009 (endret) Hvis det e någen som lure på kor det e, så kan de ringa meg så ska eg forklara 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Mars 19, 2009 Ka me bare å legga det inn her? Gulesider link kanskje. Kan vel ikkje ver så vanskelig. Sleppe du forklara det ørten ganger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Mars 19, 2009 jaddå, kan jo egentligt det mye lettare Ungdommens Motorsenter Haugåsstubben 9, 4016 Stavanger 51 58 22 62 http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D6538657.36704%26lon%3D311623.95006%26zoom%3D15%26layers%3DB0000%26id%3Dc_Z000Y1UQ%26offset%3D0%26tab%3Dyellow 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Mars 19, 2009 Aha, då vett eg kor d e:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet Mars 19, 2009 Det vett me jo kor e! Eg e der nok ikkje te ti, men någe itte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet Mars 19, 2009 Håper alle har informasjon om utveklsing o.l. Da blir alt mye mer effektivt når vi skal inn og ut med flere biler. Gleder meg :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...