Anbefalte innlegg

D e godt. Eg stille. men me sjåfør ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då e d snart klart for avreise... sga bli artig å se kor mye der e i blokkå nå.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja ;) takk for i dag uansett! Gratulerer Robin me seieren. Hehe :)

 

Eg for min del får satsa på at eg får vekk ufoane me tiå. Men d blir ikkje me d fyssta!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg ut resultatene til de som deltok da hvis de som kjørte vil dele det med oss som ikke var der:) Spennende å se kor mye krutt det e i bilene til lokallaget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkelt..

 

Robin = 203whp!

Trym = Ein stykk mindre clutch

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Winner: Robin

Clutchkonge: Trym

Slammer: Andrè

 

Får sikkert t nogen bilder seinere i kveld

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk isje resultat på min da clutchen begynte å slippe.. så me antok det va rundt ca 158-160 på hjula i det det begynte å slippe. hadde da en omdreining på 2500 Litt synd da : gråter : så da blir min forstatt litt ukjent på efekt siden.: bh : Jaja får ta en ny tur oppom etter clutch bytte.

 

Clutchen slipper ledig hvis ikke på veien nå da.. men ny blir bestilt så fort som F..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk isje resultat på min da clutchen begynte å slippe.. så me antok det va rundt ca 158-160 på hjula i det det begynte å slippe. hadde da en omdreining på 2500 Litt synd da : gråter : så da blir min forstatt litt ukjent på efekt siden.: bh : Jaja får ta en ny tur oppom etter clutch bytte.

 

Det va ingen som anslog at det var 158 til 160 hk,

han hadde sett 158 et brökdel av et sekund,

men han mente at det var realistisk rundt 130whp, men det ser vi jo neste gang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ska ihvertfall få bremst bilen min seinare, dødsirriterande at det blei flytta i siste liten te ein dag så overhodet ikkje passte for meg. :(

 

Trond, korti e Rallyen klar te bremsing?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg ska ihvertfall få bremst bilen min seinare, dødsirriterande at det blei flytta i siste liten te ein dag så overhodet ikkje passte for meg. :(

 

Trond, korti e Rallyen klar te bremsing?

 

Kommer helt ann på når laderen min e klar. Må kjøre rolig i 100mil for å kjøre den inn, men håper å være klar til bremsing i mai. Kanskje slutten av april hvis eg e heldig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va ein kjekke dag i går, takk for d:)

 

Eg sa på forhånd at eg blei sure hvis eg isje fekk øve "d magiska talle", men eg jore jo d så då e d gudd:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va det bare 3 stk. så bremsa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va det bare 3 stk. så bremsa?

 

Så fekk bremsa ja! To fekk avslag pga ufo bremser å någen klarte ikkje kjøra inn i lokalet pga for høge kant inn. Trym smøyg så vidt øve!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va det bare 3 stk. så bremsa?

 

Der gikk vel 1,5time med bilen t robin, da de fikk tekniske problemer med dynoen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen så vett kordan mulighetene e for å bremsa der ein aen gång? Har dei "åpningstider" der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen så vett kordan mulighetene e for å bremsa der ein aen gång? Har dei "åpningstider" der?

 

De har tenkt å starta me ukentlige "åpendag" løsning visst nok. Gjerna oftere. Med samme pris som her.

Så det vil ver mulighet for så mange run's ein bare vil i løpet av våren.

 

Steffen kan kanskje spytta inn me mer info her ittekvert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen så vett kordan mulighetene e for å bremsa der ein aen gång? Har dei "åpningstider" der?

Planen va at de skulle få til faste tider en kunne få gå på dynoen. men ellers så er det ingen problem å få bukket et runn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wohoo!!! : smil :

 

Men får ikkje gjort ein dritt med bilen når eg nå sitte andra ukå på rad i Danmark på jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wohoo!!! : smil :

 

Men får ikkje gjort ein dritt med bilen når eg nå sitte andra ukå på rad i Danmark på jobb.

 

Må få gang på den urquattroen din du! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må få gang på den urquattroen din du! : rolleyes

 

quattro 30års jubileumstreff Ingolstadt 2010 e målet, noen så e med på tur? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jo sagt at e e med.. Men du må jo få ann klar før den tid.. Det e jo aaaalt for lenge te :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koste med heillakkering :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me ska nå alltids fiksa någe bremsing te deg Petter :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Me ska nå alltids fiksa någe bremsing te deg Petter :)

 

Gudd : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mg og deg kan stikka bort ein dag petter.. sko ha bremsa GTIen au.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.