Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg snakket nettopp med EBB ang klokkeslett. Han ønsket at vi startet så tidlig som klokken 0900.

Er det noen som har muligheter til å komme så pass tidlig? Jeg møter nok opp klokken 9.

 

Folk må huske jekker til bilene sine, og eventuelt nøkkler til låsemuttrer o.l.

 

UMS har og bestemt (ble vedtatt denne uken :/) en standard pris for alle som kommer å bremser bilene sine.

2wd: 350 ,-

4wd: 450 ,-

 

UMS tar ikke ansvar for noen skader på biler ! Og så fort bilen blir montert til rullen må man betale.

 

Har jeg glemt noe nå?

 

oooh ja

 

Husk å skriv ned utveksling (så nært 1:1) på gir, diff og 4wd driv på en lapp slik EBB kan skrive det inn i systemet mens vi monterer bilen på rulla.

 

 

Påmeldingslista:

1. Steffen S. Lundin – Mercedes E500 – 2WD

2. Petter Lønning – Golf Syncro – 4wd

3. Kjell K. Roulund – Golf GTI – 2wd

4. Robin Andreassen – Audi S3 – 4wd

5. Eirik Øygarden – Audi V8 – 4wd

6. Trym Inderhaug - Golf 4 – 2wd

7. Andre A. Hestnes – Audi A3 – 2wd

8. Christer Tysse – Audi A6 – 4wd

9. Ernst Arve M. Berg – ukjent men trolig 2wd

10. Jone Årsland – Nevnte ikke bil

11. Tommy Kvamsø – Nevnte ikke bil

12. Bent Johansen – audi 100 – 4wd

13. Andrè Edland – BMW – 2wd

 

Med forbehold om feil !!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man ikke har disse talla så måler man vel bare effekten på hjula og ferdig med det. Det er jo tross alt effekt på hjula som teller. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan også møte kl 0900. Passer bra

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan også møte kl.9 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, flott da er vi 3 stk som stiller klokken 9, det passer jo fint, da får vi testa et par biler før resten av gjengen begynner å ramle inn. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser visst ud så eg kan kan bli me ligavel på lørdag : rock :. Han så sko bli me meg på senkingå blei sykemeldt i går pga arbeidsulykka, så då blir der nok isje senkesett på 100`en denne helgå ligavel :o....Men egentlig så gjor det meg ingenting, forbi eg hadde vell så lust å bli me dokke : vinke :

 

Men er det bestemt at det blir klokkå 9 nå, nere på Ungdommens Motorsenter i Hillevåg ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

09:00 er ingen problem..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen her som har en garasje jekk som de kan ta med? blir vel litt enklere det en å begyne med "orginal jekken"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

09:00 er ingen problem..

 

Alle e ikje nødt te å komma klokkå 9, folk må jo stå i kø for å komma te rollå uansett, men du e mer en velkommen å holde oss med selskap :)

 

Ta me saft og boller : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg finne isje ein dritt om utveksling på någenting på min bil:( hjææææææælp!

 

Eg har og mulighet t å stilla kl.9, men hvis d isje e vits så komme eg kl.10 heller, for eg sove ein time lenger, hehe:)

 

Saft kan eg fiksa, e verre me boller, får vel stikka innom Rema å kjøba meg någe:P hehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God morgen

 

Ble nettopp oppringt av en trist EBB, han sa at vi dessverre må utsette bremsedagen våres pga dobbel bokking av senterets lokaler... Og det var ikke muligheter for å samkjøre siden det skal være en barnedåp.

 

Men han foreslo at vi kunne ta det på søndagen isteden... Hva syns folk om dette?

Hvis ikke det passet, kunne vi finne en annen dato som passer bedre.

 

For min del gjør det ingenting om at det blir på søndag.

: bh :: mad ::confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

barnedåp på et motorsenter??????? : haha :

 

Søndag e ok for meg, men då må eg droppa 3M greiene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha ja, det e f... meg takkå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka å få den 3M produktvisningen te å ver på motorsenteret? Så har me någe aent å se på og! ;) Kanskje ein ide???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Steffen: Eg har ingen bil som eg ska ha på rulla, sciroccoen er ikke klar til det. Så du kan ta meg vekk fra lista. Kipt det, men eg får heller bli med neste gang,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Steffen S. Lundin – Mercedes E500 – 2WD

2. Petter Lønning – Golf Syncro – 4wd

3. Kjell K. Roulund – Golf GTI – 2wd

4. Robin Andreassen – Audi S3 – 4wd

5. Eirik Øygarden – Audi V8 – 4wd

6. Trym Inderhaug - Golf 4 – 2wd

7. Andre A. Hestnes – Audi A3 – 2wd

8. Christer Tysse – Audi A6 – 4wd

9.

10. Jone Årsland – Nevnte ikke bil

11. Tommy Kvamsø – Nevnte ikke bil

12. Bent Johansen – audi 100 – 4wd

13. Andrè Edland – BMW – 2wd

 

Som nevnt for et par poster siden så blir dynodagen flyttet til søndag pga dobbel booking (barnedåp) fra senteret sin side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan i grunnen stryka mg au då. Golfen står til rustsveising nå og blir hellar ikje klar. Hadde håpt ann va klar... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andrè kan ikke på søndag, men eg kan stilla me slur6en:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja, Finfint, det passet igrunnen ganske bra at det blir flyttet en dag frem for da kan jeg og komme å holde dere me selvskap, for nysjerringhetens skyld. Dere ser det at fikk beskje i dag at han så skulle bli me meg å senke bilen, hadde komt tilbake på jobb å var mer enn klar for senking i morgen, så da får jeg visst audien nedpå i morgen likevel : smil :: rock :

 

Men hvilken klokke blir det på søndag ? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

samme som sist, 0900:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... må sei at d va ganske drid å hørra. Har fått gå tiligt fra natteskift for å nå d i dag, men kan ikkje klandra nogen uansett.

Eg må se d ann på søndag, eller jo, eg blir nok me, så får eg ein aen t å kjøra bilen min inn i hvertfall... pga fare for promille på meg.

 

Nå snakk fra meg ;) regne me at eg stille på søndag. Vett mer litt ud på dagen i dag.

 

-Ser nå uansett koti me fekk beskjed om at d va utsatt, eg får fulla bere me ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg va klar i dag morges, men sjekka heldigvis forumet før eg kjørte ut te Åsen og så at det va utsatt.

 

Søndagen går desverre i dass for min del :( Reise ned te Danmark igjen i mårå og har mye eg må fiksa før flyet går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja. satse på at eg møte nogen der ude. eg møte opp i 9-10 tiå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg komme vertfall va planen, hvis eg klare stå opp då på ei sjebelige tid...Det e aldri sikkert, siden eg legge meg nå..Hehe : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.