Tur til Wörthersee 2009 ? Hvem er med ? Diskusjon/planleggings tråd

Anbefalte innlegg

Det koster 40 € (pluss 4 € i registeringsavgift) og inkluderer "inngang" til byen for bil, sjåfør og forsete-passasjer hele uken.

 

Ytterligere passasjerer må løse enten dagsbilletter a 4€ eller ukeskort for 10€ (om jeg har forstått det riktig.

 

For å registere seg må man allerede ha booket overnatting og oppgi hvor man skal bo. Tilsynelatende er det ikke lov til å reise nedover og satse på å sove i bilen eller campe i skogen.

 

Bilnummer må også oppgis, men om en enda ikke vet hvilken bil man skal kjøre så kan dette ettersendes.

 

 

 

 

40 Euro er jo ikke all verden.Men må man da betale dette for evt kun 2 dagers inngang/innkjøring?

 

Kan skjønne at man må ha booket overnatting,men for å sette det på spissen så må dem vite at man evt. skal bo hos slektninger??

Må jo være lov å bo hvor man vil uten at noen må vite dette: rolleyes

 

Så hvis man ikke gjør dette på forhånd kan man risikere å ikke få adgang til byen?? (med bil)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

40 Euro er jo ikke all verden.Men må man da betale dette for evt kun 2 dagers inngang/innkjøring?

 

Kan skjønne at man må ha booket overnatting,men for å sette det på spissen så må dem vite at man evt. skal bo hos slektninger??

Må jo være lov å bo hvor man vil uten at noen må vite dette: rolleyes

 

Så hvis man ikke gjør dette på forhånd kan man risikere å ikke få adgang til byen?? (med bil)

 

De 40 € er jo ingenting... De inkluderer jo inngang til byen og utstillingshallene for to personer (og bilen, men den får du jo ikke med inn i hallene) :P

 

Koster mer gå på kino med popcorn, en pose M og en cola...

 

Jeg vet ikke hvor rigide de er på dette med å oppgi overnatting. En må forøvrig også oppgi om en skal bo i Reifnitz/maria worth eller utenfor. Skal man bo utenfor får man en annen farge på billetten. Dette er for å kunne regulere trafikken om det blir mye biler. De som bor i Reifnitz/maria worth får da kjøre inn, de som bor utenfor må parkere og gå.

 

Jeg vet ikke om man kan risikere å ikke komme inn om man ikke betaler på forhånd, men etter en dato (som jeg ikke husker) så koster det mer.

 

Det skal sies at jeg aldri har vært nedover før, alt er hentet fra nettsidene og skoletysken min. Med andre ord er det rom for feil, de som har vært nedover før må gjerne komme med rettelser :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor rigide de er på dette med å oppgi overnatting. En må forøvrig også oppgi om en skal bo i Reifnitz/maria worth eller utenfor. Skal man bo utenfor får man en annen farge på billetten. Dette er for å kunne regulere trafikken om det blir mye biler. De som bor i Reifnitz/maria worth får da kjøre inn, de som bor utenfor må parkere og gå.

 

Jeg vet ikke om man kan risikere å ikke komme inn om man ikke betaler på forhånd, men etter en dato (som jeg ikke husker) så koster det mer.

 

Det skal sies at jeg aldri har vært nedover før, alt er hentet fra nettsidene og skoletysken min. Med andre ord er det rom for feil, de som har vært nedover før må gjerne komme med rettelser :)

 

 

Det stemmer det du sier angående parkering, de som bor utenfor vil få en egen reservert plass litt lenger borte...

 

Det står at man må kjøpe billett innen 20.04.09. Handler man billett før 28.02.09 så koster billetten 40EUR, etter det koster den 45EUR.

Nettsidene finner du også på engelsk by the way;)

http://sportpayment.com/kunden/2009_autonews_en/

http://www.woertherseetreffen.at/english/besucher/preise.html

http://www.woertherseetreffen.at/english/besucher/fragen.html

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke hotell har folket her booket? Skriv gjerne hvor det ligger og hvilken pris dere fikk også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Ser det er mange interesserte her ja. Einser fra Tromsø, høres bra ut. Klart det holder. :-) Skulle vært morro om flere kjørte sammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut som det blir tur på meg også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er hotellrom ordnet: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er hotellrom ordnet: rock :

 

X2, hvor bor dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er hotellrom ordnet: rock :

 

Faen, får ringe Rolf i morra jeg da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

X2, hvor bor dere?

 

jeg og stian skal bo på Rokohof Hotel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger en co`pilot til og være med på turen til Wõrthersee jeg.. = (

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger en co`pilot til og være med på turen til Wõrthersee jeg.. = (

 

Ikke umulig jeg kan henge meg med :) må bare bli helt sikker på å få fri :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, dette hadde vært morro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde vært morro det kenneth ? : D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt, tenker du det samme som meg B1? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var hotell bekreftet reservert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var både hotel og billetter i boks....dette ser vi frem til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var både hotel og billetter i boks....dette ser vi frem til!

 

: rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj, dette hadde vært gøy!

 

Men lurer på hvordan det hadde vært å kjøre Einser nedover.. måtte vel satt bilen på biltoget gjennom Tyskland kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj, dette hadde vært gøy!

 

Men lurer på hvordan det hadde vært å kjøre Einser nedover.. måtte vel satt bilen på biltoget gjennom Tyskland kanskje?

 

ja, det vurderte vi, men det kosta jo en fot og en arm...!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer sterkt turen nedover selv, sitter og ser på ymse hoteller. Tips?

 

Blir vel til at jeg kjører Corradoen nedover selv om det ikke akkurat er utstillingsmat :P

 

Edit: Pga jobbturnus og krøll med vaktbytte "oppi" 17.mai må jeg dessverre droppe treffet....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne tråden skulle f.... meg ikke vært her... GRR...

Makan til å friste ass!! Må innrømme det frister MAKS å være med, men vet ikke om lommeboka er helt enig da jeg får Sciroccoen bare noen uker før liksom.. :(

Sette meg i tenkeboksen og se hva jeg gjør :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.