Tur til Wörthersee 2009 ? Hvem er med ? Diskusjon/planleggings tråd

Anbefalte innlegg

Må man ha billett til treffet hehe : dum :: klø ::o hehe evt hvor kjøper man det? hehe

Du kunne kjøpe den på nett frem til 21 april. Nå må du kjøpe den når du kommer ned. Prisen er da €50.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja det kan du si.. eller så har jeg lært meg internett. :P

 

Uansett, for å få tråden tilbake på topic, så fortalte Tom og Mattis meg igår at det må løses billett til treffet for å komme inn i Reifnitz.

 

En registerer seg på http://sportpayment.com/kunden/2009_autonews_de/

 

Det koster 40 € (pluss 4 € i registeringsavgift) og inkluderer "inngang" til byen for bil, sjåfør og forsete-passasjer hele uken.

 

Ytterligere passasjerer må løse enten dagsbilletter a 4€ eller ukeskort for 10€ (om jeg har forstått det riktig.

 

For å registere seg må man allerede ha booket overnatting og oppgi hvor man skal bo. Tilsynelatende er det ikke lov til å reise nedover og satse på å sove i bilen eller campe i skogen.

 

Bilnummer må også oppgis, men om en enda ikke vet hvilken bil man skal kjøre så kan dette ettersendes.

 

 

 

Der var jeg litt sent ute:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kunne kjøpe den på nett frem til 21 april. Nå må du kjøpe den når du kommer ned. Prisen er da €50.

 

Prisen er 45, men du må betale 50 når du kjører inn, og får igjen 5 på billettkontoret

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg bare mer og mer... :)

 

Kom fram til at jeg gleder meg mest til å ligge på Autobahn med svake frontlys dekket av Lamin-X på natta... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gjør jeg det egentlig med at jeg har bestillt billett til feil bil? (Kjøpte ny bil i mellomtiden, og fikk ikke skilt før 30.apr, og da var det for sent å melde i fra). : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg bare mer og mer... :)

 

Kom fram til at jeg gleder meg mest til å ligge på Autobahn med svake frontlys dekket av Lamin-X på natta... :P

 

Vi kan skru av lampene også vi om du vil ;)

 

Hvordan gjør jeg det egentlig med at jeg har bestillt billett til feil bil? (Kjøpte ny bil i mellomtiden, og fikk ikke skilt før 30.apr, og da var det for sent å melde i fra). : klø :

Tipper du kommer langt om du sender en mail til ticket@woertherseetreffen.at og oppgir bestillernummeret ditt (161258 LøNNING Petter) samt gammelt og nytt regnummer?

 

EDIT: Fant dette:

 

What do I have to do if my licence plate is not registered yet?

Follow the online registration carefully. In the field “licence plate number” check the box “to be handed in later”. Close the full registration with your payment. With the announcement of your licence plate number by e-mail at ticket@woertherseetreffen.at until May 5th 2009 your permit will be sent to you. After May 5th 2009 your permit will be reserved for you to be picked up at the information office in Reifnitz. Be sure to bring the registration number of your online registration as conformation with you, when you arrive.

Be ready to show the conformation at the ticket control stops. You will have to place a deposit of 50 Euros (no day ticket). The receipt of the deposit will allow you the entry into the event area. Announce your licence plate number at the information office in Reifnitz. You will receive your valid entry permit. The 50 Euros you spent will be reimbursed when showing your deposit receipt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper du kommer langt om du sender en mail til ticket@woertherseetreffen.at og oppgir bestillernummeret ditt (161258 LøNNING Petter) samt gammelt og nytt regnummer?

 

Mail sendt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Under 2 uker igjen, blir bra dette... Skal bli godt med en skikkelig bilferie nå...!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk billett i posten i dag jeg også : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ikke fått:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ikke fått:(

 

Kanskje di sendte til gamle adressen din..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ikke fått:(

 

Jeg har ikke fått mine heller, men både du og jeg står på lista, så det kommer nok.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken liste?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje di sendte til gamle adressen din..?

 

Jeg har ikke fått mine heller, men både du og jeg står på lista, så det kommer nok.

 

 

Et vesentlig poeng Christopher! Jeg sendte dem en mail nå:)

 

Greit å vite at jeg står på lista i alle fall:) (hvor fant du hvilken liste)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er billetter i boks her også:):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 dager til avreise: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 dager til avreise: rock :

 

4 dager til avreise!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Misunner dere :)

 

Må oppdatere i tråden etterhvert som dere jobber dere nedover europa ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer fortsatt på hvilken liste det er snakk om????!!

 

Ja Lars Martin, vi gleeeeder oss! Jøss som vi skal kose oss :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer fortsatt på hvilken liste det er snakk om????!!

 

Ja Lars Martin, vi gleeeeder oss! Jøss som vi skal kose oss :P

 

Reiser du sammen med Christopher? Så i tilfelle så ses vi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser du sammen med Christopher? Så i tilfelle så ses vi.

 

Riktig! Eller han sitter på med Robin og jeg skal sitte på med Petter, men svarer ja :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken liste?

 

Et vesentlig poeng Christopher! Jeg sendte dem en mail nå:)

 

Greit å vite at jeg står på lista i alle fall:) (hvor fant du hvilken liste)?

 

Ligger en liste over hvem som har kjøpt bilett på treffsidene. Husker ikke linken i farten dog.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

12t.15min til avreise her :D: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.