#51 Skrevet August 31, 2013 Henges på vegg på kroker med beskyttelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet August 31, 2013 (endret) Var i utgangspunktet på jakt etter slike da det sparer en del plass. Fant desverre ingen i farten. Er dette selvlagd Ronny eller noe du har fått kjøpt krokene et sted? Rå bil forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet August 31, 2013 Gjør det enkelt, blir stablet i garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet August 31, 2013 Var i utgangspunktet på jakt etter slike da det sparer en del plass. Fant desverre ingen i farten. Er dette selvlagd Ronny eller noe du har fått kjøpt krokene et sted? Rå bil forresten Jeg kjøpte dem på Claes Ohlson for en tid tilbake. Søkte litt på nettsiden dems nå, men fant dem ikke i farten. Tar ganske brede felger. Det henger 9" på dem nå og det er fortsatt god plass. Ja, litt uvanlig friskus det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet September 5, 2015 Har også vært på leit etter greie kroker til å feste på garasjeveggen, så fint at andre har funnet løsninger Fant et par forskjellige typer på Clas Ohlson, og lurer på om Ronny har noe lignende denne her: http://www.clasohlson.com/no/Opphengskrok/40-9827 Ser du får de i 25 og 50cm utførelse, men dessverre ikke noe imellom. Den på 50cm burde holde til de fleste da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet September 5, 2015 Koster jo litt, men tåler 50kg og er med gummibeskyttelse for felgene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet September 5, 2015 Har denne fra Biltema. Står at den holder dimensjoner opp til 225 men har hatt 225/50, 235/40 og 245/40 i denne uten problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet September 5, 2015 Jeg bruker wibe kabelbru veggfester med litt tykk krympesteømpe med lim utenpå;-) Da henger felgene kunn på senterhullet og tar derfor ingen skader noe sted;-) Har foreløpig 2 sett hengende i kjelleren på veggen og i vinter skal det 2 sett til. Futuraene lagres inne på et soverom som ikke er i bruk :-) men den tid jeg var singel så ble de lagra i stua 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet September 5, 2015 Henges på vegg på kroker med beskyttelse Jeg bruker noe lignende dette, bare at felgene henger gjennom navhullet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...