Hvordan oppbevarer/lagrer du felgene dine? Tips og triks

Anbefalte innlegg

Henges på vegg på kroker med beskyttelse

2007AudiS38p.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var i utgangspunktet på jakt etter slike da det sparer en del plass. Fant desverre ingen i farten.

 

Er dette selvlagd Ronny eller noe du har fått kjøpt krokene et sted? Rå bil forresten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør det enkelt, blir stablet i garasjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var i utgangspunktet på jakt etter slike da det sparer en del plass. Fant desverre ingen i farten.

 

Er dette selvlagd Ronny eller noe du har fått kjøpt krokene et sted? Rå bil forresten :)

 

Jeg kjøpte dem på Claes Ohlson for en tid tilbake. Søkte litt på nettsiden dems nå, men fant dem ikke i farten.

 

Tar ganske brede felger. Det henger 9" på dem nå og det er fortsatt god plass. Ja, litt uvanlig friskus det der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også vært på leit etter greie kroker til å feste på garasjeveggen, så fint at andre har funnet løsninger :)

 

Fant et par forskjellige typer på Clas Ohlson, og lurer på om Ronny har noe lignende denne her:

 

http://www.clasohlson.com/no/Opphengskrok/40-9827

 

Ser du får de i 25 og 50cm utførelse, men dessverre ikke noe imellom. Den på 50cm burde holde til de fleste da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster jo litt, men tåler 50kg og er med gummibeskyttelse for felgene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har denne fra Biltema. Står at den holder dimensjoner opp til 225 men har hatt 225/50, 235/40 og 245/40 i denne uten problem.

 

IMG_6726.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker wibe kabelbru veggfester med litt tykk krympesteømpe med lim utenpå;-) Da henger felgene kunn på senterhullet og tar derfor ingen skader noe sted;-)

Har foreløpig 2 sett hengende i kjelleren på veggen og i vinter skal det 2 sett til. Futuraene lagres inne på et soverom som ikke er i bruk :-) men den tid jeg var singel så ble de lagra i stua xD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henges på vegg på kroker med beskyttelse

2007AudiS38p.jpg

 

Jeg bruker noe lignende dette, bare at felgene henger gjennom navhullet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.