Hva skal vi gjøre med lokallaget ?

Anbefalte innlegg

Tar opp spørsmålet siden det er lite med action i lokallaget , og vi ikke klarer og finne et nytt styre.

Vi har jo tross alt ikke klart å bestemme oss for et nytt styre siden Hans Strømseng flytta for 1år siden....

 

-Er vi ikke interisert i å ha noe lokallagsstyret ?

-Har vi dårlige tidspunkter på møtene våre?

-Møter for ofte/sjeldne?

-Trenger vi nye møteplasser?

-skal vi slå oss sammen med Sør trønderne ?

-Forslag til styret i Nord trøndelag

 

Kan ikke medlemmene i NT-lokallag skrive sine synspunkter og kansje komme med egne forslag til hva vi skal gjøre for å få litt mer action :)

 

Dette med styret er vel iallefall noe vi må finne en løsning på , for Hans kan jo ikke stå som leder for oss siden han bor 60 mil unna :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Er intressert i å få til noe i lokallaget, stiller gjerne til valg neste gang det blir valg.

 

Ønsker å få til både klubb treff å samlet treff, syns vi skulle blitt en mer sammenspleiset gjeng å fått til mer enn det som er idag ja! det er liksom litt "tungt" å få til noe i klubben i disktriktet å jeg tror kanskje vi må endre leder også ja, hans er laaaaangt unna =(

 

Er med på ALT for å få lokallaget opp å gå igjen!!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp spørsmålet siden det er lite med action i lokallaget , og vi ikke klarer og finne et nytt styre.

Vi har jo tross alt ikke klart å bestemme oss for et nytt styre siden Hans Strømseng flytta for 1år siden....

 

-Er vi ikke interisert i å ha noe lokallagsstyret ?

-Har vi dårlige tidspunkter på møtene våre?

-Møter for ofte/sjeldne?

-Trenger vi nye møteplasser?

-skal vi slå oss sammen med Sør trønderne ?

-Forslag til styret i Nord trøndelag

 

Kan ikke medlemmene i NT-lokallag skrive sine synspunkter og kansje komme med egne forslag til hva vi skal gjøre for å få litt mer action :)

 

Dette med styret er vel iallefall noe vi må finne en løsning på , for Hans kan jo ikke stå som leder for oss siden han bor 60 mil unna :D

 

Hei...

Æ har virri lite aktiv de 2 siste åra, pga æ at itj har hatt nå vw...

Men d ser ut som de blir en nå, som janne skal ha eller æ da??: smil : Har jo bare 5 biler i fra før da. så en til har vel itj nå sei....

Så vis d blir bil i hælga nå så blir vel jeg/vi litt mer aktiv igjen.

 

Så hvordan dere har hatt møtene siste året skal ikke æ blande mæ inn i, men shønne d har vært litt opp å ned.

 

Så jeg synes no vi må prøve å få til et styre da, slik at vi kan fortsette, ikke noe galt me de som er i dag næi. Æ synes no vi itj skal slå oss sammen me sør-trøndran. Vi må prøve å forsette me nord-trøndran.

 

Møteplasser veit itj æ nå om, men d må vel gå an å bli eni om da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hit me baby one more time... :P

 

No har æ planer om å bistå så my som mulig i lokallaget å i klubben generellt. Har jo ikke vært så veldig tilgjengelig det siste året, men skal nå være med så mye som overhodet mulig (med mindre jeg ikke er på arbeid).

 

Ellers burde vi prøve å få fast dato/tid å ha treff på. Samme som ble prøvd på sommeren. F.eks første fredag pr mnd. (eller noe annet).

 

Stiller meg også åpen for et nytt styresverv.

 

Hvis det har vært dårlig oppmøte på treffene det siste året, så trenger det ikke å ha noe med hverken sted eller tidspunkt å gjøre, men lite/kjedelig aktiviteter på treffene. Spørs om styret burde arbeide mere for å lage aktiviteter/samarbeid med andre klubber.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hit me baby one more time... :P

 

No har æ planer om å bistå så my som mulig i lokallaget å i klubben generellt. Har jo ikke vært så veldig tilgjengelig det siste året, men skal nå være med så mye som overhodet mulig (med mindre jeg ikke er på arbeid).

 

Ellers burde vi prøve å få fast dato/tid å ha treff på. Samme som ble prøvd på sommeren. F.eks første fredag pr mnd. (eller noe annet).

 

Stiller meg også åpen for et nytt styresverv.

 

Hvis det har vært dårlig oppmøte på treffene det siste året, så trenger det ikke å ha noe med hverken sted eller tidspunkt å gjøre, men lite/kjedelig aktiviteter på treffene. Spørs om styret burde arbeide mere for å lage aktiviteter/samarbeid med andre klubber.

 

Enig med deg Erik, jeg skal også være med på ALT som skal skje i lokallaget, stiller seff også opp til styresvalg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som blir med på et uhøytidelig treff allerede nå på fredag da???

 

Bare for å diskutere litt rundt om hva vi egentlig vil med lokallaget?

 

Samt å snakke litt bil å glane litt på hverandres biler seff...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som blir med på et uhøytidelig treff allerede nå på fredag da???

 

Bare for å diskutere litt rundt om hva vi egentlig vil med lokallaget?

 

Samt å snakke litt bil å glane litt på hverandres biler seff...

 

I'm in : rock :

 

Hvor å når erik?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall at dåkk får fingern ut. Æ har jo som Bård Even sei itj vorri heim på 1 år snart. To kjappe tura innom muttern for litt mat og søvn e vel d æ kan skilt med. Hehe.

 

Lokallaget bør bestå, syns æ. Men, ett tetter samarbeid med der sør-trønderan må vi ha, ettersom regionslederen sitt der.

 

mvh

Hans

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen tanker om hvordan et valg bør utføres? Bør det taes via internett(forumet), eller på et treff?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det bør velges på nett...... , for det er ikke alle som stiller på treff :)

 

Forslag til evnt personer og styre kan jo legges inn her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det bør velges på nett...... , for det er ikke alle som stiller på treff :)

 

Forslag til evnt personer og styre kan jo legges inn her :)

 

Som nevt tidligere stiller både Erik og jeg til valg og sikkert flere....

håper virkelig å kunne få til ett tettere klubbmiljø i trøndelag. det træng vi =)

 

Blir det noe i mårra erik?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del så kan vi gjerne treffes i kveld for å diskutere litt rundt dette her.

 

Nå var jo jeg med når vi fikk startet opp "lokallaget" sammen med flere av dere som er aktive nå også, så jeg har absolutt ikke tenkt at det skal forsvinne sånn helt uten videre.

 

Noen flere som har tid til å treffes i kveld?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det blir noe erik kan du ikke ringe meg da, jeg driver å pusser opp hjemme så blir uten nett i kveld. e no på besstan æ da... =) nr mit får du i pm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir tynset på meg og flere lokallags medlemmer i kveld , så det blir vanskelig for vår del :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som er tilgjengelig en ettermiddag til uka for en liten uhøytidelig samling da?

Kan selv ikke stille på noe treff på lørdag grunnet "julebord"/bygdefest.

 

Hva skjer i Tynset btw?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som er tilgjengelig en ettermiddag til uka for en liten uhøytidelig samling da?

Kan selv ikke stille på noe treff på lørdag grunnet "julebord"/bygdefest.

 

Hva skjer i Tynset btw?

 

Æ får no til d en dag til uka da, Tynset ja, var å kjøpte en Jetta som jeg skal fikse litt mer på vinter å få den på vein igjen : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SNØ!!!

 

Herlige greier... Nå får det bare fryse litt mere slik at vi får litt is under snøen på våre store kjekke parkeringplasser rundt om i fylket.

Sitter bare å gleder meg til å ut å skli litt igjen... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo f. eks starte med styret?

 

Hvilke "stillinger" trenger vi?

 

Leder

Kasserer

Sekretær

Styremedlemmer

varamedlemmer

 

Er det riktig? Kan ikke folk sette navnet sitt under de forskjellige vervene, så ser vi hvem som er interessert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut det der ja Ketil :)

 

Får være først ut jeg da :)

Har jo vært Sekretær (EDIT: og styremedlem) , så noen nye kan slippe til denne runden:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært både Leder med delvis styring over Kasserer-rollen, så kan vel stille osm Sekretær eller Styresmedlem denne runden hvis ønskelig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leder

Kasserer

Sekretær

Erik Røsegg

Styremedlemmer

Bård Even Skogaker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lokallag i NT er jeg absolutt med på. Jeg tror det absolutt beste er at folk treffes og tar det derifra. Synsing på nett blir det erfaringsmessig lite action av..

 

Skal hjem til trøndelag i helga. Blir med på noe så sant jeg får fikset bilen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdag ettermiddag/kveld er jeg tilgjengelig... tror jeg ennå da.

Samling med litt breisladding?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel ute å sladder hele helga med 100 Quattro`n :D , så jeg kan alltis møte opp Erik :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søker gjerne som leder i lokallaget jeg hvis det er lov. =)

veldig entusiastisk til å få til noe her oppe ja!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.