Hva skal vi gjøre med lokallaget ?

Anbefalte innlegg

Hva med isbanekjøring i Åre? Søker støtte til hovedstyret om penger til leien, det burde gå.

 

http://www.kallautolodge.com//index....=35&Itemid=150

 

Mail:

 

Hej,

 

Tack för din mail!

Vi hyr ut vår snöbelagda asfaltbana samt isbanan.

Har du varit här och sett våra banor och hotell?

När skulle det vara aktuellt för er att komma hit?

 

Med vänliga hälsningar

 

Anne Wikström

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med isbanekjøring i Åre? Søker støtte til hovedstyret om penger til leien, det burde gå.

 

http://www.kallautolodge.com//index....=35&Itemid=150

 

Mail:

 

Hej,

 

Tack för din mail!

Vi hyr ut vår snöbelagda asfaltbana samt isbanan.

Har du varit här och sett våra banor och hotell?

När skulle det vara aktuellt för er att komma hit?

 

Med vänliga hälsningar

 

Anne Wikström

 

linken funkar inte..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med isbanekjøring i Åre? Søker støtte til hovedstyret om penger til leien, det burde gå.

 

http://www.kallautolodge.com//index....=35&Itemid=150

 

Mail:

 

Hej,

 

Tack för din mail!

Vi hyr ut vår snöbelagda asfaltbana samt isbanan.

Har du varit här och sett våra banor och hotell?

När skulle det vara aktuellt för er att komma hit?

 

Med vänliga hälsningar

 

Anne Wikström

 

 

Fikk du noe pris på dette? Sikkert noen 'søringer' som er interessert i tur ôg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hej igen,

 

Om ni vill hyra vår stora snöpreparerade asfaltbana så är kostnaden 20 000

kr/ dag.

Bana på äkta sjöis kostar 15 000 kr/ dag.

Priserna är exklusive moms.

I priset ingår även en safety manager, som finns på plats hela tiden.

 

 

Återkom till mig om du är intresserad av komma hit och titta på banorna

eller om du redan vet vilken dag som skulle vara intressant för er del.

 

 

 

Med vänliga hälsningar

 

Anne Wikström

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ikke skremmende pris det der da... Med tanke på at vi fort kan bli en god del mennesker/biler som reiser dit og kjører...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ser jo at de har en skikkelig fin asfalt bane, lurer på om det arrangeres trackdays der om sommeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående Kall Autolodge, så har var jeg på deres bane (Molanda Raceway) for tre uker siden på "Porsche on ice kurs" i forbindelse med en sak jeg lager til VG. Banen er perfekt for vinterkjøring! Den er ikke så veldig stor (ca 1200 meter) men svingene og kurvene er perfekte med lange flater, store svinger og perfekte kurver (flere av sveriges beste raceførere som har designet banen, samt en styrtrik eier som har lagt hele sin konto tilgjengelig for både banen og bilene de har)

Porsche on ice var forøvrig også noe som anbefales sterkt, da de var svært lærerikt og man fikk mye kjøretid. Og selvfølgelig var det ikke spesielt ille å få herje fritt med en 09 mod Porsche carrera 4!:)

Vi kjørte forøvrig både Carrera 4 og 4s så banen er bra for både bakhjulstrekk og firehjulstrekk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående Kall Autolodge, så har var jeg på deres bane (Molanda Raceway) for tre uker siden på "Porsche on ice kurs" i forbindelse med en sak jeg lager til VG. Banen er perfekt for vinterkjøring! Den er ikke så veldig stor (ca 1200 meter) men svingene og kurvene er perfekte med lange flater, store svinger og perfekte kurver (flere av sveriges beste raceførere som har designet banen, samt en styrtrik eier som har lagt hele sin konto tilgjengelig for både banen og bilene de har)

Porsche on ice var forøvrig også noe som anbefales sterkt, da de var svært lærerikt og man fikk mye kjøretid. Og selvfølgelig var det ikke spesielt ille å få herje fritt med en 09 mod Porsche carrera 4!:)

Vi kjørte forøvrig både Carrera 4 og 4s så banen er bra for både bakhjulstrekk og firehjulstrekk!

 

Kjørte for førstegang over Kall i fjorsommer , da den andre veien var under oppussing :)

Ble ikke lite overaska da det dukka opp en porsche forhandler midt utti skogen der :P

 

Og første bilen jeg møtte like etterpå var en Lamborgini (gellardo?) :P

 

"hvor er vi egentlig nå?"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte for førstegang over Kall i fjorsommer , da den andre veien var under oppussing :)

Ble ikke lite overaska da det dukka opp en porsche forhandler midt utti skogen der :P

 

Og første bilen jeg møtte like etterpå var en Lamborgini (gellardo?) :P

 

"hvor er vi egentlig nå?"

 

 

Hehe, fikk akkurat samme følelse når jeg kjørte dit jeg å ja! "Akkurat som det ligger et hotell med egen asfalt bane og 4 porsche`r her oppe i ødet"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har i alle fall styret noe å tenke på. Søk til styret om støtte, kanskje litt sent for vintertreff nå..spørs hvor fort det blir gjort. Hvis ikke er det jo fint på asfaltbanen til våren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt død i styret igjen? Ser lederen ikke har vært inne på 1 mnd....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ideen er kjempe bra ! Rart at det var så lite respons fra resten av styret:S Ingen forskjell ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her skjedde det ikke stort :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei... Vår nye leder har vel ikke vært aktiv siden 23.01.2009 11:19.

 

Men de resterende i styret har sikkert hatt kontakt med hverandre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig me liv her nå ja..

nytt treff snart eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være interessant med noe demo greier på scandicshine mot våren da? Litt polering, demo av produkter, grilling osv? Kanskje chipsenter kommer også? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trist å se at det er så lite liv i lokalaget. Dårlig vurdering av styremedlemmene å ikke prioritere VACN når de faktisk har stilt til valg. Må være bedre at de da sier opp sin stilling og får inn noen som er aktiv her og som ønsker å oppnå noe med lokallaget. Selv ønsker jeg å treffe og bli kjent med nye folk lokalt som har samme intresser som meg, og det virker som jeg er ganske alene om det sammen med en håndfull andre her. Har jeg rett?

 

Ketil:

Synes det høres bra ut jeg. Få ned en dato slik at folk har noe å forholde seg til. Kalenderen min er nokså full frem til påska, men etter den tid er jeg med any time. Bilen min kan stilles til demo for produkter. Lakken kan stort sett ikke bli værre. : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trist å se at det er så lite liv i lokalaget. Dårlig vurdering av styremedlemmene å ikke prioritere VACN når de faktisk har stilt til valg. Må være bedre at de da sier opp sin stilling og får inn noen som er aktiv her og som ønsker å oppnå noe med lokallaget. Selv ønsker jeg å treffe og bli kjent med nye folk lokalt som har samme intresser som meg, og det virker som jeg er ganske alene om det sammen med en håndfull andre her. Har jeg rett?

 

 

Jeg tilbød å være styremedlem ett år til siden ingen andre ga lyd fra seg da det skulle settes opp ett lokallagstyre......

Mulig det var en dårlig besluttning av meg siden jeg har mindre interesse for lokallaget nå enn før.

Men det er merkelig hvor stille det blir fra folk da det skal velges styre.... For alle har sine meninger her på forumet , men når det kommer til stykket , vil ingen sitte i styret selv..

 

Derfor.. etter 5år i div posisjoner i lokallagsstyret , på oppfordring fra Arild sier jeg opp som medlem i styret og stiller min plass åpen for andre som vil gi litt ny innsats.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tilbød å være styremedlem ett år til siden ingen andre ga lyd fra seg da det skulle settes opp ett lokallagstyre......

Mulig det var en dårlig besluttning av meg siden jeg har mindre interesse for lokallaget nå enn før.

Men det er merkelig hvor stille det blir fra folk da det skal velges styre.... For alle har sine meninger her på forumet , men når det kommer til stykket , vil ingen sitte i styret selv..

 

Derfor.. etter 5år i div posisjoner i lokallagsstyret , på oppfordring fra Arild sier jeg opp som medlem i styret og stiller min plass åpen for andre som vil gi litt ny innsats.

 

Det var mest retta mot lederen som ikke har vist seg på nett eller på treff siden første treffet i år. Jeg veit ikke hva som står i stillingsbeskrivelsen til lederen, men jeg tviler på at det er å håpe på at andre i lokallaget skal finne på noe. Kan ikke dere i styret ta et møte og snakk sammen? Finn ut hva styret/lederen har tenkt med lokalaget?

 

Beklager at jeg tråkket deg på tærne, da det ikke er lett å starte en slik diskusjon uten å dra med seg uskyldige ned i søla. Jeg personlig ønsker at du fortsetter så langt du har lyst. Vi trenger folk i styret med erfaring.

 

Noe må gjøres før lokallaget dør helt ut. Oppfordrer for øvrig andre medlemmer om å komme med synspunkter her. "D e itjnå som kjæm tå sæ sjøl"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida ,absolutt ingen tær trampet på :) ..... , det er faktisk en god ide at noen nye kommer inn i styret.

Så stiller jeg posisjonen min åpen til den som vil uansett :)

 

For jeg vet jeg ikke er så aktiv på lokalagsfronten lenger , var mest ivrig på å bare holde lokallaget i livet da jeg sa jeg kunne fortsette som styremedlem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neida ,absolutt ingen tær trampet på :) ..... , det er faktisk en god ide at noen nye kommer inn i styret.

Så stiller jeg posisjonen min åpen til den som vil uansett :)

 

For jeg vet jeg ikke er så aktiv på lokalagsfronten lenger , var mest ivrig på å bare holde lokallaget i livet da jeg sa jeg kunne fortsette som styremedlem.

 

Nå må du stille deg i kø Bård Even, nei da... Jeg har jo allerede sagt at jeg stilte som styresmedlem frem til medio april for å fylle opp plasser (reiser fra NT igjen da... kanskje).

 

Jeg har nå personlig sendt PM til alle medlemmene i styret om planer fremover, men lite konkret respons.

 

Hvis noen har noen konkrete forslag på ting som kan arrangeres og hvor/når, vennligst send PM til undertegnede eller andre i styret, så skal en av oss se på det.

VI trenger input fra andre medlemmer også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nå personlig sendt PM til alle medlemmene i styret om planer fremover, men lite konkret respons.

 

Hvis noen har noen konkrete forslag på ting som kan arrangeres og hvor/når, vennligst send PM til undertegnede eller andre i styret, så skal en av oss se på det.

VI trenger input fra andre medlemmer også.

 

jeg har sent PM til dem i styret jeg fikk til å sende til. Sendte også til deg Erik, men ikke hørt noe respons.

 

Og at lederen som var så ivrig FØR han ble valgt ikke har vært på forumet på 1.5 mnd snart:

(Christian Kopperud Siste aktivitet: 23.01.2009 11:19) http://forum.vwaudi-club.no/member.php?u=9395

(Christian Kopperud Siste aktivitet: 28.06.2007 00:17) http://forum.vwaudi-club.no/member.php?u=3104

 

Trur også vi har en liten konflikt her med 2 stk her inne av vår leder...

 

men synes det er utrulig rart av en som VIL bli leder er så lite aktiv som han er etterpå, håper han kan få et "hint" at vi venter på han her inne;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et konkret forslag: Start med lokallagstreff !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et konkret forslag: Start med lokallagstreff !

 

Støtter denne : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.