Hva skal vi gjøre med lokallaget ?

Anbefalte innlegg

Et konkret forslag: Start med lokallagstreff !

 

Ja få i gang folket/lokallaget å kanshe få ny leder slik at d kan bli noe mer av lokallaget.

er får dårlig aktivitet nå for tiden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christian har nok en grunn til at han ikke er her :) , Han er nok riktig mann til jobben iallefall :)

 

Og tror nok det blir litt enklere å få skikkelig oppmøte utover våren , da det er litt lettere å shine bilene før treff osv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er intressen for et treff Onsdag 18 mars da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Christian har nok en grunn til at han ikke er her :) , Han er nok riktig mann til jobben iallefall :)

 

Og tror nok det blir litt enklere å få skikkelig oppmøte utover våren , da det er litt lettere å shine bilene før treff osv :)

 

hmm: klø :

Er jo rart han ikke i det hele tatt har vært her etter han ble valgt.

En ting er jo å få til å møtes men styret bør vel møtes å diskutere også kanskje om ikke så lenge? (les: snarest)

 

Hvordan er intressen for et treff Onsdag 18 mars da?

 

Er en jævlig dårlig dato for meg ihvertfall. da er jeg i Skorovatn å lage mat: bh :: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få opprettet en poll fra Mandag -> Søndag, der en kan også kan sette inn tidspunkt og andre kommentarer for lokalagstreff. Dette bør gi styret en pekepinn på hvilken dag som passer best for folk. Jeg prøvde opprette en slik post, men har et par pils for meget innabords...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få opprettet en poll fra Mandag -> Søndag, der en kan også kan sette inn tidspunkt og andre kommentarer for lokalagstreff. Dette bør gi styret en pekepinn på hvilken dag som passer best for folk. Jeg prøvde opprette en slik post, men har et par pils for meget innabords...

 

laget en her jeg: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=148897

 

for mye pils innabords på en torsdag: klø :: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokallagsledern noen som har sett han???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokallagsledern noen som har sett han???

 

Siste aktivitet: 23.01.2009

 

Ikke på forumet ivertfall. Noen som kjenner han som veit om han er i live?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste aktivitet: 23.01.2009

 

Ikke på forumet ivertfall. Noen som kjenner han som veit om han er i live?: klø :

 

ja vet , han ha jo 2 profiler her inne å... hmm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Melder med dette ifra at jeg fra tirsdag 14. April ikke lenger kan være sekretær i N-T lokallag, da jeg ca 14 dager senere reiser til Tyskland igjen.

Håper noen stiller seg til disposisjon slik at styret og lokallaget virkelig blir oppegående.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Melder med dette ifra at jeg fra tirsdag 14. April ikke lenger kan være sekretær i N-T lokallag, da jeg ca 14 dager senere reiser til Tyskland igjen.

Håper noen stiller seg til disposisjon slik at styret og lokallaget virkelig blir oppegående.

 

vet du noe om hvorfor lederen ikke lar høre fra seg??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som i hele tatt vet hvorfor han forts er leder ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd og kontakte han uten hell , og si at på forrige lokallagsmøte ble det valgt en ny leder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som ikke har lest den andre tråden så quoter jeg bare Bård her, slik at alle kan fåmed seg hva som skjedde siste lokallagsmøte.

 

 

Kan jo legge ut ett lite "referat" her i denne tråden.

 

Vi ble vel samtlige enige om at det måtte ett Nytt lokallagsstyre til for å få det til å fungere , siden det forrige mildt sagt ikke har fungert særlig.

 

Legger frem ett forslag om nytt styre her:

 

# Leder : Ottar Woll

Kasserer : Jan G. Krogh

Sekretær : Bård E. Skogaker

Styremedlem : Lasse Hepsø

Styremedlem : Jørgen Lundsvoll

 

# Jan G. fortsetter å distribuere Klubb effekter som VACN merker og Skiltplater :)

 

# Forslag om en "grillkveld" utover Våren/sommeren.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.