#76 Skrevet Desember 13, 2008 trur ikke det bli noe møte hvis dere ska få det til å pass for alle........ æ får min del bli ikke med neste år.... har aldri vært med i en klubb som er så dårlig organisert som dette !!!!!!!!!! HAHA! Ikke noe som irriterer meg mer enn slike utsagn. Hva har du gjort for å prøve å gjøre organiseringa bedre? Nada. Nemlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Desember 13, 2008 ka e vits med å komme med noe når alt blir nedstemt. pluss te cristian å erik som prøve å få til noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Desember 13, 2008 ka e vits med å komme med noe når alt blir nedstemt. pluss te cristian å erik som prøve å få til noe Takk for d. Når vi e minst 2 stk som jobbe turnus på ainna plassa enn i distriktet som e engasjert ferr å få t treff mens vi e heim å næst´n ingen ainnan vil, så bli man litt motlaus... men men... no har æ vorri me sia vi starta opp Nord-Trøndelag lokallag å veit at d e bærre midlertidi at følk e uengasjert. Skitkasting e hvertfall itj nå vits i, vi e jo tross allt medlemma her ferr samme interesse, så d ska jo vårrå nå mulighet ferr å bli enig når d gjeld møteplass å tidspunkt. E d nå muligheta ferr å få t nå træff tidlig på nyåret ferr å få sammen eitt styre da kanskje? Samt at vi kainn bestem fast møteplass å møtetidspunkt??? Æ kjæm hvertfall heim fra arbe 2. Januar 2009. Så får dåkk spæll kortan riktig ræsten no ferr å få t nå treff ætti d vess dåkk vil ha mæ me... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Desember 13, 2008 Samt at vi kainn bestem fast møteplass å møtetidspunkt??? Bestem en fast dag i måneden å ferdig med det! Som sagt før er det bestandig noen det ikke passer for: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Desember 13, 2008 Kan vel lønne seg å vente til over jul, da de fleste er rimelig opptatt før jul. For å få med medlemmene litt lengre nord, så kunne treffet kanskje vært lenger nord en gråmyra? Vet ikke om det har noe å si.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Desember 15, 2008 Hvis ingen protesterer så foreslår jeg "årsmøte" og treff Søndag 11. Januar 2009 klokken 15:00 på Steinkjer Torg. Da kan vi sette oss inne på nærmeste restaurant og diskutere saker og velge nytt styre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Desember 15, 2008 Ingen protester fra meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Desember 16, 2008 enig her ! Blir med på det jeg å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Desember 16, 2008 Høres greit ut ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Desember 17, 2008 det kan jeg også få tid til Jobber i restaurant å har Ikke fri før neste år så og si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Desember 18, 2008 Skal tjone med bilen hele jula, så er med på egeninsjede uformelle treff. Bare å kontakte meg via PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Januar 9, 2009 nærmer sæ treff no da. får håpe d blir bra vær da. Håper det blir et bra oppmøte da med biler å folk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Januar 9, 2009 Jeg er på sjøen hele januar men dere får kose dere som kan: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Januar 11, 2009 Ja vi starter nå snart 3 stk fra levanger og verdal håper mange tar turen i dag slik at vi kan få noe fornuftig ut av et treff. Mvh Jørgen Lundsvoll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Januar 11, 2009 Kommer jeg også, til 15 @steinkjer torg =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Januar 11, 2009 (endret) hei, koles va treffe i dag da? mye folk å biler? Kom itj lenger en t sparbu, så mått æ snu, pga gåen indredrivledd v.f Fins itj vær bila en vw, som e senka, går drivknuta som f... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Januar 12, 2009 Når det gjelder oppmøtet i går så må jeg bare si at jeg er svært skuffet. Nå kommer det stadig klager om kort varsel og dårlige tidspunkt på møtene, men når vi først tar det på en SØNDAG ETTERMIDDAG slik at mange har fri og tid, så kommer det ikke flere enn 6 medlemmer!!! (7 med Rolf Inge som tross allt var på vei til treff) Jeg får bare si at jeg håper det nye styret får fastlagt en fast møtedag slik at flere muligens stiller opp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Januar 14, 2009 Når det gjelder oppmøtet i går så må jeg bare si at jeg er svært skuffet. Nå kommer det stadig klager om kort varsel og dårlige tidspunkt på møtene, men når vi først tar det på en SØNDAG ETTERMIDDAG slik at mange har fri og tid, så kommer det ikke flere enn 6 medlemmer!!! (7 med Rolf Inge som tross allt var på vei til treff) Jeg får bare si at jeg håper det nye styret får fastlagt en fast møtedag slik at flere muligens stiller opp! Hei. Det var dårlig ja, skal ikke si så mye æ da, men prøvde å komme på treffet, men gikk ikke pga drivknuten min. var mildt sakt for...... på mæ sjøl å bil'n, surt var det å pga lånte prøvenr for å komme på treff. Men blir da flere annledninger.. Hva skal til for at medlemme i nord-trøndela skal komme på treff da tru?? Møte daton var jo satt i god tid, så den er ingen som kan si noe på, litt rart å når det var årsmøte, men tydlivis så siter det folk å venter på å ska få alt servert/levert rett i fanget uten å løfte en finger. Så håpe de i styret klarer å få liv medlemmene: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Januar 26, 2009 Siden ingen ennå har skrevet noe om det nye styret, så kan vel jeg gjøre det da. Leder: Christian kopperud Kasserer: Jan Gunnar Krogh Sekretær: Erik Røsegg (t.o.m april) Styremedlemr/Arr.ansv.: Bård Even Skogaker Håper så mange som mulig er interessert i å stille på treff fremover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Februar 1, 2009 Hei! Etter lengre tid bort fra klubben har jeg nå meldt meg inn igjen og jeg er veldig interessert i å være med på møter og treff. Har dessverre ikke tid til å sitte i styret og slikt da jeg jobber fulltid pluss at jeg driver eget firma, men som sagt vil jeg gjerne komme i kontakt med dere lokale klubbmedlemmer. Mvh Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Februar 1, 2009 Velkommen tilbake Anders! Når blir det treff egentlig? Savner info om dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Februar 1, 2009 Ja, nå som et styre er bestemt, hadde det vært fint om de hadde satt opp noen faste dager med treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Februar 3, 2009 Hei! Etter lengre tid bort fra klubben har jeg nå meldt meg inn igjen og jeg er veldig interessert i å være med på møter og treff. Har dessverre ikke tid til å sitte i styret og slikt da jeg jobber fulltid pluss at jeg driver eget firma, men som sagt vil jeg gjerne komme i kontakt med dere lokale klubbmedlemmer. Mvh Anders Ja vi må vel møtes på kjell's som vanlig da, bli itj så langt å fårrå fer dæ da Anders, for du jobbe der enda eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Februar 4, 2009 VI i det nye styret har litt dårlig tid til å samles nå, men vi har startet det nye året og har begynt planleggingen fremover. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Februar 5, 2009 Ja vi må vel møtes på kjell's som vanlig da, bli itj så langt å fårrå fer dæ da Anders, for du jobbe der enda eller ? Bli perfekt det vettu ettersom æ jobbe der einda ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...