Hva skal vi gjøre med lokallaget ?

Anbefalte innlegg

hva er vitsen å skrive noe for når det blir tilsidesatt uansett?:o.. ser no noen som har ytet ønske om at det ikke passer denne uke men til helgen men fikk det kanksje ikke med deg?

Takk, eni me Jan Gunnar, e vist ikke bra nok noe lenger trur æ.

Over til treffe som var forrgie lørdag, det var ikke bestemt for lenge siden næi, va noe dåkk kom på samma uka som treffe var, å æ spurte om vi kunne flytte det til klokka 5, men det var ikke noe som tenkte på.

Er ikke rart det noen som skriver når man ikke blir hørt på,

Åså la æ no inn forslag på å fløtt møte noen dager, å da kommer det til svar at det er ingen som skriver noe.

Synes det er litt rart men....: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men skal man vurdere alle medlemmenes ønske ut ifra én person sine ønsker, er det litt vanskelig da.

Hvis INGEN skriver, så kan vi hvertfall IKKE planlegge noe! Nå ble det foreslått for LEEEENGE siden at det skulle være lokallagstreff forrige lørdag, men når INGEN kommer med noen innvendinger så kan vi fortsatt ikke drive dette lokallaget.

Like så greitt å bare legge ned da!

1 er faktisk flere enn ingen da.:o

Møtet som var sist var jo ikke beregnet på folk som jobber. å ha et møte kl 14 må en jo regne med veldig labert oppmøte. å det var heller ikke bestemt så lenge før som du skriver, ble jo faktisk bestemt uken før...

Men at det er ustabilt oppmøte i lokallaget er jo ingen nyhet:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi ikke bare ta med alle gode og dårlige erfaringer med oppmøte til ett felles møte på onsdag? så kan vi diskutere hva vi skal gjøre fremover osv.

Satse på mer oppmøte og mer aktivitet i 2009 : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper dere får orden på dette karer!

STÅ PÅ :)

Vi i Bergen lokallag har treff annen hver tirsdag, ma. 2 ganger i mnd.

Alltid koselig og treffe andre bilgale medlemmer, prate litt, tittet på biler, osv :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi itj fløtt møte til en dag sånn at æ kan bli me? eventuelt flere medlemmer, som d itj passe for på onsdan??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Førstkommende Onsdag passer ikke for meg iallefall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

onsdag er en dårlig dag for dem fleste ser det ut for inklusiv meg selv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får vi ta møtet en dag som passer bedre. Fredag kveld? Lørdag???

Kan noen som IKKE har like mye fri som meg og Christian foreslå tid og sted?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får vi ta møtet en dag som passer bedre. Fredag kveld? Lørdag???

Kan noen som IKKE har like mye fri som meg og Christian foreslå tid og sted?

Hei, jeg støtter Erik der, kan ikke noen av dere andre komme med en dag DENNE uken da? som Erik sier så har både jeg og han mye fri, ikke fordi vi er trygdet hehe . Men jeg har vertfall fri hele denne uken samt helga så jeg er med uansett!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Onsdag er en dårlig dag for meg også, vet om flere som ikke har mulighet til å møte opp da.

Men søndag er jo en fin dag, der de fleste kan møte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det ser ut som dere sliter litt med å finne datoer for treff kan jeg jo dele noen erfaringer vi har gjort i vårt lokallag:

- Sett opp en fast møteplan der dere bestemmer dere for en fast dag; dette kan være feks første tirsdag i måneden, mandag i partallsuker eller noe hva som helst, bare man har en fast dag man kan forholde seg til og at man slipper å gå på nett for å finne ut når det er treff :) Sett opp en plan for disse feks ett halvår frem i tid...

- Søndag er en dårlig dag for mange pga fyllesyke, folk som reiser bort og familiemiddager, fredag og lørdag lider av det samme

- Det er alltid en dag det ikke passer for absolutt alle uansett, så det er bedre å bestemme en dag og være ferdig med det

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Søndag er en dårlig dag for mange pga fyllesyke, folk som reiser bort og familiemiddager, fredag og lørdag lider av det samme

- Det er alltid en dag det ikke passer for absolutt alle uansett, så det er bedre å bestemme en dag og være ferdig med det

Bra sakt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnet fremtidig utenlandsopphold (igjen) kan jeg desverre IKKE stille til valg i Nord-Trøndelag lokallag, men vil være med på treffene og aktivitetene fremover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

torsdag da ? kl 19-20 ?

d e for tili te mæ ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer bedre for meg om det blir i helga.

Vet ikke hva andre mener om førstkommende søndag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg legge lista for svar her da kanskje, siden INGEN andre skriver inn noe?

Jo da, søndag passer veldig bra for min del. Ikke for tidlig da, mulig det blir en fest på lørdag kveld.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

søndag denne helgen passer dårligt for meg... hæ***** søndagsåpne butikker!...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen dager/tider som passer da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det blir vanskelig å finne en dag som passer for de fleste : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som d e travelt for mang nå før jul å i jula. Så defor har æ forslag Tirsdag 6 Januar klokka 19.00

på Kjells kro.

er lenge til men har no satt opp et forslag nå da slik at man kan vudere d da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen dager/tider som passer da?

lørdags kveld kl 19 er vel eneste som kan passe meg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

lørdags kveld kl 19 er vel eneste som kan passe meg..

Jaja... jeg skal på fest lørdag kveld, så jeg kan ikke den kvelden...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, ser ut som om det er tricky å få til noe da... men jeg støtter fremdeles søndag, jobber hele neste uke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur ikke det bli noe møte hvis dere ska få det til å pass for alle........ æ får min del bli ikke med neste år.... har aldri vært med i en klubb som er så dårlig organisert som dette !!!!!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.