10.mai 2009 - Fredriksten festning, Halden Østfold

Anbefalte innlegg

Kan legge ut noen bilder av kolonna, men åssen gjør jeg det? :confused:: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et bra treff! Skikkelig profft arrangert med walkie-talkie`s og hele pakka : smil :

 

Fikk til og med inn litt kultur i huet idet vi tok en liten rusletur på festningen!

 

Litt kjipt på hjemturen da det stod BØRR etter bomstasjonen pga den traileren som brant.. løsningen ble horten-moss ferga.. tror ikke det var et dumt valg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et bra treff! Skikkelig profft arrangert med walkie-talkie`s og hele pakka : smil :

 

Fikk til og med inn litt kultur i huet idet vi tok en liten rusletur på festningen!

 

Litt kjipt på hjemturen da det stod BØRR etter bomstasjonen pga den traileren som brant.. løsningen ble horten-moss ferga.. tror ikke det var et dumt valg :)

 

Horten Moss ferga ja.. Når var du i Drammen da?

Jeg var hjemme er i Solbergelva, 18:45 (fulgte bare omkjøringa og tok oslofjordtunellen)

 

 

Ellers: Bra treff! Ikke no å si på arrangøren.. Også kom jo sola etterhvert og

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var vi nok hjemme ganske likt, men vi fikk en koselig båttur :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et bra treff! Skikkelig profft arrangert med walkie-talkie`s og hele pakka : smil :

 

Fikk til og med inn litt kultur i huet idet vi tok en liten rusletur på festningen!

 

Litt kjipt på hjemturen da det stod BØRR etter bomstasjonen pga den traileren som brant.. løsningen ble horten-moss ferga.. tror ikke det var et dumt valg :)

 

vi som er lokalkjente kjørte alternative veier :P

 

men kjipt med brannen i tunellen idag.

 

var enda ikke åpnet i nordgående retning klokken 19,30

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange takk for enda et bra treff. Denne gangen synes også Pepper at det var helt fint å være på treff, ettersom mange klappet ham og han fikk hilse på/herje med andre hunder. Jammen greide jeg ikke å tylle i meg fem kuler snadder iskrem også:).

 

Så nå er det bare å se fram til treffet i Porsgrunn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal legge ut noen bilder av oslo kolonnen nå, tror jeg fikk et par :)

 

Vi kjørte en tur til svinesund og handlet litt før vi kjørte over mysen hjem:) Takk for tips om kø Mikael :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Super kolonne ja, fint for meg med L som må holde fartsgrensa, hehe.

Ellers veldig gjennomført og bra treff, fikk et veldig bra inntrykk av treffene til klubben da dette var "jomfrutreffet" mitt.:)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvor finner man resultatene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et veldig bra treff. Mitt første og garantert ikke det siste. Aritg at vi fikk samlet så mange i kolonnen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et veldig bra treff. Mitt første og garantert ikke det siste. Aritg at vi fikk samlet så mange i kolonnen :)

 

nydelig bil Anna! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nydelig bil Anna! ;)

 

Tusen takk :) Meget pen bil din og! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et bra treff, min første tur til Haldentreffet :)

 

Artig å kjøre kolonne nedover, akkurat passe lang ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste gang bør innhabile dommere være på plass føre treffstart! Tolk som dere vil.. Da er det hvertfall en mulighet for oss som ikke omgås "dommerne" daglig å komme med i betraktningen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke kom, men jeg var helt utslitt etter Ekeberg-treffet og måtte sove ut... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Super kolonne ja, fint for meg med L som må holde fartsgrensa, hehe.

Ellers veldig gjennomført og bra treff, fikk et veldig bra inntrykk av treffene til klubben da dette var "jomfrutreffet" mitt.:)

 

Fabian

 

Gratulerer med en kjempefin bil og vellfortjent premie, ga vel mersmak å dra på treff nå vil jeg tro ;)

 

 

 

Et veldig bra treff. Mitt første og garantert ikke det siste. Aritg at vi fikk samlet så mange i kolonnen :)

 

Fin bilen din ja, sto vel bak deg i ca 2 timer i stillestående kø pga den brannen, men takk for guiding av bonde i byen og minikollonne til tusenfryd ;)

 

Ellers veldig bra gjennomført treff av Østfold lokallag, takk for en hyggelig dag :)

 

Ole Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bilen din ja, sto vel bak deg i ca 2 timer i stillestående kø pga den brannen, men takk for guiding av bonde i byen og minikollonne til tusenfryd ;)

 

Ellers veldig bra gjennomført treff av Østfold lokallag, takk for en hyggelig dag :)

 

Ole Kristian

 

Takk for det :) Ja, var kjedelig å stå så lenge å vente på E6. Men men. Vi kom nå oss videre etterhvert. Bare hyggelig å være guide, og takk for minikolonnen ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste pokalen jeg synes var litt merkelig var til den helt orginale TTS'en, men han som eier den sa det selv også.

Bilen er pen, er ikke det, men var nok et par av de andre bilene i den klassen som det var lagt noen timer arbeid i, som kanskje hadde fortjent den mere?

 

Ellers en virkelig fortreffelig dag (fra solen kom fram).

 

Sjekk bildetråden nå folkens :D

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=155504

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste pokalen jeg synes var litt merkelig var til den helt orginale TTS'en, men han som eier den sa det selv også.

Bilen er pen, er ikke det, men var nok et par av de andre bilene i den klassen som det var lagt noen timer arbeid i, som kanskje hadde fortjent den mere?

 

Ellers en virkelig fortreffelig dag (fra solen kom fram).

 

Sjekk bildetråden nå folkens :D

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=155504

 

Synes for min del Passat klassen også var litt merkelig premiering..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes for min del Passat klassen også var litt merkelig premiering..

 

Meld deg som dommer neste gang, og se hvor enkelt det er å dømme en klasse med SÅ stor konkurranse!! : bråk :

 

Kan ikke si at det var snakk om kompisdømming, som du antyder tidligere her.. Jeg var dommer i VW klassen, og skulle jeg stemt på kompiser, måtte det vært Arve og Per-Kristian som skulle fått premie! Jeg kjenner ingen av de 3 som fikk premie i Passat klassen personlig, og uten at jeg på noen måte la vekt på det, så var det vel heller ingen fra Oslo Lokallag (som er lokallaget "mitt") som fikk premie?

 

Det var sykt tett i klassen, og det var den klassen vi brukte absolutt mest tid på å bli enig på. Beklager at det ikke falt ut til din fordel denne gang, men husk på at vi kun er mennesker vi også :o Vi dømmer etter det vi ser, oppdager underveis, eller blir gjort oppmerksom på av eieren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem fikk preimer?:D Er det noen som gidder å legge ut det?;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svarer litt for Andre her, og det er ikke noe mot deg, Mikael. :o Men Andre stod ved bilen og ventet på dommere, mens nabobilen (vinnerbilen) bli bedømt. Den blei beskuet og var dialog om div mods mellom dommer og eier såvidt jeg har forstått, og det tok litt tid. Kom så til Andre, og han spurte om dommer var intr i å se inni bilen, men fikk bare at han hadde sett nok, og gikk videre. I fjor vant Andre mot årets vinnerbil, med 17" hjul. I år var ruter sota, mer senk, og 19", mens vinnerbilen hadde satt på BH. I år fikk han ikke en eneste av de 3.. At dommer og vinner av klassen står og har fotosession sammen etter at plassen er tømt for mennesker er for meg litt for "tilfeldig".

Just my 2 cents, som folk sier..

Men dømt er dømt, og sånn er det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en fin dag. Fryktet det ble mye inni bil sitting når jeg tittet på været på vei nedover men det ble overaskende bra etter hvert:)

Legger ved ett bevis;)

DSC_2493.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.