10.mai 2009 - Fredriksten festning, Halden Østfold

Anbefalte innlegg

Noen som er interessert i og komme på lørdag 9. Mai og grille og ha en liten sosial sammenkomst( med litt uspesifisert drikke:P) og litt aktiviteter da?:)

Vi har funnet ut at folk må booke hytter selv, men vi har holdt av en del forskjellige hytter, så hvis folk vil campe fra Lørdag til Søndag så er det bare til og si ifra til meg, eller Knut Sjøvold så er vi behjelpelige med hytter og sånn:)'

 

Mvh.

Kim Robin Stendal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer garantert:)

 

Du er med på litt sosialt på Lørdag??:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor og hvordan foregår dette med Hyttebooking? Om jeg får med kompisene så er det interessant med Hytte for natta lør/søn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor og hvordan foregår dette med Hyttebooking? Om jeg får med kompisene så er det interessant med Hytte for natta lør/søn

 

Skal ta og skaffe nr til han som eier hyttene og litt mer info i morgen.

Tror vi kommer til og bli en del folk på lørdag med grilling og litt sosialt.

Den siste avgjørende biten tar dere selv med han som eier området:) uansett hvor mange som kommer så kommer det til og være en del der som rigger og sånn også, så liv blir det:)

 

Mvh.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I år hadde jeg planer om å ta turen, men i går kom det innbydelse i postkassa til konfirmasjon : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer garantert : rock :

Jeg kommer med date fra Hong Kong, og hun er nesten mere "giret" enn meg :)

 

Jeg har lyst til å stille ut A4'en min jeg.. Bare fordi den er fortsatt strøken i lakken hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempemoro at så mange tar turen i år! :)

 

Når det gjelder hytter skal jeg bare få bekreftet hvor mange hytter vi har til disposisjon og litt "formelt" rundt lørdagskvelden, så kommer info om dette! :) Skal prøve å få endelig svar iløpet av dagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får vel ta turen iår også ;D

 

Må bare få lakket hekkskjørt og takspoiler før mai nå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt folk er med i år!:)

Gleder meg som en unge på julaften ved middagstider;)

Nå er det forøvrig også mulig og booke hytter. (Se litt lenger opp:D)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jah. dette tror jeg at jeg må være med på.!

Var ikke ferdig med bilen sist det var. Men i år stiller vi til start.

 

Åssen er det med fordeleling med tanke på premier?

Er det forskjellige klasser? Eller som på hovedtreffet at alle blir dratt under samme kam?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jah. dette tror jeg at jeg må være med.!

Var ikke ferdig med bilen sist det var. Men i år stiller vi til start.

 

Åssen er det med fordeleing med tanke på premier?

Er det forskjellige klasser? Eller som på hovedtreffet at alle blir dratt under samme kam?

 

Da får vi satse at du kommer i år:)

 

Klassene her vil vi snart komme ut med, men det er hvertfall ikke som på hovedtreffet.

Som Andreas sa, "dette er et av de mest prestisjetunge treffene i løpet avsesongen", så vi har satt opp ganske hårfine klasser.

Synes det er bedre og ha f. eks 1. 2. 3. plass i sin klasse osv.

Men tror den lista skal bli tilgjengenlig snart:)

 

Mvh.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan fort bli en titt nedom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo fler jo bedre :) Minner også om litt aktiviteter på lørdagskvelden og mulighet for overnatting, se første innlegg i tråden! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratis bomp.

 

dette burde man ta seg tid til. : rock :

er utrolig surt og ikke kan komme i år: bh :

 

dette var et meget hyggelig treff i fjord. får håpe at været blir like bra som sist da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gratis bomp.

 

dette burde man ta seg tid til. : rock :

er utrolig surt og ikke kan komme i år: bh :

 

dette var et meget hyggelig treff i fjord. får håpe at været blir like bra som sist da;)

 

Sant det Per-Erik..

Men du kommer jo til sydligere trakter til året, så du får heller slenge deg på igjen da!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt til å komme, men har fått innvitasjon til konfirmasjon : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer helt sikkert kolonne fra Oslo : ja : Var utrolig fint i fjor, eneste å utsette var litt få oppmøtte. Og så gjennomført som treff på Fredriksten er, var det fullstendig ufortjent!!

 

Satser på å fylle opp plassen i år :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at vi traff uheldig med tanke på konfirmasjoner i år også da, men får håpe det er nok av medlemmer som ikke har slektninger i konfirmasjonsalder :)

 

Er det noen som har planer om overnatting fra lørdag til søndag da? Rebusløp og grilling på lørdagskvelden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer helt sikkert kolonne fra Oslo : ja : Var utrolig fint i fjor, eneste å utsette var litt få oppmøtte. Og så gjennomført som treff på Fredriksten er, var det fullstendig ufortjent!!

 

Satser på å fylle opp plassen i år :D

 

Satser på flere fra Drammensgjengen blir med meg å slår følge med dere fra Oslo..

Rekka skal bli laaang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rekka skal bli laaang :)

Høres ut som det kan bli hektisk ved innkjøringa når denne gjengen kommer, men det er jo bare bra det! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ekstra det blir i ventetid er det verdt!

Syns vi var en bra gjeng fra oslo sist også.. da bare meg fra Drammen, så får da håpe flere fra oss slår følge i år

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.