10.mai 2009 - Fredriksten festning, Halden Østfold

Anbefalte innlegg

off... tviler på at jeg rekker å bli ferdig til det :( men som pasasjer er jeg klar :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg kjem....

 

Trur eg...:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt, håper det blir trøkk i år! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lang tid tar det å kjøre fra Oslo? Vi bruker jo 2 timer til Oslo, så det blir nok en lang dagstur i såfall...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

1,5 time max.

 

1.5 time fra oslo? hehe da skal du fort kjøre lada ass:P hehe neida ;) er 4 felt`s vei hele veien fra oslo til treffet så tar ikke mer enn 1 time;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så har du noen som har kjørt på under 30 min fra manglerud da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så har du noen som har kjørt på under 30 min fra manglerud da;)

 

Ikke i kolonne med mange andre :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg møtte flere classiceiere mandag og det vil nok melde seg på flere til treffet enn de som er påmeldt. Ordner dere med litt samlet parkering for classicbilene hadde jo det vært hyggelig. Vi kan sikkert hjelpe til arrangementsmessig, om det er behov.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg møtte flere classiceiere mandag og det vil nok melde seg på flere til treffet enn de som er påmeldt. Ordner dere med litt samlet parkering for classicbilene hadde jo det vært hyggelig. Vi kan sikkert hjelpe til arrangementsmessig, om det er behov.

 

Vi har som "varemerke" å dele inn bilene etter klasser, så her blir classic bilene satt samlet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lang tid tar det å kjøre fra Oslo? Vi bruker jo 2 timer til Oslo, så det blir nok en lang dagstur i såfall...

 

Tror du skal belage deg på 1.5 time som Joachim sier, jeg bruker ca. 30 min fra Sarpsborg. Til Oslo bruker jeg +- en time.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lure på om jeg tar turen. men bilen blir jo ikke ferdig til da men... mye annet fint og se på da! regner med og bruke ca 7 timer en vei. så dere fra oslo og drammen må slutte og syte ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lure på om jeg tar turen. men bilen blir jo ikke ferdig til da men... mye annet fint og se på da! regner med og bruke ca 7 timer en vei. så dere fra oslo og drammen må slutte og syte ;)

 

Respekt! :D: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ser jo ut til å bli veldig bra i år med tanke på oppmøte. Gleder meg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer hvis det ikke er våronn!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller opp med min TT;) håper det blir knallvær...dvs sol og varmt selvfølgelig:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er bilen min på veien igjen så jeg må jo ta meg en tur: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer med ny bil faktisk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ligger planene ann for Oslo-kolonne folkens? Noe tid og sted som er fastsatt?

 

Til arrangør: Hvordan er klassene delt opp mtp premiering på dette treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ligger planene ann for Oslo-kolonne folkens? Noe tid og sted som er fastsatt?

 

Til arrangør: Hvordan er klassene delt opp mtp premiering på dette treffet?

 

Det blir garantert oslo kolonne, kommer nok en tråd om det i Oslo sin del av forumet ganske snart :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir garantert oslo kolonne, kommer nok en tråd om det i Oslo sin del av forumet ganske snart :)

 

så kommer det sikkert noen som slenger seg på i follo :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så kommer det sikkert noen som slenger seg på i follo :)

 

Vi møtes på Esso på Ryen og kjører samlet til vekta ved Vestby, der flere kan henge seg på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg oppdaterer første innlegg nå med klasseinndelingene :)

 

 

Er det forresten ingen som har planer om å campe? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=150302

 

Når kom den klasseinndelingen? ;)

 

Det blir garantert oslo kolonne, kommer nok en tråd om det i Oslo sin del av forumet ganske snart :)

 

Ja, bare å starte en tråd det vel... jo fortere vi avtaler dess bedre for de som skal være med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.