10.mai 2009 - Fredriksten festning, Halden Østfold

Anbefalte innlegg

Jeg kommer jeg også, men har ikke noe bil å stille ut akkurat da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet om noen bilde tråd fra halden teffet i fjor?:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallbra med sånn respons allerede, og til alle dere som har en "vanlig" bil, dere kan stille ut dere også, for vi har mange forskjellige klasser og ting og bedømme etter, så selvom du har en original golf 2, KJØR PÅ!!

I år skal jaggu jeg stille ut 80'n:)

I fjor hadde den tett kat:P haha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal gjøre alt jeg kan for å komme!

Dette var jo et strålende treff i fjor, ikke minst skinnende sol fra morgen til kveld :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal gjøre alt jeg kan for å komme!

Dette var jo et strålende treff i fjor, ikke minst skinnende sol fra morgen til kveld :)

 

Ja, i fjor var det knallvær, vi får håpe på like mange biler og helst fler og like bra vær, da blir det en knalldag i år også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, i fjor var det knallvær, vi får håpe på like mange biler og helst fler og like bra vær, da blir det en knalldag i år også:)

 

kremt... Vi vil ha MANGE fler i år :P;) ... 42 biler som det var ifjor må vi satse på å slå med god margin i år vel? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer som sagt også. Å siden det er dårlig med bil å stille ut kan jeg sikkert være til hjelp i forkant eller noe ?

Evt bare å si ifra..

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne gjerne tenkt meg og tatt en tur. Men litt langt og kjøre fra Trøndelag for 1-dagstreff :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe deswerre.. men har vært litt trøft å kjøre noen sammen nedover.. men må nesten ha langfri den helga.. nedover lørdag, treff søndag så oppover på mandag eller noe:S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne gjerne tenkt meg og tatt en tur. Men litt langt og kjøre fra Trøndelag for 1-dagstreff :o

 

hehe deswerre.. men har vært litt trøft å kjøre noen sammen nedover.. men må nesten ha langfri den helga.. nedover lørdag, treff søndag så oppover på mandag eller noe:S

 

Ville heller tatt turen når det er treff helger for klubben om dere skal nedover vel;) Blir jo veldig langt bare for en dag? :o

Var jo knall i fjor, sant Marius? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville heller tatt turen når det er treff helger for klubben om dere skal nedover vel;) Blir jo veldig langt bare for en dag? :o

Var jo knall i fjor, sant Marius? :D

 

Jepp, det jeg tenker på også. Klart det blir tur når det er treffhelger ;) Var jo på begge to ifjor, og blir det i år også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her må jeg vel henge meg med... aldri blitt ferdig til treff i tide før, men i år SKAL jeg få det til :)

 

Planer om noe kollonnekjøring fra Osloområdet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer i år men en eller annen bil.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ingen tvil. Hit må man dra. Jeg synes dette treffet har blitt ett av de bedre ikke minst med tanke på beliggenheten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ingen tvil. Hit må man dra. Jeg synes dette treffet har blitt ett av de bedre ikke minst med tanke på beliggenheten.

 

Hyggelig med "stamgjester"! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her må jeg vel henge meg med... aldri blitt ferdig til treff i tide før, men i år SKAL jeg få det til :)

 

Planer om noe kollonnekjøring fra Osloområdet?

 

Det har iallefall vært kolonnekjøring fra Oslo/Ski/Ås før vet jeg. Da har de vel som regel møttes på vekta ved E6 i Ås(?) mener jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne gjerne tenkt meg og tatt en tur. Men litt langt og kjøre fra Trøndelag for 1-dagstreff :o

 

 

Vi har muligheter for overnatting i år, hytter/telt etc.

Priser og sånn kommer vi tilbake til utover uka, vi skal ha et møte på mandag som inneholder treffet:)

Så kult hvis folk vil komme på lørdag og bli over med en liten fest til Søndag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer som sagt også. Å siden det er dårlig med bil å stille ut kan jeg sikkert være til hjelp i forkant eller noe ?

Evt bare å si ifra..

 

Mvh

 

Har notert navnet ditt som frivillig:)

Du kan godt sende med tlf. nr ditt på PM til meg:)

 

Mvh

Kim Stendal

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er snart bilen klar :D wiiiI! Halden treff! jaaaaaaaaaaaa :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også, noen som kan være sjåfør(er) :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herlig respons folkens=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok en 70mod Audi 100 åsså. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette lover jo bra! Og som Kim var innpå her skal vi ha et møte imorra bl.a ang treffet og da kommer vi med mer info ang overnatting. Mest sannsynlig blir det mulig for leie av hytter på Fredrikdten camping, bare noen steinkast fra treffplassen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.