#626 Skrevet August 20, 2013 Hvem skal til treffet på Rudskogen neste uke? Jeg vurderer å telte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#627 Skrevet August 21, 2013 Jeg drar opp på fredagen, med vogn heh... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#628 Skrevet August 21, 2013 Skal hvertfall opp på lørdag, men gidder ikke sove der ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#629 Skrevet August 21, 2013 Skal dit med to biler, håper på endel banetid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#630 Skrevet August 22, 2013 Jeg drar opp på fredagen, med vogn heh... Party hos Tandberg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#631 Skrevet August 27, 2013 Satser på utstilling, banebilen får vi ikke ferdig til da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#632 Skrevet August 27, 2013 Er det noen som har en vagcom som har lyst til å tjene litt penger? Gjelder bare om det er mulig å få us lights på bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#633 Skrevet August 27, 2013 jeg har vagcom kan ta det til helgen på treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#634 Skrevet August 27, 2013 jeg har vagcom kan ta det til helgen på treffet? Det høres bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#635 Skrevet September 9, 2013 Treff igjen til søndagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#636 Skrevet September 9, 2013 Ifølge facebooken var det i går, men jeg hadde ikke mulighet da trudde i utgangspunktet at det var første og tredje helgen i måneden som var og da passer det med nå til søndag eller er det andre meninger om det også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#637 Skrevet September 9, 2013 Trodde det var annenhver søndag jeg, fikk ikke med at det skulle vært noe igår 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#638 Skrevet September 9, 2013 Etter det jeg var bekjent var det annenhver helg, og forrige ville da vært Rudskogen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#639 Skrevet September 9, 2013 var vel sjøvold som prøvde å få igang igår, skulle egentlig være rudskogen helga, men ble utsatt nettop pga rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#640 Skrevet September 9, 2013 Vi prøver til søndagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#641 Skrevet September 9, 2013 Hadde håpet vi kunne snakket om et evt. lokallagsstyre da. Får vi ordnet et styre, så får vi også tak i stickers og skiltholdere, som flere har etterspurt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#642 Skrevet September 10, 2013 Er classictreff på søndagen, folk foretrekker vel dette? http://forum.vacn.no/showthread.php?260138-Classictreff-i-Moss-Rygge-15-september&p=2839073#post2839073 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#643 Skrevet September 11, 2013 Kjørte gjennom Særp søndagskvelden etter Rudskogen, da møtte jeg på 5 audier med alle 4 blink 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#644 Skrevet September 25, 2013 Ble montering av coiloverne idag, veeeldig fornøyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#645 Skrevet September 25, 2013 Uh la laaah! Må sikles over på neste treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#646 Skrevet Oktober 7, 2013 Snakker om uflaks. Bilen stoppet på vei hjem fra treffet. Heldigvis var det en tett oljeretur, ikke noe dyrere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#647 Skrevet Oktober 14, 2013 Godt det var billig fix! Nærmer seg vinter, og hvor noen trenger vinterdekk eller dekk og felg send meg en PM, så kan jeg hoste opp en fin pris til dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#648 Skrevet Oktober 17, 2013 Noen som har noen anbefalinger på steder som fjerner rust? Må få tatt hjulbuen min gett Helst i nærheten av Sarpsborg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#649 Skrevet Oktober 17, 2013 Hør med Tandberg, han visste om en ganske bra lakkerer som kunne ordne ting til en billig penge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#650 Skrevet Oktober 23, 2013 Noen som har noen anbefalinger på steder som fjerner rust? Må få tatt hjulbuen min gett Helst i nærheten av Sarpsborg Dette gjøres vel sjøl? ;P Blar du gjennom denne tråden så fjerner han rust på en måte jeg bare kunne drømme om når jeg startet å pusse Vet ikke om det er mer aktuelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...