Snikk snakk (Østfold) Tråden om biler vin og sang og va du måtte ønske...

Anbefalte innlegg

Da var Gatebil over for meg for denne gang :) Gikk over all forventning med pokal for bilen i går :) Men glad for at jeg ikke har bodd på campen så jævli som det har regnet fredag og lørdag kveld :D

 

Gratulerer, rusla forbi bilen din på banen der lørdag, NICE...var der hele lørdag, rusla rundt og tok oss noen kalde i sola, bra dag : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bilen din også Frank (og såvidt deg en gang) på lørdag! Var lang dag lørdag, kom vel litt over 10 og dro rundt 19.. : rolleyes Ble ikke så mange timer i dag :) Takk for det, var en bra dag i går, solbrent og fin :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

neste år blir det fullt opp for meg :) fra torsdag til søndag :) skal stille ut bilen og, så ikke en Passat VR6 der inne... :) tar med campingvogn og skal vel kjøre en tur på banen og vel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! :) Noen her som vet om veiene i og rundt Halden er bra? Tenker først og fremst på fra E6 og opp til Fredriksten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ingen problem å kjøre til fredriksten for meg hvertfall, har relativt lav bil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bor ca 15 min fra halden og har gått noen år på skole der, så har fartet litt rundt om kring der, og jeg har aldri hatt noe stort problem med lav bil :) Seff, det er enkelte steder ting kommer overraskende på, så må kjøre penere enn normalt på ukjent vei :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turen til og i Halden gikk forsåvidt bra den, slo nedpå litt her og der, men det må man vel bare regne med når man skal ha lav bil :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute på nye Rudskogen banen med en kamerat i stad med 400ish hk 240 V8, moro å se fra bil også! virket som en bra bane, men krevende noen steder. Pøsregn og bakdekk nesten fritt for mønster gjore at det ikke gikk veldig fort, men morro læll ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute på nye Rudskogen banen med en kamerat i stad med 400ish hk 240 V8, moro å se fra bil også! virket som en bra bane, men krevende noen steder. Pøsregn og bakdekk nesten fritt for mønster gjore at det ikke gikk veldig fort, men morro læll ;)

 

misunnelig!!!!!!!! lyst til å prøve den banen selv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøring 20 og 21 aug hvartfall ;) kan hende det er noe trackdays før det også :) var moro! Skulle hatt seg en lekebil :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

21 også? trodde det var kunn 20 jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trackday har kjøring 21 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tåler bilen detta da? he he

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gasar tils det rasar vel :) Også ha en god grunn til å oppgradere : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: rock :det er sant....... men motoroppgradering blir til slutt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stille her, det kan vel nevnes at vi tar en tur til Essen motorshow til helga, møte flere andre fra klubben på middag fredag og lørdag mulig, skulle vel bli akkurat passe tur for og oppgradere utstyrslista og holde seg oppdatert på nye trender og gosaker....:P

Sikkert flere andre fra østfold som skal...? : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har 1 stk 225/40 - 18 sommerdekk liggende? :)

Har en søster som har fått en skru i dekket og kjørt litt for lenge før hun oppdaget det, helst i nærheten av fredrikstad.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at det ikke blir noe treff idag? Ta det neste helg isteden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel dårlig idag tenker jeg ja, men kan godt prøve neste helg hvis folk er klare for det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste helg er braaa :P happy goodyear guttær :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt nytt år folks, ingen som vil kjøpe en 50" samsung plasma tv hd ready for 4000 med veggfeste? Tenkte oppgradere til 60" :) Kjøpt meg Bose souround, så da ble jeg så fornøyd med lyden at tv en må oppgraderes også.....: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke tv, men hvis du er fornøyd med lyden i Bose anlegget, prøv å utvid hjemmekinoen med noen rumperistere. Jeg har 4 stk montert i sofaen og det hever filmopplevelsen MYE! Jeg syns det er kjedelig å se film med "vanlig" surround nå ;) Har egen subforsterker til de, så jeg kan enkelt justere styrke og delingsfrekvens etter ønske, uanvhengig av resten av anlegget.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.