#601 Skrevet Juni 23, 2012 (endret) Hei folkens. Jeg er å besøker fruen i sarpsborg i helga. Når jeg kom på varteig i går så møtte jeg en redningsbil med noe som så ut som en gul a4 b5 bakpå. Sjåføren hilste på meg.. Noen som vet hvem dette er ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#602 Skrevet Februar 6, 2013 Denne tråden er vel så godt som død..., børste litt støv av den da, drar til WRC karlstad lørdag, andre som skal?? Viss noen trenger få fraktet biler i østfold regionen,så har vi lav henger nå, så kan gjøre dette for 1000 pluss diesel, er vel greit billig om noen skulle trenge :-) Noen som gjør noe til gangs i garajene ellers? Driver og pusser opp min golf 1 under, og vi driver og forbereder en svart matt S2 til banen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#603 Skrevet Februar 24, 2013 Her var det rolig nå ja! blir det no lokallagstreff til sommern med enern da Frank? Selv lager jeg banebil av corollaen nå, håper det ikke går altfor langt ut i sessongen før den er klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#604 Skrevet Mars 19, 2013 Er det noen som vet om noen bra foto locations i Mosseområdet eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#605 Skrevet April 23, 2013 Noen i hele tatt som skal til hadeland iår? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#606 Skrevet April 23, 2013 Måveldetvel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#607 Skrevet April 23, 2013 Vipper mellom om jeg skal dit eller skru Toyota 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#608 Skrevet Mai 27, 2013 Våler til helga folkens? :-) noen som vet hvor østfold banneren er? Tenkte vi kunne dra den med opp, har jo ikke blitt brukt på en stund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#609 Skrevet Mai 29, 2013 Har et sett 19" rs4 typ 2, 8,5 et 45, med gode dekk selges 5000 om noen kan hente i Fredrikstad, må legges gummi på felga selv....litt kantkjørte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#610 Skrevet Juni 14, 2013 Ble hyggelig tur til Bugrun iår (4 gang) Seier i GTI klassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#611 Skrevet Juni 14, 2013 Oioi grattis ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#612 Skrevet Juni 14, 2013 Den var strøken! Gratulerer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#613 Skrevet Juni 18, 2013 Takker :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#614 Skrevet Juni 22, 2013 Ble nye felger på bruktbilfellene iår..lettere og vaske disse :-) Barn leker...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#615 Skrevet Juni 30, 2013 Er det noen små lokaltreff nå om dagen? Eller er det ganske dødt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#616 Skrevet Juni 30, 2013 Det har vært veldig lite av det nå.. har dessverre ikke hatt tid til å være så aktiv selv.. Men burde vel gå å få lurt inn noen treff framover nå som sommeren er her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#617 Skrevet Juni 30, 2013 Nylig innkjøpte felger, veldig fornøyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#618 Skrevet August 9, 2013 I dag fikk jeg hjulbuevalse, så hvis noen i lokallaget trenger å lage litt ekstra plass er verktøyet tilgjengelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#619 Skrevet August 9, 2013 Hadde vasling fått Golf'n lavere så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#620 Skrevet August 9, 2013 skal vel klare å få den lavere hvor er det det butter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#621 Skrevet August 9, 2013 Akselene ligger på vangene foran;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#622 Skrevet August 9, 2013 da er det to valg, ta av akslene, eller notche Sistnevnte er vel det mest praktiske ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#623 Skrevet August 9, 2013 Får ikke mindre felger heller. Så er litt fuck gett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#624 Skrevet August 10, 2013 notche! komme å vise frem neste treff da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#625 Skrevet August 19, 2013 En litt kjedelig fredag endte opp med noe tull, så fant frem det gamle skateboardet mitt, kjøpte gjengestag og muttere, så var det på med full senk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...