#1 Skrevet Januar 10, 2009 (endret) Velkommen til Valdrestreffet 1.mai 2009 For 5. gang ønsker vi i Valdres Lokallag dere velkommen til treff i Valdres. Treffet vil være på samme plass som de andre gangene, ASKO plassen i Leira i Valdres. ( 3km sør for Fagernes) Valdres ligger sentralt i Sør Norge, ”nesten” midt mellom Oslo og Bergen. Bilder fra 1.Mai treffet 2005 : http://forum.vwaudi-club.no/showthre...ight=mai+treff (1. treffet vi arrangerte med 86 utstilte biler) Bilder fra 1.Mai treffet 2006: http://forum.vwaudi-club.no/showthre...valdrestreffet (regn og snø, men 96 biler kom til treffet ) Bilder fra 1.Mail treffet 2007: http://forum.vwaudi-club.no/showthre...estreffet+2007 Bilder fra Maitreffet 2008: http://forum.vwaudi-club.no/showthre...30#post1203230 Premieringen i år er: 5 Beste VW 5 Beste Audi Classic ? Avstander fra: Oslo:18 mil Bergen:34mil Trondheim:40mil (over Valdresflya) Stavanger:42mil Haugesund:39mil Kristansand:48mil Fredrikstad:27mil Hamar:14mil Gjøvik:9,5mil Sogndal:17mil Molde:35mil (over Valdresflya) Ålesund:42mil (over Valdresflya) ”Åpningstiden” vil være fra 10:00-15:00 Innkjøring fra kl 10:00-12:00 Premieutdeling ca kl 14:30 Priser: Bil/utstiller: 100,- Mat/drikke selges under treffet. Vaskemuligheter: Shell Fagernes: Selvvask og maskin Hydro Texaco Fagernes: Børstevask Hydro Texaco Leira: Selvvask (nb! Problem med å komme inn i hallen med lav bil) NB! Begrenset med sitteplasser på område, så ta gjerne med dere campingstoler og lignende. Velkommen til treff i Valdres! Sett av datoen, dette blir knall Mvh Valdres lokallag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 10, 2009 Dette var GODT å høre, fikk snusen i att valdres treffet ikke ble noe av , å det hadde vært skikkelig kjedelig Jeg møter i alle fall opp, håper på masse folk å fint vær! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2009 ååå gode nyheter: smil : årets første treff reddet: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2009 Dette treffet skal jeg ha med meg i år! Garantert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 22, 2009 Dette er verdt turen Har ikke slått feil, vært fint vær de 2 siste gangene jeg har vært der ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 27, 2009 Dette treffet skal jeg ha med meg i år! Garantert:) X2! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 27, 2009 Får se om dere klarer å slå publikumsrekorden til Drammen i år da Vi var vel 117 biler hvis jeg ikke husker heeelt feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 29, 2009 Jeg er med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 14, 2009 eg kjem: smil : håper flere kommer dagen før så vi får tatt vår faste fest. Ifjor var det jo bare oss i audigarasjen og familien skotner... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 14, 2009 jeg er klar som alltid. og mr Ingebretsen. jeg er klar for fest bare si ifra det vett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 14, 2009 Når åpner Vællersflya..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 15, 2009 De siste årene har valdresflya åpnet 15 April. Regner med at det er det samme i år også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 19, 2009 Hei og godt nytt treffår alle sammen Etter et møte i Valdres lokallag i går ser det ut til at vi i tradisjon tro kjører i gang treff i år også ! Lokallaget er nå 5 år gammelt, dette vil bli et 5 årsjubileum for Valdrestreffet også.. Vi satser på at treffet finner sted Fredag 1.Mai og forhåpentlig på tidligere benyttet plass.. Mer info vil komme i denne tråden senere.. Sett av datoen, dette blir knall Mvh Valdres lokallag Ny med dette her. Noen vil sikkert le, menmen. er det utstilling eller en kaffekopp hos bakern? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 19, 2009 (endret) Ny med dette her. Noen vil sikkert le, menmen. er det utstilling eller en kaffekopp hos bakern? Dette er utstilling gitt;) Med dommere , masse folk å masse biler! Har jo vært ett fint sted der man har samlet folk fra hele hedmark å oppland, oslo, østfold og ikke minst bergen har pleid å stille med mye folk å biler.. Hadeland å valdres er knallfine treff begge to.. håper på knall vær å mye folk i år også! To bilder fra i fjor ( si ifra om jeg skal fjerne..) Ser jo her at campingvogna var med , å med å ha bilene i kø når man fikk premie var en knallbra løsning! Her ser du bilde av akkurat det, å ett av premie rekka ( var det jeg hadde med mest oversikt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 19, 2009 Aaahhh.. gleeeder meg til våren og treff: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 19, 2009 Utstillingstreff 2005:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=24861&highlight=valdres+2005 2006:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=465270#post465270 2007:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=85005&highlight=valdrestreffet+2007 2008:http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=121358&highlight=valdrestreffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 19, 2009 (endret) Dette er utstilling gitt;) Med dommere , masse folk å masse biler! Så hvis jeg stiller opp med en audi a4 b8 2009 så blir det bare teit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 19, 2009 Dette blir bra..( Igjen )....Glede seg... alt av Vag , er velkommen, orginalt, som modifisert...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 19, 2009 Så hvis jeg stiller opp med en audi a4 b8 2009 så blir det bare teit? NEI! Treffene er for å være sosiale å ha en fin dag med masse andre med samme intresse å lidenskap! Hilse på alle vi prater med å diskuterer med her inne å vise fram bilene våres. Samme om det er orginal bil eller en show/go bil. Vask den å ta turen! Må også få legge til att i fjor stakk en a5 (org bil) av med premie! så her er det muligheter for alle mann! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 19, 2009 hehe ok. Da kommer jeg må man melde seg på for å stille ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 19, 2009 og hvordan melder man seg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 19, 2009 Neida, bare å dukke opp det.. Vi har møte om bla.a treffet i lokallaget i morrakveld så kan hende litt mer info kommer i denne tråden ganske snart Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 20, 2009 Må også få legge til att i fjor stakk en a5 (org bil) av med premie! så her er det muligheter for alle mann! Og for noen år siden vant vel en org ny Caddy premie, så ja, det er muligheter for alle. Kommer forhåpentligvis i år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 20, 2009 NEI! Treffene er for å være sosiale å ha en fin dag med masse andre med samme intresse å lidenskap! Hilse på alle vi prater med å diskuterer med her inne å vise fram bilene våres. Samme om det er orginal bil eller en show/go bil. Vask den å ta turen! Må også få legge til att i fjor stakk en a5 (org bil) av med premie! så her er det muligheter for alle mann! Du sov vel litt i timen vel, den ser kanskje orginal ut men det mangler det vel skikkelig mye på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 20, 2009 Du sov vel litt i timen vel, den ser kanskje orginal ut men det mangler det vel skikkelig mye på... Fortell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...