Anbefalte innlegg

Hva sier værgudene egentlig? :D

Godværet bestilt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var bilen polert og snart klar til og dra til bagn i morgen. ser frem til årets førstetreff. er det noe fest på fredag da??

 

Kult, hvem bor du hos når du er her ? Bor i bagn selv ser du..

 

Gleeeeder meg! Ikke lenge igjen nå.. Velkommen til dere alle: vinke :

 

Jeg og, som en unge før julekvelden : smil :

 

Hva sier værgudene egentlig? :D

Godværet bestilt?

 

Ser ikke så værst ut: http://www.yr.no/sted/Norge/Oppland/Nord-Aurdal/Leira/helg.html

 

Yr har stemt veldig bra de siste dagene, så vi får bare krysse finge for at det stemmer ;)

 

Ole Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult, hvem bor du hos når du er her ? Bor i bagn selv ser du..

 

 

Ole Kristian

 

arnstein haugen. han og en som gikk i klassa over oss på børsemakerlinja. driver børsemaker viken litt neden for bagn. vet ikke om du kjenner noen av dem jeg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay,Joda kjenner BørseViken i allefall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får komme en tur da vet du så kan man ta en øl eller tre på fredag eller lørdag. dem bor siden av verandre oppi fjellskrenten der hehe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er gjestegården på fagernes åpna igjen og!..natt til 1.Mai pleier å være bra der!..=o)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var audi`n polert litt og klar for treff:) ny fanger har`n fått og :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da reiser vi:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HJERTELIG TAKK : Til alle som deltatt på Valdrestreffet 2009, både publikum, deltakere og ikke minst alle i lokallaget som har vært med på å gjort dette mulig for 5. år på rad, Takk også til lederen Andreas Skotner som tok speakerjobben uten speakeranlegg på strak arm :)

Vi må vel nesten si oss fornøyd med jubileumstreffet, noe pepper regner jeg med at vi får, men alt klaffer skjelden slik man ønsker.. Nok en gang, takk for et hyggelig treff og på gjennsyn senere i sesongen..

 

For Valdres lokallag

Ole Kristian Juvkam

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et kjempetreff alle sammen. Sola steika. pølsene smakte og alt var velhold. Like bra som alltid dette. Og jeg kommer igjen neste år ;) Ingen tvil. ;)

 

Og gratulerer til alle vinnere såklart. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for en koselig sammenkomst med knallvær :)

 

Rakk akkurat opp og ned fra Drammen på 1 tank med sprit : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til valdres lokallag for et supert treff og heldig med været var vi også:)

 

Kommer tilbake neste år også jeg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et flott treff:) Fint vær, kule biler, gode pølser osv:D Alt var knall, uten om at jeg klarte å låse nøkklene inne i bilen: dum : Så dere som så det, så var det meg naf bilen skulle til:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et supert treff i dag :D

 

Knallvær, mye folk og biler og et ekstra poeng for at dere serverte grillpølser istedet for wiener : ja :

 

Og gratulerer til alle vinnere : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig Vivian! Og gratulerer nok en gang! Ekstrapoeng for grill fra meg også! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw, ser ingen innlegg om vinnerne på dagens treff! Noen som kan legge ut navn og biler osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw, ser ingen innlegg om vinnerne på dagens treff! Noen som kan legge ut navn og biler osv?

 

Legger ut vinnere og begrunnelse i morgen. :) har desverre ikke papirene her jeg er nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanon treff.. ble jo til og med solbrent:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanon treff.. ble jo til og med solbrent:p

 

Enig kjempe bra treff!

 

Jeg var tydligvis ikke den eneste som ble solbrent nei:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pokalvinnere:

 

AUDI

BIL 82. Audi 200T

Eier: Morten V....

Gammel klassiker, med motor bremset på E85 og stor turbo. med elpolerte hjul.

 

BIL 28. Audi A4

Eier:Anders Ingebretsen

Gjennomført bil motor,stereo tilpasning (minus for rusten drivaksel :P )

 

BIL 5. Audi A4 s-line avant

Eier: John Arild Lien

Riktig valg av stereo/styling

 

BIL 3. Audi S2 sedan

Eier: Ole kristian Juvkam

Perfekt S2 sedan, kansje den peneste i norge.

 

BIL 34. Audi A4 tsq avant

Eier: Vivian Aaskjer

God innsats av jente, påmontert orginalt oem utstyr.

 

VW

 

BIL 18. Hvit golf V

Eier: ?

Meget pen og gjennomført.. black and white

 

BIL 60. grønn Passat

Eier: Rolf Mohn

En "familebil" som skiller seg ut..lowrider :)

 

BIL 62. Gul Golf 1 cab

Eier: David Nilsen

Pen toppløs classicer

 

BIL 79. Oransje Golf V

Eier: ?

Rå lakk, vekker oppsikt, hjula "sitter som ett skudd"

 

BIL ?. Hvit Scirocco

Eier: Christer Kvalheim

Pen bil med ville planer

(til denne bilen vil jeg tilføye at dommerne syntest felgene og senken passet bilen veldig bra)

 

CLASSIC

 

BIL 61. Rød golf 1

Eier: ?

Ett ord.. GJENNOMFØRT!!

 

Hadde vært flott hvis dere kunne sende meg en PM på de eierene som mangler, slik at jeg får lagt denne inn under "premieringstråden".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med noe bilder fra treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ikke "slakte" dere, for det var enda engang et kjempe fint treff med kjempe bra oppmøte (har dere noe tall på hvor mange som stilte ut forresten?) : ja :

 

Men jeg synes det var synd at det sto en henger parkert midt på plassen :( Jeg er så klart klar over at dere ikke hadde mulighet til å få den fjernet, men den sto litt i veien.. Og så hadde det kanskje vært mulig å legge ut sperrebånd på bakken, slik at Audi parkeringen ikke hadde gått i en trakt mot VW. Så det hadde blitt to hele rekker med Audi også, og sånn at de siste VW ikke hadde vært nødt å parkere litt bortenfor.

 

Jeg ser i tråden til Christer at det er flere som synes han fikk pokal på veldig tynt grunnlag, og det må jeg bare si meg enig i. Vi er mange i klubben som har "gromme" planer for bilene våre, men til nå har ingen blitt belønnet før planene er ført ut i livet ;) Jeg ser at du har skrevet i parantes at dommerne syntes felg og senk passet bilen veldig bra, men det ble ikke formidlet på treffet. Og med den parantesen er du nok også klar over at dere kommer til å få litt pes for det valget.. ;) Men dere skal ikke stå til ansvar for, unnskylde eller forklare dømmingen! Jeg bare synes akkurat den pokalen var litt kontroversiell ;)

 

Men som sagt, kjempe fint treff med gode pølser, kjølig brus, strålende vær og masse blide folk :)

 

Gleder meg masse til å komme tilbake neste år : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjedlig med den hengeren, men lite å gjøre med det da plassen brukes til 02.00 på natten før treffet.

Ang de bilene som står for seg selv, så regner jeg med at de uansett hadde plassert seg der. TT`n og rieger golfen parkerte der i fjor også, selv om det var plass i vw/audi rekkene.

Ang at bilen til Christer ikke fikk med alt i beskrivelsen, var at vi fikk det litt travelt, da lokalavisene skulle interjuve en av dommerne i sluttfasen. men som en skriver i tråden til Christer.. felg og senk gjør 80% av utseende.... :) Men det er vanskelig å gjøre alle tillags. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.