Anbefalte innlegg

Hvis været er fint, og Golfen er nærmere bakken så kommer jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært en snartur i Valdres nå i starten på påska, og må si jeg gruer meg til å kjøre oppover der igjen med enda lavere bil. Var ikke akkurat noe særlig forhold for lave biler, spesielt ikke oppå "Tonsåsen". Får håpe det bedrer seg utover våren!

 

Vasket bilen på selvvasken på Shell Fagernes, 40 kr for én polett! Steike!!! Men må jo legges til at anlegget var nytt og flott i forhold til mange andre steder!

 

Har begynt å glede meg skikkelig til dette, siden det blir mitt første ordneltige treff. Håper bare ikke det blir drittvær, da holder jeg meg hjemme :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hva skjer med overnattings muligheter da gutta? I værstefall så blir det hotellet for min del, gidder ikke stresse og reise opp og ned på dagen..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist jeg var på overnattingstur der oppe sov vi på Fagernes camping. Greit det er lenger unna treffplassen, men desto kortere unna byen og vaskeplassen på Shell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det ikke an å kjøre lav bil der???:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal være forsiktig når du kjører E16 ...Strekningen Hønefoss - Nes I Ådal.. Har mye Telehiv.. så ta det med ro.. men det er ikke noe problem.. Kjører lavt selv..;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det ikke an å kjøre lav bil der???:o

 

Jo det går, men det er visst hakket verre enn i fjor akkurat oppå Tonsåsen som det heter. Tror dette er RV 33 eller noe, når du kommer fra Gjøvik-sida.

 

Men blir sikkert bedre utover våren!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det ikke an å kjøre lav bil der???:o

 

Vi kommer ikke fra Gjøvik siden Per-Kristian, og dessuten kjører vi alltid pent når vi kjører kolonne, så du skal nok komme deg trygt frem og tilbake ;)

 

Gleder meg til denne turen : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem skal oppover fra Oslo/Hønefoss området? Vi har hytte på Vassfaret i Hedalen så jeg tenkte å være der til 1.mai, men kanskje jeg kan henge meg på kolonnen deres Mikael?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem skal oppover fra Oslo/Hønefoss området? Vi har hytte på Vassfaret i Hedalen så jeg tenkte å være der til 1.mai, men kanskje jeg kan henge meg på kolonnen deres Mikael?

 

Mulig jeg skal oppover fra hønefoss..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem skal oppover fra Oslo/Hønefoss området? Vi har hytte på Vassfaret i Hedalen så jeg tenkte å være der til 1.mai, men kanskje jeg kan henge meg på kolonnen deres Mikael?

 

Reiser fra Nes I Ådal jeg..1 mai.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem skal oppover fra Oslo/Hønefoss området? Vi har hytte på Vassfaret i Hedalen så jeg tenkte å være der til 1.mai, men kanskje jeg kan henge meg på kolonnen deres Mikael?

 

Vi pleier å dra fra Sandvika i 7-tiden hvis ikke jeg husker helt feil, så det er bare å slenge seg på underveis for de som har lyst : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi pleier å dra fra Sandvika i 7-tiden hvis ikke jeg husker helt feil, så det er bare å slenge seg på underveis for de som har lyst : ja :

 

Statoil Sandvika kl. 07:00, er det ikke så? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer ikke fra Gjøvik siden Per-Kristian, og dessuten kjører vi alltid pent når vi kjører kolonne, så du skal nok komme deg trygt frem og tilbake ;)

 

Gleder meg til denne turen : ja :

 

Det var betryggende ord :)

 

Gleder meg selv til dette:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå mangler jeg bare gewinde å hjul! Gleeeeeeeeeeder meg til dette treffet som vanlig:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres bra ut! Mulig jeg skal være på hytta på Tyrifjorden istedenfor, men uansett så kan jeg jo bare henge meg på når dere kjører forbi.

 

Hvor lang tid bruker dere fra Sandvika til Tyrifjorden? 20min?

 

Gleder meg til årets første treff nå! :) (Bare bilen ikke kverrulerer i mellomtiden nå da....)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har leid to tømmerhytter på fagernes camping og gleder meg til treff. Andre fra klubben som skal bo der ? vi er sju stk som skal campe sammen nå. så hvis noen vil hilse på og ta en pils på torsdagskvelden så er vi nok ikke vonde å be ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har leid to tømmerhytter på fagernes camping og gleder meg til treff. Andre fra klubben som skal bo der ? vi er sju stk som skal campe sammen nå. så hvis noen vil hilse på og ta en pils på torsdagskvelden så er vi nok ikke vonde å be ;)

Og hvis noen av disse sju (eller seks da, uten meg) har Vagenwerks-dvd'ene må de ta med :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger man å be engang da Rolf? Aldri hørt noen be oss drikke.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:P nei var det da. vi klarer nok oss ;) Det er flatskjerm på hytta men om det er tilkoblet Dvd spiller vet jeg ikke. noen har sikkert en laptop de kan ta med og koble til uansett ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

 

Og jeg har kjørt tur retur over der i dag, noe humpete er det nok.. Men værste strekningen er fra Beitostølen og til rett nedenfor Skammestein..

 

Ole Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når er det mest fest da? tordag eller fredag? bilir ikke så mye på meg da. men hadde vært artig og vært med og grille og tatt en øl med noen. men skal ha med juniorn på 15 måner og skal bo i bagn så er begrense og lenge jeg kan være. vis jeg ikke får med noen av di andre gutta til og bli igen og en er sjåfør. noe jeg tvile på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har leid to tømmerhytter på fagernes camping og gleder meg til treff. Andre fra klubben som skal bo der ? vi er sju stk som skal campe sammen nå. så hvis noen vil hilse på og ta en pils på torsdagskvelden så er vi nok ikke vonde å be ;)

 

Jeg er alltid klar for en fest om dere skulle mangle folk:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.