#276 Skrevet Juni 5, 2009 kommer en liten gjeng fra Hønefoss søndag og:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#277 Skrevet Juni 5, 2009 Og kanskje en fra Drammens området som henger seg på den Hønefoss gjengen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#278 Skrevet Juni 5, 2009 har et lite spørsmål hvis jeg kommer feks. halv 10 eller 10 så får jeg ikke være med på banekjøring? førermøte er felles og skjer bare en gang? Lørdag: 08:00 - Porten åpner 09:00 - Førermøte 09:30 - Banekjøring- og teknisk kontroll starter 10:00 - Førerevalueringsskonkurranse starter 17:00 - Banekjøring avsluttes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#279 Skrevet Juni 5, 2009 har et lite spørsmål hvis jeg kommer feks. halv 10 eller 10 så får jeg ikke være med på banekjøring? førermøte er felles og skjer bare en gang? Lørdag: 08:00 - Porten åpner 09:00 - Førermøte 09:30 - Banekjøring- og teknisk kontroll starter 10:00 - Førerevalueringsskonkurranse starter 17:00 - Banekjøring avsluttes lurer på det samme. for vi drar fra drøbak ved 8 tia. og er ikke der oppe før ved halv 11 tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#280 Skrevet Juni 5, 2009 De tar et inn(førermøte) for etternølere... Bare spør i inngangen så får dere beskjed hvem dere skal henvende dere til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#281 Skrevet Juni 5, 2009 De tar et inn(førermøte) for etternølere... Bare spør i inngangen så får dere beskjed hvem dere skal henvende dere til. BRA..! Drar fra Drammen kl 7, og her skal det kjøres på bane heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#282 Skrevet Juni 6, 2009 Julius, vi kjører fra Oslo 08 på søndag! Er egen tråd om det i Oslo delen av forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#283 Skrevet Juni 6, 2009 Julius, vi kjører fra Oslo 08 på søndag! Er egen tråd om det i Oslo delen av forumet Notert, registrert og kommentert på Oslo Regionen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#284 Skrevet Juni 6, 2009 da tar jeg turn snart, åssen er været der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#285 Skrevet Juni 6, 2009 Kan en kjøre på banen på søndag for de som komme rpå søndag og ikke har fører møte på lørdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#286 Skrevet Juni 6, 2009 (endret) Hey. Tenkte meg på treffet i morgen. Men har et lite problem. Sliter med å finne igjen VACN kortet mitt. Hva gjør jeg om jeg ikke finner igjen det? edit: fant den i armlenet under masse russekort (: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#287 Skrevet Juni 6, 2009 har et lite problem. Sliter med å finne igjen VACN kortet mitt. Hva gjør jeg om jeg ikke finner igjen det? Oi da? Hva skal det bety? ... Jeg fikk mitt fine Medlemskort like etter registrering men klarte å miste hele jævla kortholderen med bankkort, førerkort, VACN og simkort i vannet sist jeg var ute å fisket Må jeg ha dette kortet for å komme inn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#288 Skrevet Juni 6, 2009 (endret) trenger bare medlems nr .. har man leg også så er man 100% sikker. medlems nr står her på forum gjelder visst kun for banekjørings påmelding og utstilling. adgng er vel vanlig med cash i porten opplegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#289 Skrevet Juni 6, 2009 Bytta kasse i dag, så hvis alt henger sammen så kommer jeg en tur i morgen (snart) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#290 Skrevet Juni 7, 2009 Da legger jeg meg etter en tur med Audin på byn i dag og kjørt litt fulle kamerater av meg hjem. Så skal jeg opp klokka 8 og dra klokka 9 til Våler : ) talas ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#291 Skrevet Juni 7, 2009 Jeg og dama takker for en knall bra helg på våler Artig og bra liv på campen,samt banekjøring Vi gleder oss allerede til neste treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#292 Skrevet Juni 7, 2009 Fikk dessverre ikke tatt turen i helga. Få høre mer om livet på campen da...Er jo det som er gøy på treff... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#293 Skrevet Juni 7, 2009 Øystein Hansen og Trond Gundersen laget liv på morgen kvisten i dag ellers så har folk gjort ganske så mye rart i helga.. Ole Opsahl har jo vært på tur med ei stor rot bak bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#294 Skrevet Juni 7, 2009 Takker for et koselig treff! Var jo nesten sol hele tiden også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#295 Skrevet Juni 7, 2009 Øystein Hansen og Trond Gundersen laget liv på morgen kvisten i dag ellers så har folk gjort ganske så mye rart i helga.. Ole Opsahl har jo vært på tur med ei stor rot bak bilen HAHA...det er alltid noen gjengangere når det kommer til å finne på spilloppmakeri ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#296 Skrevet Juni 7, 2009 Da var jeg hjemme. Vi fikk nå svidd av noen liter sprit på 200'n, og jaggu ble det ikke pokal. Gratulere Morten Takk for en morsom tur.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#297 Skrevet Juni 7, 2009 Øystein Hansen og Trond Gundersen laget liv på morgen kvisten i dag ellers så har folk gjort ganske så mye rart i helga.. Ole Opsahl har jo vært på tur med ei stor rot bak bilen var mye liv på kvelden tror jeg hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#298 Skrevet Juni 7, 2009 Takk for et kjempetreff:) S2`en holdt bra både ned, på banen og oppatt:) Fikk svidd av ca 100liter brennevin:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#299 Skrevet Juni 7, 2009 Takker for en meget bra treff! bilen holdt hele helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#300 Skrevet Juni 8, 2009 (endret) Vil også takke for ett kjempetreff nå i helga....Var dritkult Kom tilbake til stavanger/Sandnes nå for ca halvanna time siden....Lang kjøretur, så er noe trøtt å sliten nå ja, etter en helg uten alt for mye søvn kan man si.....i et noe forfrossent telt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...