VACN Hovedtreff Vålerbanen 6-7 Juni 2009

Anbefalte innlegg

Høres bra ut på en måte, men liker ikke att det ikke er dommere. Men min perosnelige mening, ser ikke for meg att en masse randoms ofte får med seg alle detaljer på en bil som ofte er brukt masse tid på å ikke minst er ganske innovativt til tider :D

 

Men skal ikke slakte før ting er prøvd :D

 

Mulig det kunne vært et publikum valg på VW og et på Audi heller bare da.

 

Nå var det massiv kritikk etter noen av årets første treff fordi dømming med dommere ble feil, så da forsøker vi denne løsningen nå. At det finnes argumenter mot en slik løsning er like åpenbart som det er at en, uansett hvilken løsning man velger, ikke får gjort alle til lags ;)

 

Og dessuten rekker du jo å lage en fin plakat med alle detaljene på som du kan stille ut sammen med bilen før helga ;)

 

Scandicshine og Swisswax sponser forøvrig tre flotte bilpleiepakker som trekkes ut blant de som stemmer via sms, så her er det ingen unnskyldning for å ikke lade kontantkortene sine : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, hørte det var noe rusk tidligere ja. Det er jo vært å prøve en slik løsning, høres jo fansee å fint ut da :D

jeg har nok ingen behov for plakat, tenkte nok på andre en meg selv. Kjenner jeg meg selv rett havner bilen bare på campen uansett :P

Men folk må bli flinkere med plakater da :D Er jo greit å ha det egentlig..

 

På min skal et stå "Har bra planer"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at på hovedsida står det camping for klubbmedlemmer ... på camp-området.

Men andre som ikke er medlemmer kan vel også være med å campe der håper jeg..? =/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser at på hovedsida står det camping for klubbmedlemmer ... på camp-området.

Men andre som ikke er medlemmer kan vel også være med å campe der håper jeg..? =/

 

Å ha med seg samboer, barn eller en kompis går nok greit.

 

Men Campen er ikke åpen for dine 17 ungarske fettere eller de 8 kompisene til broren din på 15 om du skjønner hva jeg mener.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å ha med seg samboer, barn eller en kompis går nok greit.

 

Men Campen er ikke åpen for dine 17 ungarske fettere eller de 8 kompisene til broren din på 15 om du skjønner hva jeg mener.

 

Det var godt å høre! For vi en gjeng med noen medlemmer,

og noen ikke medlemmer som har tenkt oss til å være der hele helga m/vogn =)

 

Hahah, ok da, så får alle dem bli igjen hjemme i alle brakkene/bilvrakene som står rundt på gården! :P

 

Takk for svar! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte på en ting, ser at i programmet står det kun oppført teknisk kontroll på lørdagen.... Er det likevel mulig og kun komme på søndagen og at det da blir tatt teknisk kontroll? er ikke sikkert jeg skal opp på lørdag hehe...

Regner jo med jeg må ha tekn. kontroll for og få slippe til på banen? hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoi1 Siden den nye form for registrering av biler inkluderer medlemsnummer, vil det da si at folk som ikke er medlemmer ikke får stille ut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hoi1 Siden den nye form for registrering av biler inkluderer medlemsnummer, vil det da si at folk som ikke er medlemmer ikke får stille ut?

 

Det har det vel aldri vært anledning til tidligere heller, såvidt meg bekjent. Utstilling og banekjøring kun for medlemmer, med unntak av noen medlemmer av svenske audiclub.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har det vel aldri vært anledning til tidligere heller, såvidt meg bekjent. Utstilling og banekjøring kun for medlemmer, med unntak av noen medlemmer av svenske audiclub.

 

Joda, det har det. For jeg har nemlig stilt ut selv og vunnet premie før jeg ble medlem.

 

Og venninna mi som lurer er ikke medlem og hu vant 2 ganger i fjor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte på en ting, ser at i programmet står det kun oppført teknisk kontroll på lørdagen.... Er det likevel mulig og kun komme på søndagen og at det da blir tatt teknisk kontroll? er ikke sikkert jeg skal opp på lørdag hehe...

Regner jo med jeg må ha tekn. kontroll for og få slippe til på banen? hehe

 

Noen som vet dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet dette?

 

De utfører vel teknisk forløpende hele tiden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De utfører vel teknisk forløpende hele tiden?

 

Ok, ja får satse på det da;)

 

Men angående tekn. kontroll, hva sjekker de egentlig? Har hørt at bremseveska er lur og skifte, så det gjorde jeg i dag, noe mer en bør tenke på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville kanskje vurdert å bytte olje, men det er det jo ikke så lange siden du gjorde... lufta clutchen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, det har det. For jeg har nemlig stilt ut selv og vunnet premie før jeg ble medlem.

 

Og venninna mi som lurer er ikke medlem og hu vant 2 ganger i fjor.

 

Dette hørtes da meget drøyt ut!! noen som ikke følger med ska tro?

 

 

Ang. teknisk så sjekker de bremse væske og om der er olje lekasjer,batteri feste og løse ting inne i bilen. SÅ det er lurt å hive ut all drit fra bilen før man reiser ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte på en ting, ser at i programmet står det kun oppført teknisk kontroll på lørdagen.... Er det likevel mulig og kun komme på søndagen og at det da blir tatt teknisk kontroll? er ikke sikkert jeg skal opp på lørdag hehe...

Regner jo med jeg må ha tekn. kontroll for og få slippe til på banen? hehe

 

Hoi1 Siden den nye form for registrering av biler inkluderer medlemsnummer, vil det da si at folk som ikke er medlemmer ikke får stille ut?

 

Utstillingen er, og skal være for medlemmer. Det er jo tross alt ett klubbtreff.

 

Om vennen eller venninna di synes det er gjevt å stille ut på klubbtreffet lar det seg gjøre å betale for medlemskap på treffet. (Noe jeg ikke kan skjønne at de ikke har gjort før om de likevel er med på treffene våre)

 

Ok, ja får satse på det da;)

 

Men angående tekn. kontroll, hva sjekker de egentlig? Har hørt at bremseveska er lur og skifte, så det gjorde jeg i dag, noe mer en bør tenke på?

 

Det blir foretatt teknisk på søndag også.

Teknisk kontroll er jo i utgangspunktet for å sikre ett minimum av sikkerhet for deg og andre klubbmedelemmer ute på banen.

 

For din egen bil (og kanskje samvittighetsskyld) er det jo absolutt å anbefale at bilen din er så sunn som mulig ;)

 

Dette hørtes da meget drøyt ut!! noen som ikke følger med ska tro?

 

 

Ang. teknisk så sjekker de bremse væske og om der er olje lekasjer,batteri feste og løse ting inne i bilen. SÅ det er lurt å hive ut all drit fra bilen før man reiser ;)

 

Har nok skjedd noen glipper opp gjennom årene, men når skal det altså ikke la seg gjøre lenger.

 

Og tipset ditt om å hive ut alt løst fra bilen er absolutt å anbefale :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står sikkert et sted, men spør uansett jeg. Hva har vi foraer til?:)

 

Er det utstilling begge dagene, lørdag og søndag? Og om det er det, er det premiering for stemmer gjennom hele helgen eller bare for den dagen bilen er stilt ut, hvis man bare stiller ut en av dagene?

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står sikkert et sted, men spør uansett jeg. Hva har vi foraer til?:)

 

Er det utstilling begge dagene, lørdag og søndag? Og om det er det, er det premiering for stemmer gjennom hele helgen eller bare for den dagen bilen er stilt ut, hvis man bare stiller ut en av dagene?

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utstillingen er, og skal være for medlemmer. Det er jo tross alt ett klubbtreff.

 

Om vennen eller venninna di synes det er gjevt å stille ut på klubbtreffet lar det seg gjøre å betale for medlemskap på treffet. (Noe jeg ikke kan skjønne at de ikke har gjort før om de likevel er med på treffene våre)

 

Vel, da har det tydeligvis skjedd glipper i alle år. Som sagt, har gjort dette selv.

Og når dere kanskje ønsker rekruttering til klubben, kunne kanskje det vært stas hvis ikke-medlemmer fikk stille ut også. skulle dem vinne, eller få se at dem også blir tatt godt imot, ville de kanskje være villige til å bli med i klubben også.

Men jeg skjønner jo at dere har det sånn også. Dette var ikke ment for kverulering, bare en tanke.

 

Når det gjelder venninna mi sitt tilfelle, så er det noget spesiellt. Hun var medlem her for 3 år siden, men fikk ikke tilgang til forumet. Hun spurte flere av "sjefene" her inne om hjelp, men det var ikke en kjeft som trådde til. Og siden hun ikke fikk hjelp til å få tilgang på forumet, gadd hun heller ikke betale for å være medlem lenger.

Hun er fortsatt en ivrig VW-entusiast som reiser på mye treff, og hadde nok vært medlem om hun hadde fått hjelp og blitt tatt bedre vare på.

 

Nå ble dette vel mye OT. Men det trengtes kanskje.

 

Fabian:

 

Det er utstilling søndag. Står i programmet hvis du leter litt i sidene.

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utstillingen er, og skal være for medlemmer. Det er jo tross alt ett klubbtreff.

 

Om vennen eller venninna di synes det er gjevt å stille ut på klubbtreffet lar det seg gjøre å betale for medlemskap på treffet. (Noe jeg ikke kan skjønne at de ikke har gjort før om de likevel er med på treffene våre)

 

Vel, da har det tydeligvis skjedd glipper i alle år. Som sagt, har gjort dette selv.

Og når dere kanskje ønsker rekruttering til klubben, kunne kanskje det vært stas hvis ikke-medlemmer fikk stille ut også. skulle dem vinne, eller få se at dem også blir tatt godt imot, ville de kanskje være villige til å bli med i klubben også.

Men jeg skjønner jo at dere har det sånn også. Dette var ikke ment for kverulering, bare en tanke.

 

Når det gjelder venninna mi sitt tilfelle, så er det noget spesiellt. Hun var medlem her for 3 år siden, men fikk ikke tilgang til forumet. Hun spurte flere av "sjefene" her inne om hjelp, men det var ikke en kjeft som trådde til. Og siden hun ikke fikk hjelp til å få tilgang på forumet, gadd hun heller ikke betale for å være medlem lenger.

Hun er fortsatt en ivrig VW-entusiast som reiser på mye treff, og hadde nok vært medlem om hun hadde fått hjelp og blitt tatt bedre vare på.

 

Nå ble dette vel mye OT. Men det trengtes kanskje.

 

Fabian:

 

Det er utstilling søndag. Står i programmet hvis du leter litt i sidene.

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Værmeldingene ser bedre å bedre ut. (ifølge yr.no)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Værmeldingene ser bedre å bedre ut. (ifølge yr.no)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Værmeldingene ser bedre å bedre ut. (ifølge yr.no)

 

Nja... Eneste forskjellen jeg kan se fra sist jeg sjekket er at den ene mm nedbør lørdag er lagt på på søndag i stedet:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Værmeldingene ser bedre å bedre ut. (ifølge yr.no)

 

Nja... Eneste forskjellen jeg kan se fra sist jeg sjekket er at den ene mm nedbør lørdag er lagt på på søndag i stedet:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står sikkert et sted, men spør uansett jeg. Hva har vi foraer til?:)

 

Er det utstilling begge dagene, lørdag og søndag? Og om det er det, er det premiering for stemmer gjennom hele helgen eller bare for den dagen bilen er stilt ut, hvis man bare stiller ut en av dagene?

 

Fabian

 

Hei.

 

Du, dette var igrunn ett godt spørsmål. Utstilligen er jo på søndag, men med lappen i ruta hele helgen kan det jo hende noen stemmer litt før. Jeg driver og sjekker opp hvordan dette blir ordnet helt konkret nå.

 

Vel, da har det tydeligvis skjedd glipper i alle år. Som sagt, har gjort dette selv.

Og når dere kanskje ønsker rekruttering til klubben, kunne kanskje det vært stas hvis ikke-medlemmer fikk stille ut også. skulle dem vinne, eller få se at dem også blir tatt godt imot, ville de kanskje være villige til å bli med i klubben også.

Men jeg skjønner jo at dere har det sånn også. Dette var ikke ment for kverulering, bare en tanke.

 

Når det gjelder venninna mi sitt tilfelle, så er det noget spesiellt. Hun var medlem her for 3 år siden, men fikk ikke tilgang til forumet. Hun spurte flere av "sjefene" her inne om hjelp, men det var ikke en kjeft som trådde til. Og siden hun ikke fikk hjelp til å få tilgang på forumet, gadd hun heller ikke betale for å være medlem lenger.

Hun er fortsatt en ivrig VW-entusiast som reiser på mye treff, og hadde nok vært medlem om hun hadde fått hjelp og blitt tatt bedre vare på.

 

Nå ble dette vel mye OT. Men det trengtes kanskje.

 

Fabian:

 

Det er utstilling søndag. Står i programmet hvis du leter litt i sidene.

:)

Offtopic eller ikke så foreslår jeg at veninnen din forsøker å melde seg inn igjen. Jeg tror at de aller aller fleste av våre medlemmer som ønsker å benytte seg av forumet får gjort det idag ;)

 

Værmeldingene ser bedre å bedre ut. (ifølge yr.no)

 

Og dersom noen skulle være redd for dårlig vær og overnatting til tross for at nedbørsprognosene absolutt er mer lovende nå så kan jeg melde om at det fremdeles er ledige rom på Heia hotell.

Ring bare opp og si at dere skal ha rom som er reservert på VW Audi Club Norwegen : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står sikkert et sted, men spør uansett jeg. Hva har vi foraer til?:)

 

Er det utstilling begge dagene, lørdag og søndag? Og om det er det, er det premiering for stemmer gjennom hele helgen eller bare for den dagen bilen er stilt ut, hvis man bare stiller ut en av dagene?

 

Fabian

 

Hei.

 

Du, dette var igrunn ett godt spørsmål. Utstilligen er jo på søndag, men med lappen i ruta hele helgen kan det jo hende noen stemmer litt før. Jeg driver og sjekker opp hvordan dette blir ordnet helt konkret nå.

 

Vel, da har det tydeligvis skjedd glipper i alle år. Som sagt, har gjort dette selv.

Og når dere kanskje ønsker rekruttering til klubben, kunne kanskje det vært stas hvis ikke-medlemmer fikk stille ut også. skulle dem vinne, eller få se at dem også blir tatt godt imot, ville de kanskje være villige til å bli med i klubben også.

Men jeg skjønner jo at dere har det sånn også. Dette var ikke ment for kverulering, bare en tanke.

 

Når det gjelder venninna mi sitt tilfelle, så er det noget spesiellt. Hun var medlem her for 3 år siden, men fikk ikke tilgang til forumet. Hun spurte flere av "sjefene" her inne om hjelp, men det var ikke en kjeft som trådde til. Og siden hun ikke fikk hjelp til å få tilgang på forumet, gadd hun heller ikke betale for å være medlem lenger.

Hun er fortsatt en ivrig VW-entusiast som reiser på mye treff, og hadde nok vært medlem om hun hadde fått hjelp og blitt tatt bedre vare på.

 

Nå ble dette vel mye OT. Men det trengtes kanskje.

 

Fabian:

 

Det er utstilling søndag. Står i programmet hvis du leter litt i sidene.

:)

Offtopic eller ikke så foreslår jeg at veninnen din forsøker å melde seg inn igjen. Jeg tror at de aller aller fleste av våre medlemmer som ønsker å benytte seg av forumet får gjort det idag ;)

 

Værmeldingene ser bedre å bedre ut. (ifølge yr.no)

 

Og dersom noen skulle være redd for dårlig vær og overnatting til tross for at nedbørsprognosene absolutt er mer lovende nå så kan jeg melde om at det fremdeles er ledige rom på Heia hotell.

Ring bare opp og si at dere skal ha rom som er reservert på VW Audi Club Norwegen : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.