VACN Hovedtreff Vålerbanen 6-7 Juni 2009

Anbefalte innlegg

noen som vet hvor en finner resultatene fra VACCS

 

Hei

 

Tror de er klare om ikke lenge. Tror det blir på hovedsidene. Kan klippe å lime dem inn i en tråd på forumet kanskje? Har vi en VACCS tråd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall bra treff!!! Supert jobba av dere som orket å få det ordnet!!!

Og at det blir litt kø må man bare regne med når alle skal kjøre å enkelte er uheldige å kjører ut.. det er fort gjort å plutselig ikke ha heilt kontroll lenger ;)

 

Til alle som syter: Hold dere heller HJEMME! eller hjelp til...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og dama takker for en knall bra helg på våler :) Artig og bra liv på campen,samt banekjøring :) Vi gleder oss allerede til neste treff!

 

Hyggelig å hilse på dere ja..

 

Knalltreff med masse bra folk!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et trivelig treff, med overraskende godt vær! :)

Noen som blei taua inn på teknisk på veien hjem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra treff, og var heldig med været heldigvis!

Sosialt og bra nedpå campen også, selv om det var litt fyll og bråk, men det så ut til å gå bra.

Litt lang ventetid på bana i helga, spesielt når det ble avbrudd av premieutdelingen Søndag, hvorfor ikke vente med premieutdelinga til slutt? Så ikke alle reiser at før banekjøringa er ferdig?

Ellers bra helg, tross girkassa havari Lørdag, men stilte til start at Søndagen med kasse nr.2 :)

 

Gikk bra den golfen din hehe: eek : Skikklig artig å se den nedover langstrekka.

Hva var det du foresten holdt på med etter sjikanene forbi start? bremsa?,. eller bare lekte fram litt hjulspinn: haha : Isåfall var det godt gjort i den farten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit om det ligger info om den grønne Lupoen som kjørte på banen på lørdag online?

 

mulig det er gamle min du sikter til? mørk grømm med hvite compo-hjul?

 

litt mer motor i den om dagen for å si det slik ;) han tok drivakslingen etter 4 runder dessverre, men tilbakemeldingen var at bilen fungerte meget godt så det burde bli en spennende bil fremover i sesongen :D 250 hester pluss minus på rett i overkant av 900 kilo...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig det er gamle min du sikter til? mørk grømm med hvite compo-hjul?

 

litt mer motor i den om dagen for å si det slik ;) han tok drivakslingen etter 4 runder dessverre, men tilbakemeldingen var at bilen fungerte meget godt så det burde bli en spennende bil fremover i sesongen :D 250 hester pluss minus på rett i overkant av 900 kilo...

 

Ja fy fader den var joggu artig den lupon alltså. Så ut til å være veldig artig.

Hvordan type motor er det man bruker i en slik en a: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja fy fader den var joggu artig den lupon alltså. Så ut til å være veldig artig.

Hvordan type motor er det man bruker i en slik en a: klø :

 

står en s3 motor i den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

står en s3 motor i den :)

 

Såppas ja, hoho da er det jo mye å gå på da jo :D Drit bra: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

knall treff syns jeg! neste år blir det bane kjøring på meg også. bare litt kjipt at det er så langt og kjøre... 150 mil t/r inkl. en tur innom sverige!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig det er gamle min du sikter til? mørk grømm med hvite compo-hjul?

 

litt mer motor i den om dagen for å si det slik ;) han tok drivakslingen etter 4 runder dessverre, men tilbakemeldingen var at bilen fungerte meget godt så det burde bli en spennende bil fremover i sesongen :D 250 hester pluss minus på rett i overkant av 900 kilo...

 

Er nok den det er snakk om ja! Det raklet godt i den ja, og måtte taues av.

Men den gikk jo bra så lenge det varte!

 

Finnes det noe på nett om den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok den det er snakk om ja! Det raklet godt i den ja, og måtte taues av.

Men den gikk jo bra så lenge det varte!

 

Finnes det noe på nett om den?

 

mener jeg så den ble slepet sørover rett før kongsvinger på lørdags kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk bra den golfen din hehe: eek : Skikklig artig å se den nedover langstrekka.

Hva var det du foresten holdt på med etter sjikanene forbi start? bremsa?,. eller bare lekte fram litt hjulspinn: haha : Isåfall var det godt gjort i den farten.

 

Hehe..joa den går bra den og spiser girkasser til både frokost og lunsj, men Søndag gikk det bra

med ny girkasse, lekte meg litt med den andre kassa på 3.gir ga på litt hardt så da kom blårøyken.. hehe:) men kun på 1 hjul søndag dessverre...

Klarte vel rundt 180 på sletta i følge speedoen før jeg ville gå på bremsen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja fy fader den var joggu artig den lupon alltså. Så ut til å være veldig artig.

Hvordan type motor er det man bruker i en slik en a: klø :

 

motoren er trimmet med to syltestrikker istedenfor den kontorstrikken som satt der før : haha :

 

spør du meg er det kanskje det morsomste bygget i norge i år, men jeg er vel noget innhabil på bakgrunn av at jeg faktisk liker bilene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et trivelig treff, med overraskende godt vær! :)

Noen som blei taua inn på teknisk på veien hjem?

 

Det var tollkontroll ifølge det jeg så :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jau det var tollkontroll, vi fikk først høre det var teknisk så vi begynte og kjøre en omvei så fikk vi ny beskjed om at det var tollkontroll bare og da kjørte vi bare rett forbi :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jau det var tollkontroll, vi fikk først høre det var teknisk så vi begynte og kjøre en omvei så fikk vi ny beskjed om at det var tollkontroll bare og da kjørte vi bare rett forbi :)

 

Såpass ja, vi kjørte 45 min omvei via indre landeveier for å unngå kontrollen: bh :: bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpass ja, vi kjørte 45 min omvei via indre landeveier for å unngå kontrollen: bh :: bråk :

 

 

Jøss, ser de aldri jeg selv om jeg bor her. Hvor sto de henn da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, ser de aldri jeg selv om jeg bor her. Hvor sto de henn da?

 

Mellom Kongsvinger og Kløfta var det vi hørte. Men vi fikk også høre at det var teknisk: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg savner fortsatt resultater fra VACCS`en. Mulig det er lagt ut en anna plass som jeg ikke finner. men søke motoren heller finner ikke noen nylige tråder...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg savner fortsatt resultater fra VACCS`en. Mulig det er lagt ut en anna plass som jeg ikke finner. men søke motoren heller finner ikke noen nylige tråder...

 

Hei.

 

De er ikke lagt ut enda. Men det kommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mellom Kongsvinger og Kløfta var det vi hørte. Men vi fikk også høre at det var teknisk: rolleyes

 

De sto på Oppakermoen i 40-sonen midt mellom fartsdumpene. Det sto klart og tydelig "Toll - Customs" både på bil og på refleksvestene deres. Men om det har vært teknisk der tidligere på dagen skal jeg ikke kunne si noe om.

 

Må bare få takke for et fantastisk treff :tilber:: rock : Møtte på hyggelige folk overalt, fine biler og masse bra kjøring :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til styret

 

Vel, man skal ikke sutre over vel overstått treff og masse artig underholdning. All honør til dette.

 

Vil bare benytte anledningen til å komme med en liten subjektiv mening(sutring), rundt søndagens premieutdeling. Den var i mine øyne kjedlig, og bare et unødvendig opphold i all morroa som ellers skjedde. Vel, prøver vel å si at det ikke ga meg noenting, altså for meg personlig. Fikk følelsen av å stå på en premieutdeling, arrangert av "Snurten IL". Trippelrenn for for gutter opp til 12 år, med to påmeldte, "dæ var'n Ola, åå hænn Åge".

 

Hvorfor i alle dager kunne man ikke ha premieutdelingen ute på plassen hvor bilene står, med fullt trøkk og skikklig arangement? Da kunne vinnerne kommet frem med bilene sine, og vist de frem (ikke alle som som kjenner alle i klubben). Ikke som "gatebil" med fyll og spetakkel, og slåssing. Men skikklig show of, som en høydare. En skikklig burnout på slutten hadde sikkert ikke gjort de annsatte på Vålerbanen arbeidsløse, men sikkert holdt treffet i livet noen timer til. Vålerbanen er mere % asfalt enn noe annet i Hedmark tilsammen, så havnet utdelingen på den lille gressflekken som finnes der. Jaja, men hyggelig å se bare eierne også selvfølgelig. Jeg visste jo iallefall åssen bil de hadde, det ble jo sagt. Blir liksom litt kjedlig å høre på at noen eier en 05 "blah blah" (i vinden), og se en person med ryggen til i 15 sekunder, men man kan jo prøve eliminasjonsmetoden. Sånn etterhvert koblet man vel bil og eier. Iallefall ett par, noen få, 2 faktisk. En til litt etterpå.

 

Sånn alt i alt bra treff det jeg fikk med meg rundt omkring.

 

Men sorry. litt for mye pilkekonkuranse, med null gnist. Ikke representativt for miljøet jevnt over i klubben vil jeg tro med premieutdelningen.

 

Ellers kult med alle galningene på banen som slet i filler deler for noen studielån,i løpet av en helg,

og til de som hadde tatt turen opp med finbilen. Mye flotte biler på treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.