VACN Hovedtreff Vålerbanen 6-7 Juni 2009

Anbefalte innlegg

Treffet var supert som vanlig...... Nå er det bare å telle ned dagene til neste år: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en kanon helg! Bilen holdt både ned, på banen og hele vegen hjem igjen. Storfornøyd med helgen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på! Kjempehelg med KUN hyggelige folk , masse tøffe biler og strålende vær.

Utrolig moro fra ende til annen.... :):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Savner resultater, jeg. Ellers var det trivelig med en dagstur på lørdag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget velllykket treff:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Savner resultater, jeg. Ellers var det trivelig med en dagstur på lørdag :)

 

Om du bare lar de som arrangerte treffet få komme seg hjem først og rydde opp i alle papirene så kommer nok resultatene ut her på forumet, men husk de har mye å rydde i etter helgen og har en vanlig jobb som de fleste av oss andre i tillegg så alt kommer ikke ut på forumet det sekundet resultatene foreligger på treffet...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra treff, og var heldig med været heldigvis!

Sosialt og bra nedpå campen også, selv om det var litt fyll og bråk, men det så ut til å gå bra.

Litt lang ventetid på bana i helga, spesielt når det ble avbrudd av premieutdelingen Søndag, hvorfor ikke vente med premieutdelinga til slutt? Så ikke alle reiser at før banekjøringa er ferdig?

Ellers bra helg, tross girkassa havari Lørdag, men stilte til start at Søndagen med kasse nr.2 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra treff, og var heldig med været heldigvis!

Sosialt og bra nedpå campen også, selv om det var litt fyll og bråk, men det så ut til å gå bra.

Litt lang ventetid på bana i helga, spesielt når det ble avbrudd av premieutdelingen Søndag, hvorfor ikke vente med premieutdelinga til slutt? Så ikke alle reiser at før banekjøringa er ferdig?

Ellers bra helg, tross girkassa havari Lørdag, men stilte til start at Søndagen med kasse nr.2 :)

 

Treffet var totaltsett veldig bra.

Kan ikke helt se problemet med at man stopper banekjøringen i 30 minutter for premieutdelingen. Er en grunn til at den taes tidligere en treffet slutter. Tenk på de som hadde både 40, 50 og 60 mil å kjøre hjem igjen. I tillegg er det letter å få sammlet så mage som mulig og ikke minst man blir ikke forstyrret av støyen fra bilene som kjører. Flaggvaktene måtte også ha en pause og da ble denne tatt samtidig så dette bruddet i kjøringen hadde kommet uansett for at de skulle få en pause og det var til alles beste at pausen da ble lagt til premieutdelingen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det koster 80000 i leie Våler det var da 10 timer med banekjøring hele helgen. Altså en timespris på 8000,- er det ikke da mer økonomisk fornuftig å ha fler flaggvakter? Da hadde man ikke trengt å hatt noen pause på 45min som vi satt i bilen å glodde for å slippe ut. Men det som gjør ting mer uforståelig er jo disse Porshene som får kjøre, det ser folk på som underlig!(under denne pausen). Våler banen har 3 lineup baner hvorfor i alle dager blir det bare brukt 1, dette fører til kø helt utpå parkeringsplassenen. Selve påslippe systemet MÅ forbedres til fordel for alle som vil kjøre, dette er å kaste tiden rett ut av vindu. Under denne pausen stod det 18 biler som ville kjøre. De som stiller ut veit godt når premieutdelingen skal holde sted. Det er jo volumknapp på PA anlegget BRUK DEN. Så støy fra banen vil jo ikke være noe problem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du bare lar de som arrangerte treffet få komme seg hjem først og rydde opp i alle papirene så kommer nok resultatene ut her på forumet, men husk de har mye å rydde i etter helgen og har en vanlig jobb som de fleste av oss andre i tillegg så alt kommer ikke ut på forumet det sekundet resultatene foreligger på treffet...;)

 

Avstemningen er elektronisk, men resultatene i papirform? Det hadde vel tatt maks 10 min å taste dette ned og publisert det? Gjør vel ikke ryddingen eller arbeidsdagen noe verre?

 

Jeg mener resultatene burde vært publisert i går.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det koster 80000 i leie Våler det var da 10 timer med banekjøring hele helgen. Altså en timespris på 8000,- er det ikke da mer økonomisk fornuftig å ha fler flaggvakter? Da hadde man ikke trengt å hatt noen pause på 45min som vi satt i bilen å glodde for å slippe ut. Men det som gjør ting mer uforståelig er jo disse Porshene som får kjøre, det ser folk på som underlig!(under denne pausen). Våler banen har 3 lineup baner hvorfor i alle dager blir det bare brukt 1, dette fører til kø helt utpå parkeringsplassenen. Selve påslippe systemet MÅ forbedres til fordel for alle som vil kjøre, dette er å kaste tiden rett ut av vindu. Under denne pausen stod det 18 biler som ville kjøre. De som stiller ut veit godt når premieutdelingen skal holde sted. Det er jo volumknapp på PA anlegget BRUK DEN. Så støy fra banen vil jo ikke være noe problem.

 

45 minutter satt dere ikke i bilen å glodde. JEG stengte påslippet kl 14.55 da hadde jeg avvist 3 biler fra å kjøre (Den siste 1/2 timen var det nærmest fri kjøring og 0 kø i påslippet). Kjøringen var igang igjen kl 15.30. Porschene som var utpå var endel av førerevalueringen som pågikk. Det stod ikke 18 biler under hele pausen, men at det stod 18 biler der når påslippet og kjøringen startet igjen det er mulig, de talte jeg ikke.

 

Avstemningen er elektronisk, men resultatene i papirform? Det hadde vel tatt maks 10 min å taste dette ned og publisert det? Gjør vel ikke ryddingen eller arbeidsdagen noe verre?

 

Jeg mener resultatene burde vært publisert i går.

 

Ja avstemmingen er elektronisk, men er ikke bare utstillinge det skal ryddes opp etter. Siden du ikek var på treffet igår så vet du vell helelr ikke når desom styret med dette var ferdig å pakke sammen og rydde opp klar for å kjøre hjemmover eller? La de som står på for å ordne dette for medlemmene få en sjangs til å komme seg hjem først så kommer resultatene, vær ikke redd for det;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja avstemmingen er elektronisk, men er ikke bare utstillinge det skal ryddes opp etter. Siden du ikek var på treffet igår så vet du vell helelr ikke når desom styret med dette var ferdig å pakke sammen og rydde opp klar for å kjøre hjemmover eller? La de som står på for å ordne dette for medlemmene få en sjangs til å komme seg hjem først så kommer resultatene, vær ikke redd for det;)

 

Poenget mitt er at en må jo ikke HJEM for å legge ut RESULTATER! PUNKTUM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget mitt er at en må jo ikke HJEM for å legge ut RESULTATER! PUNKTUM

 

Hei.

 

Vi hadde desverre ikke tid til annet. Vi skal få ut disse snarest mulig. Beklager ventetiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget mitt er at en må jo ikke HJEM for å legge ut RESULTATER! PUNKTUM

 

Og poenget mitt er at det er snakk om prioriteringer her og har full forståelse for at det heller prioriteres og pakke ned, rydde opp og komme seg hjem å få noen tilmer på puta før en ny arbeidsdag før man setter seg ned med sånne ting som dette PUNKTUM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avstemningen er elektronisk, men resultatene i papirform? Det hadde vel tatt maks 10 min å taste dette ned og publisert det? Gjør vel ikke ryddingen eller arbeidsdagen noe verre?

 

Jeg mener resultatene burde vært publisert i går.

 

Da kan du jo bare melde deg selv frivillig til å gjøre denne jobben neste år og publisere resultatet kl 17.00 på forumet : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som veit om det ligger info om den grønne Lupoen som kjørte på banen på lørdag online?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var på treffet på lørdag og storkoste meg i sola hele dagen, men en ting som jeg ble litt forundret over var at man valgte å bruke såvidt mye tid på VACCS-kjøringa, samtidig som man lot de som kjørte bare kjøre 100m oppvarming før én runde med tidtaking også rett i depoet. Dette ble også kjedelig for de av publikum som kom for å se biler på banen, og jeg tror det er stort rom for forbedring av gjennomføringen her :-)

 

Takk til dere som arrangerte treffet i helga!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan du jo bare melde deg selv frivillig til å gjøre denne jobben neste år og publisere resultatet kl 17.00 på forumet : rolleyes

 

Gi meg resultatene, så skal jeg gjerne lage en tråd på det. Den tiden dere har brukt på dårlige unnskyldninger kunne vært brukt på .. tjah ... publisere resultater?

 

Har forøvrig tilbydd min assistanse til Badowski flere ganger, men det er tydeligvis ikke behov for det. Har ikke bidratt med noe som har med treffet å gjøre, men layouten og headere er ikke akkurat gjort på et kvarter, så spar meg for frivillighetspraten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det koster 80000 i leie Våler det var da 10 timer med banekjøring hele helgen. Altså en timespris på 8000,- er det ikke da mer økonomisk fornuftig å ha fler flaggvakter? Da hadde man ikke trengt å hatt noen pause på 45min som vi satt i bilen å glodde for å slippe ut. Men det som gjør ting mer uforståelig er jo disse Porshene som får kjøre, det ser folk på som underlig!(under denne pausen). Våler banen har 3 lineup baner hvorfor i alle dager blir det bare brukt 1, dette fører til kø helt utpå parkeringsplassenen. Selve påslippe systemet MÅ forbedres til fordel for alle som vil kjøre, dette er å kaste tiden rett ut av vindu. Under denne pausen stod det 18 biler som ville kjøre. De som stiller ut veit godt når premieutdelingen skal holde sted. Det er jo volumknapp på PA anlegget BRUK DEN. Så støy fra banen vil jo ikke være noe problem.

 

jeg skjønner ikke at du i det hele tatt gidder å dra visst du mener du får kjøre så lite og klubben ikke bruker tiden godt nok. er det ikke heller hyggelig at klubben faktisk har disse treffene så man får mulighet til å kjøre på banen???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skjønner ikke at du i det hele tatt gidder å dra visst du mener du får kjøre så lite og klubben ikke bruker tiden godt nok. er det ikke heller hyggelig at klubben faktisk har disse treffene så man får mulighet til å kjøre på banen???

 

Men det han nevner og tar opp kunne han jo ikke vite på forhånd..(slik du ordlegger deg)..: klø :

 

Virker som han har en konstruktiv tilbakemelding, og da kan han sikkert få et konstruktivt svar også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes ikke det var så kontruktivt da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvor en finner resultatene fra VACCS

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skjønner ikke at du i det hele tatt gidder å dra visst du mener du får kjøre så lite og klubben ikke bruker tiden godt nok. er det ikke heller hyggelig at klubben faktisk har disse treffene så man får mulighet til å kjøre på banen???

 

Når vi først skal ha disse banetreffene er det ikke da en fordel at de fungere best mulig? Koster tross alt ganske mye penger for klubben inklusiv de som deltar på banekjøring. Det er alltid rom for forbedringer og det trengs her nå. Vi har hatt bedre system på påslippen enn det som ble praktisert i helgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det eneste som var "heltidsproblematisk" var de som kjørte av banen og forhindret flyten i banekjøringa, og det var vel egentlig de som lagde kork i påslippet.

Men skal være enig i at når 20 stk skal ta teknisk på en gang, og provoserende nok klarer å blokkere hele innkjøringa til de som allerede var godkjent, så burde muligens den tekniske biten burde blitt lagt til et annet område enn i påslippsbanene? Observerte også mange som parkerte i samme område, og det var vel kanskje ikke like vellykket alltid, men det er vel forskjell på "jeg'ene" i klubben :P

 

Selv fikk jeg kjørt så mye på banen at jeg ble både svimmel og kvalm :P

Har jo funnet ut at det er enkelte tider på døgnet det er lettere å få banetid enn andre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.