#6726 Skrevet Oktober 5, 2015 Dårlig motorfeste del 1 Dårlig motorfeste del 2 å herre jesus! sjelden jeg bruker sånne ord, men her var det JAGGU på sin plass! Trodde gamle amerikanere flytta fært på seg når man rusa motoren, men dette var galskap 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6727 Skrevet Oktober 5, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6728 Skrevet Oktober 6, 2015 Det der har jeg gjort engang, ikke så galt da.. etter ca 30t i strekk i verkstedet så sovnet jeg mens jeg holdt knappen inne, (treg lift ja..) bråvåknet når lysrøra i taket smalt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6729 Skrevet Oktober 6, 2015 [ATTACH=CONFIG]231049[/ATTACH] http://www.topbildeler.co.no/1658018-brembo Tja,fant dette til min egen bil hos vår nye annonse-sponsor Men den er nok ikke knallrød med logo på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6730 Skrevet Oktober 6, 2015 Hva er det her? Er det en IV modda til VI eller er det noe de selger i sør amerika? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6731 Skrevet Oktober 6, 2015 (endret) Det er facelift-utgave av Golf 4, og ja, du gjettet riktig, den stammer fra Brasil. En versjon av denne ble solgt i Canada som City Golf og City Jetta i 2008. Denne var fin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6732 Skrevet Oktober 8, 2015 Det er facelift-utgave av Golf 4, og ja, du gjettet riktig, den stammer fra Brasil. En versjon av denne ble solgt i Canada som City Golf og City Jetta i Jasså, finnes vel ikke en plass man ser delekatalog for disse? Tipper det er mye nytt man kan bruke på IV 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6733 Skrevet Oktober 8, 2015 Jasså, finnes vel ikke en plass man ser delekatalog for disse? Tipper det er mye nytt man kan bruke på IV Alle disse online delekatalogene funker, må bare huske å velge riktig marked, velge "Brazil" i stedet for "Europe". http://volkswagen.7zap.com/en/br/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6734 Skrevet Oktober 8, 2015 kunne vært artig om det ikke hadde vært så innlysende at det er photoshoppa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6735 Skrevet Oktober 8, 2015 kunne vært artig om det ikke hadde vært så innlysende at det er photoshoppa Kanskje det er en Photoshopen som er helt feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6736 Skrevet Oktober 8, 2015 da hadde det vært feil tråd hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6737 Skrevet Oktober 11, 2015 Kan være riktig,men i mine øyne feil.Toyota-eier..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6738 Skrevet Oktober 11, 2015 Vet om VACN-folk som har gjort det samme trikset... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6739 Skrevet Oktober 12, 2015 Audi 80 b4 TDI haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6740 Skrevet Oktober 15, 2015 Vet ikke om denne hører hjemme her eller i lattertråden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6741 Skrevet Oktober 18, 2015 Vet ikke om denne hører hjemme her eller i lattertråden? Noen som vet planen her? Mer info? Herlig forsøk dog! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6742 Skrevet Oktober 19, 2015 Hahha! Dette bilde er helt feil spør du meg.... Bilen var riktig nok grei nok den, men at noen faktisk kjøper disse plast dekslene og limer på bremsecaliperen sin er meg en gåte... Husker da jeg så disse for første gang på eBay så lo jeg lenge og vel....Makan til jalla-mannskit skal man lete lenge etter, her i ekte AMG utgave å greier: haha : http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=65768622 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6743 Skrevet Oktober 21, 2015 I serien spesielle bremser... Hver sin smak forsåvidt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6744 Skrevet Oktober 21, 2015 Hybridene har den fargen på caliperne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6745 Skrevet Oktober 21, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=65768622 "Må ikke sammenliknes med en 220CDI som er herjet med og gått 300.000 kilometer". Tåler den ikke sammenligningen kanskje? Bør ikke være noe poeng i å trekke fram at en bil som er gått 179k ikke er lik en som har gått 300k. Om de ikke VIL at du ikke skal sammenligne da, hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6746 Skrevet Oktober 21, 2015 "Må ikke sammenliknes med en 220CDI som er herjet med og gått 300.000 kilometer". Tåler den ikke sammenligningen kanskje? Bør ikke være noe poeng i å trekke fram at en bil som er gått 179k ikke er lik en som har gått 300k. Om de ikke VIL at du ikke skal sammenligne da, hehe... samtidig er jeg litt uenig folk også som skriver at de har kostet på bilen uhorvelige store summer i reperasjoner. Er bilen virkelig blitt mishandlet så mye, at de må koste på bilen 50-80.000,-? greit nok at dersom en girkasse eller lignende ryker, men dersom dette er slitasjedeler, så skjønner jeg ikke at folk gidder skrive det da vil det jo si at de i utgangspunktet bare kjører til noe ryker, fortsetter å kjøre, for deretter ta ett skikkelig skippertak for å fikse alt samtidig... henviser ikke til annonsen ovenfor btw, men generellt andre annonser jeg har sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6747 Skrevet Oktober 21, 2015 Hybridene har den fargen på caliperne Det stemmer, men det er ikke dermed sagt at det er helt riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6748 Skrevet Oktober 22, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6749 Skrevet Oktober 23, 2015 (endret) I VW sponsor på ny Blues Brother film? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6750 Skrevet November 2, 2015 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...