VACN @ ACR 18 og 19 Juli 2009

Anbefalte innlegg

Kjempe bra treff og kjempe fint vær! Trur Ålesund stiller me enda mer folk neste år. ACR er konge!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper at bilen min er klar så jeg kan kjøre meg en tur å ta en titt:) Langt som fy men :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper at bilen min er klar så jeg kan kjøre meg en tur å ta en titt:) Langt som fy men :D

??

treffet var i Juli da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor skal jeg sette inn pengene ???? :):)

Vanvittig råe dager vi hadde der oppe altså !!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med allerede nå og begynne å tenke på en påmeldingsliste ?

Så ta det opp i mai igjenn, da i form av innbetaling på konto. ALA "sommertreff" opplegget.

Vet det kan være tidlig nå, men tror det er mange som er klare for en ny helg på ACR og som gjerne melder seg på :)

og det vil bli lettere å se om man går med underskudd/overskudd.

just my 2 cent....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med allerede nå og begynne å tenke på en påmeldingsliste ?

Så ta det opp i mai igjenn, da i form av innbetaling på konto. ALA "sommertreff" opplegget.

Vet det kan være tidlig nå, men tror det er mange som er klare for en ny helg på ACR og som gjerne melder seg på :)

og det vil bli lettere å se om man går med underskudd/overskudd.

just my 2 cent....

Begynne forhåndsbetaling du tenker på?

Vel, om det er mulig å få så mange interiserte så kan jeg godt sette i gang å leie banen igjen jeg. Syns det var sinnsykt bra der oppe, så drar gjerne en gang til.

Men tror vi må ha penger til baneleia, medic, og racesecurity klart før utgangen av februar mars om vi skal ha sjangs.

Det er ender opp på 65 - 75 tusen. 750 pr pers, så trenger vi 100 mann. 1000 pr pers så trenger vi 75... :)

Om det i det hele tatt er realistisk å håpe på tviler jeg desverre på :-/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trønderbataljonen møter i alle fall mannsterke hvis det blir treff :)

Og begynner folk å tenke på det allerede nå så kan de sikkert komme på masse nye gode unnskyldninger for ikke å møte opp... : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morsomme dager vi hadde der oppe , håper det gjentar seg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er meget klar for ACR neste år også!! :) Sykt bra bane å jekla bra uteliv me teens å styr :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar for en tur til nordover. Med bil denne gangen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer denne gangen jeg også om det blir noe treff neste år :)

Veldig trivelig treff selv om det ikke var all verdens oppmøte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som husker hvor den artikkelen om KTM bilen skulle bli publisert?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulighetene (som jeg ser det) er faktisk å ta dette innad i lokalagene deres. Da kan f.eks mange lokallag gå sammen å søke om støtte til et slikt arrangement. I år var det 3. Så om dere får 5-6-7-8 lokallag sammen, burde dere kansje klare å få dette til å gå rundt.

Så jeg foreslår at dere setter dere sammen innad i lokallagene, så kan dere ta kontakt med meg om deres lokallag ønsker å være med, å ca hvor mange dere blir. Så tar vi det derfra, sammen med Helge (Fredriksen).

Hvis dere skal være med, må det være et mangfold innad i lokallaget for at dette skal bli godkjent også. Det nytter ikke at 3 stk fra et lokallag bestemmer seg for å søke. Dette regner jeg med at dere skjønner..;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med vi i Ålesund lolkallag kan stille meget sterkt! men vi vil jo dit for å kjøre på bane da så om vi må gjør så mye andre ting så må vi gjør det før eller etter :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med vi i Ålesund lolkallag kan stille meget sterkt! men vi vil jo dit for å kjøre på bane da så om vi må gjør så mye andre ting så må vi gjør det før eller etter :P

75k?? koster no vel bare 57k ink alt man trenger av folk å styr.. vi ifra ålesund er klar for å leie heile driten muligens

Hmm...;)

Tror du at du kommer til dekket bord med slike tanker..:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart det :D vi betaler dere ordner? :P

Nå var jeg fristet til å spørre om det var det var en Sunnmøring her...;):D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå var jeg fristet til å spørre om det var det var en Sunnmøring her...;):D

Jada : vinke : noen av oss som liker å bruke penger :P men ikke mer enn vi må da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada : vinke : noen av oss som liker å bruke penger :P men ikke mer enn vi må da ;)

;)

Nå tror jeg vi holder oss til tema.

Snakk med resten i lokallaget ditt, så ser vi på en helhet når alle har oppsummert litt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

;)

Nå tror jeg vi holder oss til tema.

Snakk med resten i lokallaget ditt, så ser vi på en helhet når alle har oppsummert litt.

Den er grei :) skal ikke forsnakke meg her :P Men synes dette er noe vi skulle hatt i 2010!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje et lite pizzamøte hadde vært på sin plass for å diskutere dette ja Espen..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes det er bra at denne tråden lever, men jeg er ikke helt med på tankegangen her...

vi var 3 (les: 1.2) lokallag som sto for dette i år, og det funka dårlig.

min mening er at 1 lokallag må styre skuta, sånn at man lettere kan kvalitets sikre seg før selve treffet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra, Ken Arne ! Større "løft" kreves ofte i arrangement (-er) av større karakter, også økonomisk. Dette har vært grunnholdningen i klubben i alle år. Jeg forstår også at det ikke er sunt med "for mange kokker", men det kreves i hvertfall en viss oppmerksomhet fra flere lokallag for å få til flest mulig deltagere, og derigjennom en relativ sunn "totaløkonomi". Jeg har ikke sett regnskapet for ACR-arrangementet for 2009 ennå, men et "tap" på ca kr 20.000,- er vel innenfor de toleransegrenser som styret aksepterer, spesielt hvis det var et viss antall medlemmer som nøt godt av denne "sponsingen".

Rent pengemessig mener jeg det er ganske feil om kun 50 medlemmer blir sponset med kr 20000,- fordi det er faktisk HELE kontingenten (kr 400,- pr stk) fra disse 50 for dette året. Alt er relativt, og det er viktig å ikke bli blind for sponsing pr medlem sett i forhold til årets innbetalte kontingent. Heldigvis har klubben såpass oppsparte midler at den ikke går "konk" så lenge minusene pr arrangement ikke er større, og fortrinnsvis til glede for medlemmer i et større geografisk område. Hilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes det er bra at denne tråden lever, men jeg er ikke helt med på tankegangen her...

vi var 3 (les: 1.2) lokallag som sto for dette i år, og det funka dårlig.

min mening er at 1 lokallag må styre skuta, sånn at man lettere kan kvalitets sikre seg før selve treffet.

Tror ikke du helt skjønner hva jeg mener her.

For at det i det heletatt skulle bli noen økonomisk støtte fra klubben, må det flere lokallag til. Om det er 10 lokallag som søker støtten betyr jo ikke i praksis at det er 10 lokallag som skal arrangere treffet.

Hvis man f.eks bare brukte Nordland Lokallag som driver, så kan de andre 9 være med på søknaden.

Grunnen er ganske så enkel, dette koster mye penger, og for at det skal ta av lokallagstøtten, må det være flere med på dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.