VACN @ ACR 18 og 19 Juli 2009

Anbefalte innlegg

Bra, Ken Arne ! Større "løft" kreves ofte i arrangement (-er) av større karakter, også økonomisk. Dette har vært grunnholdningen i klubben i alle år. Jeg forstår også at det ikke er sunt med "for mange kokker", men det kreves i hvertfall en viss oppmerksomhet fra flere lokallag for å få til flest mulig deltagere, og derigjennom en relativ sunn "totaløkonomi". Jeg har ikke sett regnskapet for ACR-arrangementet for 2009 ennå, men et "tap" på ca kr 20.000,- er vel innenfor de toleransegrenser som styret aksepterer, spesielt hvis det var et viss antall medlemmer som nøt godt av denne "sponsingen".

 

Rent pengemessig mener jeg det er ganske feil om kun 50 medlemmer blir sponset med kr 20000,- fordi det er faktisk HELE kontingenten (kr 400,- pr stk) fra disse 50 for dette året. Alt er relativt, og det er viktig å ikke bli blind for sponsing pr medlem sett i forhold til årets innbetalte kontingent. Heldigvis har klubben såpass oppsparte midler at den ikke går "konk" så lenge minusene pr arrangement ikke er større, og fortrinnsvis til glede for medlemmer i et større geografisk område. Hilsen

 

Det vil uansett bestandig finnes "støttemedlemmer" innad i lokallag. Å få alle med, blir nok vanskerlig.

 

Årets treff viser at det er vilje hos mange, besvares. Men det dårlige oppmøtet kan vendes andre vei også, bedre markedsføring etc.

 

Hvis man i tillegg øker banekjøringen til 6-700,- så er det jo faktisk ikke så mye som trengs i lokallagstøtte heller. Folk er jo villige til å betale det det koster for å kjøre på denne banen.

Personlig skulle jeg glatt betalt mellom 5 og 1000,- for å kunne kjørt på denne en hel helg.

 

Tror det rette er å lage en undersøkelsestråd på dette, for å i det heletatt sjekket interessen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig skulle jeg glatt betalt mellom 5 og 1000,- for å kunne kjørt på denne en hel helg.

 

Helt enig. Denne kostnaden er forresten nesten den minste for en slik helg. Reise, opphold, mat, drivstoff, dekk osv er alle større enn "inngangspengene" :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.