VACN @ ACR 18 og 19 Juli 2009

Anbefalte innlegg

Da er bilen fått en vask, fyllt bagasjen, og senga venter :)

Starter mellom 9-10 en gang, dette blir knall : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du en av dem som skrur da eller Roger? Skal oppover går jeg utifra?

 

Helt riktig :) Kom fra Spania på tirsdagskvelden og har vært noen timer i garasjen siden da... Skrues hardt i nabogarasjen også, men vi regner med å være klare begge to i løpet av morgendagen og møter på Bunnpris 1530. Hvis vi blir ferdige er det mulig vi starter litt tidligere da vi har med lastebil så det går litt tregere. Litt mer vrient å komme forbi sinkene med lastebil enn med Coupe'n :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Namsos er jo ikke en så rent liten avstikker fra E6 :P

Regner med dere har bekjente eller noe der oppe... , ellers har dere kjørt unødig langt :P

 

Skjønne godt dem stikk innom Namsos ein tur æ :venner: hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DA, etter flere daga me inntensiv skruing e biln ned fra bukken...... Acr neste:D

 

RS90n deres har fått en tvillingsøster type rød ;) BIlen kom ut fra lakkboksen i morges, må prøve å få tatt noen bilder av de sammen der oppe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har med jekk? har begrenset plass i corradoen så det hadde vært greit å lånt en der oppe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jekk tror jeg ikke skal være noe problem nei :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS90n deres har fått en tvillingsøster type rød ;) BIlen kom ut fra lakkboksen i morges, må prøve å få tatt noen bilder av de sammen der oppe..

 

Tøft;) Ser være melde likar fer kvær dag no: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det minutter til jeg starter bilen og drar oppover.

 

Venter bare på Tr.heim`s gjengen skal passere :)

Snakkes der oppe folkens :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker dere lykke til, håper det blir ei kanllbra helg..!!:)

Bilen står uten motor, så blir ikke noe tur på meg..:/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvilke/hvor mange som har kjøpt stand?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ålesund Lokallag stiller med 4 biler :)

Sitter og tar en kald pils nå,sees i morgen folkens! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ikke tur på meg allikevell.. :( Kranglete vogn og folk som trakk seg i siste liten.. Satser på at det blir et bra treff (også økonomisk) slik at det blir treff til neste å og! :) Kos dere folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett noe særlig feite audi/vw enda. :( Spotta en rimelig fin svart Bora litt tidligere i kveld

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bana såg jo meget rå ut! Bilen står klar i pit boksa til i marra :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Namsos er jo ikke en så rent liten avstikker fra E6 :P

Regner med dere har bekjente eller noe der oppe... , ellers har dere kjørt unødig langt :P

 

Hehe faren til en av de jeg er sammen med oppover bor der så vi stoppa innom for en litt mer komfortabel overnatting enn campinghytte :)

 

Men ja det var en liten omvei, men noen mil ekstra på så mye gjør ikke stort... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdagen er over nå. Ikke så imponerende oppmøte vil jeg si. Men frisk satsing på banen på de som kjører. Så mye morro og se på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om det er mange der oppe? Skal ta turen i morgen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om det er mange der oppe? Skal ta turen i morgen

 

Litt usikker men litt over 50 biler som er registrert. Prøv og få med masse folk. Knall vær og så mye banekjøring man bare orker ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rå bra bane å kjøre på!!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta med dere folk og kom, blir fint vær og mye banekjøring på dem som vil ta bilen ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del blir det ikke noe bane da jeg har en a6 1.9 tdi :) Brukbart vær i dag men synd gradstokken skal krype ned i 12-13 grader natterstid. 9 grader nå faktisk :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min del blir det ikke noe bane da jeg har en a6 1.9 tdi :) Brukbart vær i dag men synd gradstokken skal krype ned i 12-13 grader natterstid. 9 grader nå faktisk :(

 

I fjor kjørte jeg på sommertreffet med en 1.8T i nødmodus.. Fryktlelig arti allikevell!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom hjem nå nettopp etter 2dager på ACR :)

 

 

Hadde det toppers på banen , synd det litt ble lite oppmøte..... , men utrolig morsomt for oss som fikk kjøre så mye vi ville.

Bare å kjøre rett inn på norges BESTE bane uansett tidspunkt :)

Bilen fungerte iallefall fint hele helga... , og kjørte rundt 25mil på banen :)

 

Satser på at noen tok noen bilder der oppe , for jeg fikk tid til 5 bilder :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det ble ett topp treff, synd at så få orket å stille. Men det var morro for vi som var der da..

Fikk prøvd einsern litt på banen, og fikk fastslått att jeg mangler ca 100hk... hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det ble ett topp treff, synd at så få orket å stille. Men det var morro for vi som var der da..

Fikk prøvd einsern litt på banen, og fikk fastslått att jeg mangler ca 100hk... hehe

 

Vellkjent de der 100 hestene som mangler.. ;) Ble dyrt for min del det etter forrige tur på ACR..:evil:

 

Hvor mange var det på treffet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.