#251 Skrevet Februar 15, 2011 Fikk en Audi S8 V10 (D3) i bak meg v/ Krambua tidligere. Så ut som Nordlysblå farge, beige skinn og xenon/xenonmatch pærer i tåkelysene (innerst i hovedlyktene) Den hadde et veldig kult registreringsnummer også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#252 Skrevet Februar 15, 2011 Fikk kjøre denne skjønnheten idag:D Er ikke feil det henrik, skulle ønske det var det eg gjor på jobben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#253 Skrevet Februar 16, 2011 Er ikke feil det henrik, skulle ønske det var det eg gjor på jobben Misfornøyd med hiacen nå, du fikk tilbud om dynaen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#254 Skrevet Februar 26, 2011 Passerte en meget pen blå a3 (s3?) idag ved rundkjøringen etter askøybroen i 10-11 tiden! Har ikke sett denne før, noen her som eier denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#255 Skrevet Februar 27, 2011 Er en ny Nogaro Blå S3 i byn ja, har sett den flere ganger, østlandsreg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#256 Skrevet Mars 4, 2011 Hvem som kjører flott Polo GTI 9n2 som står parkert ved BMV? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#257 Skrevet Mars 6, 2011 Er en ny Nogaro Blå S3 i byn ja, har sett den flere ganger, østlandsreg. kansje det er min nye S3:-) BR rega. bor i ytre Arna og var på Askøy rundt den tiden ja:-) og kjører jo gansje mye rundt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#258 Skrevet Mars 6, 2011 Hvem som kjører flott Polo GTI 9n2 som står parkert ved BMV? En kollega av meg, tidligere eid av en av brødrene som driver noe chip greier på Austrheim tror jeg. Fin bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#259 Skrevet Mars 10, 2011 Står en S2 med BBS rs felger ved Cameron på Ågotnes, uten frontfanger.. Noen i klubben sin? bortsett fra at det ikke er en S2, men det er min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#260 Skrevet Mars 13, 2011 hadde ein svart ce regga rs2 henganes på hengerfestet mitt fra puddefjordsbrua til loddefjord idag(søndag). hadde kjerringa i bilen så eg kunne ikkje henga meg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#261 Skrevet Mars 18, 2011 Mørkegrå eller noe RS6 c5 spottet utenfor Kiwi Kronstad, oppe ved sjukhuset. Var ingen emblemer på bilen, men mtp lyden og fangerene var det nok en RS6 Pen bil iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#262 Skrevet Mars 18, 2011 Grønn S2 coupè med prøveskilt sto på parkeringen utenfor Rema 1000 på Ågotnes i kveld. Noen i klubben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#263 Skrevet Mars 26, 2011 Mulig det var min RS2 som lå på hengerfestet ditt den søndagen... kjørte vel over Puddefjorden i 1730-tiden. Mørk grønn Men trenger vel en vask ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#264 Skrevet Mars 27, 2011 Grønn S2 coupè med prøveskilt sto på parkeringen utenfor Rema 1000 på Ågotnes i kveld.Noen i klubben? Denne stod i avkjørselen til søre bildøy forrige uke i lengre tid med nødblinks på... ikke helt ferdig prosjekt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#265 Skrevet April 22, 2011 spotta ein flott blå A4 cap på straume (tirsdag) med vertini felger. spotta og ein blå golf v med chromegrill, vanlig front og dobbel eksos på kvarside ved rundkjøringen på sandsli (biltema) på tirsdag, hørtes ut som gromlyd i den, men eg kjørte dessverre mot flesland. har og spotta ein græl grå passat med ein svær single grill i chrome og lexus lykter på kolltveit fleire ganger i det siste. trur han er ein av dei som arbeider med "utbedringen" av veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#266 Skrevet April 22, 2011 spotta ein flott blå A4 cap på straume (tirsdag) med vertini felger. spotta og ein blå golf v med chromegrill, vanlig front og dobbel eksos på kvarside ved rundkjøringen på sandsli (biltema) på tirsdag, hørtes ut som gromlyd i den, men eg kjørte dessverre mot flesland. har og spotta ein græl grå passat med ein svær single grill i chrome og lexus lykter på kolltveit fleire ganger i det siste. trur han er ein av dei som arbeider med "utbedringen" av veien. Den blå golfen mener jeg er en 1,4tsi Og den passaten er en høygaffel i øyet vær gang jeg ser den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#267 Skrevet April 23, 2011 Den blå golfen mener jeg er en 1,4tsi Og den passaten er en høygaffel i øyet vær gang jeg ser den. har ikkje 1,4tsi GT front?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#268 Skrevet April 23, 2011 Er det ikke byttet front på den Golfen da? Mener jeg har sett den rundt i Fana området. Skal følge med neste gang og få skiltnummeret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#269 Skrevet April 23, 2011 R-tsi eller hva den r-line greia heter har vanlig front. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#270 Skrevet April 23, 2011 R-tsi eller hva den r-line greia heter har vanlig front. Det er helt riktig. Jeg er tror jeg vet hvilke bil han har møtt. Jeg traff eieren eller i hvert fall han som kjøpte den ny på AST Performance en gang i tiden. Hyggelig, men spesiell fyr. Vi delte vel ikke helt smak når det gjaldt styling. Tror ikke det går ikke veldig mange V-er med den chromegrillen som han mente var det helt ultimate tilbehøret til en Golf. Mener bilen også hadde en glassfiber takspoiler med forholdsvis dårlig lakkering og passform. BTW: det er en R-TSI med orginalt 140hk. Eier ventet på trim software den gangen jeg traff ham så den har gjerne litt mer pulver nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#271 Skrevet April 28, 2011 Så en Golf i tunnelen som går under Øyjorden (husker ikke navnet på tunnellen), som hadde mistet ene framhjulet og stod med bremseskiven i bakken. Dekket lå litt lenger framfor bilen. Skapte en helvetes kø hvertfall! Noen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#272 Skrevet Mai 3, 2011 Spotta ein blå golf mk3 med blå baklykter på voss igår. TV registrert.! Den hadde noke jævlig stygge forbikjøringer og eg skulle gjerne hatt ein prat med vedkommende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#273 Skrevet Mai 3, 2011 spotta ein svart vw Phaeton på Godvik igår i halv tre tida. og med prøveskilter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#274 Skrevet Mai 4, 2011 Spotta en Q7 på Mongstad, 3.0TDI med sikkelige SUV hjul.. Må jo være minst 100Hk effekttap med noe sånt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#275 Skrevet Mai 4, 2011 Må være vinterdekk det der, var jo så liten:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...