vag observasjoner i bergen.

Anbefalte innlegg

Jobber i samme konsern vi da gitt, jeg holder til på BMV som du kanskje har forstått:)

Vi får lage til en "Bergen Group VWAudi Club", hehe:p

 

Og eg jobber for firmaet som levere AV- utstyr til Bergen Group ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer ja, sønnen til Trond Egil Soltvedt, bilen har gått er i Bergen tidligere også. Gamle bilen til Bjarte H.

 

Finnes det en tråd om denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet en matt svart einser-cab i åsane idag, utenfor Mc. donalds. Var dette ruffe kansje? Turte ikke hilse når den kjørte avgårde: oops :

 

Mvh. Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet en matt svart einser-cab i åsane idag, utenfor Mc. donalds. Var dette ruffe kansje? Turte ikke hilse når den kjørte avgårde: oops :

 

Mvh. Truls

 

Hehe kan nok ha vert Ruffe ja, har hatt ein fantastisk dag på vegen i dag ja og av slutta med litt McDonald mat :) E berre å helsa på, alltis hyggelig å møta folk med samme hobby : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tidligare i veka la eg merke til ein lilla street figther passat på vei til askøy. tidligere klubb bil??

i dag ved gullgruven kjørte eg forbi ein svart golf 1 cab med litt breie hjul

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg spotta en svart mk V Jetta på vei fra Flesland i lyskrysset etter Burmaveien sist lørdag, hadde noen skrekkelige krom felger med masse kant, noen andre som har sett den eller evt. klubb bil?? Skal ikke snakke stygt om ting til folk, men felgene var ikke min smak!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta den lilla Street Fighter'en på vei mot Åsane idag. Fra Lyderhorntunellen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den lilla passaten er Glenn Rongved her på forumet sin;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg spotta en svart mk V Jetta på vei fra Flesland i lyskrysset etter Burmaveien sist lørdag, hadde noen skrekkelige krom felger med masse kant, noen andre som har sett den eller evt. klubb bil?? Skal ikke snakke stygt om ting til folk, men felgene var ikke min smak!

 

disse du så Frank?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse du så Frank?

 

Såg deg på veg mot søreide i dag tidlig ;-) Rå kjerra den der: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

disse du så Frank?

 

Nei syns det var meir kant på de.. Men samme prinsippet, alt for mye blankt! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har sett den gule S4 som står på vei ned mot basen på Ågotnes, med SEC eller hva det nå heter, den er veldig nice!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har sett den gule S4 som står på vei ned mot basen på Ågotnes, med SEC eller hva det nå heter, den er veldig nice!

 

eg ser den kvar dag, men er det ein s4?? synst eg har sett a4 på den men kan være dekaltrim.

meiner den kommer fra sund, og viss du sier sec så trur eg at det er samme fyr som hadde ein blå golf 4 1,8t for nokre årsida. espen trur eg han heiter.

 

etter litt tenking så er det ikkje han. han er vist volvo fan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så en fet Golf V R32 3 dørs på Bjørgeveien i den deilige R32-blåfargen:cool:.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en lav svart Polo Cross i Åsane i sted, med brei små felger og panser bh. Noen her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en lav svart Polo Cross i Åsane i sted, med brei små felger og panser bh. Noen her?

 

sikkert denne ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Igår så jeg en blå RS6 4B avant utenfor Møller minde med en liten bulk på bagasjeluken.....Fet:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta den blå Golf R32en på Vestkanten igår...Meget pen bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg ser den kvar dag, men er det ein s4?? synst eg har sett a4 på den men kan være dekaltrim.

meiner den kommer fra sund, og viss du sier sec så trur eg at det er samme fyr som hadde ein blå golf 4 1,8t for nokre årsida. espen trur eg han heiter.

 

etter litt tenking så er det ikkje han. han er vist volvo fan.

 

Ser denne på vei til jobb eg og. Hørt den med alle sluser åpen et par ganger. Feit hissig sekserlyd :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg så en R8 på Sartor senter idag. Var på prøveskilt med skiltplater fra Cocanda, så var sikkert Mr.Nyborg som var ute å luftet den:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet denne på baksiden av hotel norge i går, aldri sett en slik før!

Ble bare bilde med iPhonen, men det er bedre enn ingenting :D

 

Stod Volkswagen Variant på bakluken, denne må vel være restaurert?

Hvis noen har info på denne, fyr løs!

 

IMG_0003-1.jpg

 

IMG_0004-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har trefft på ein lekker golf I ved kolltveit om morningen og om ettermiddagen.

den er beige med svarte bbs felger og polert kant kan det sjå ut som. eg må kikke lenge i speilet kvar gang eg møter den:):)

 

Kan det være den jeg har kjøpt? ;) Hentet den i Bergen.. Er er ikke BBS felger, men det kommer det snart ;)

 

 

 

Edit: Og til den varianten oppfor her; DEILIG! Vil ha en slik ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være den jeg har kjøpt? ;) Hentet den i Bergen.. Er er ikke BBS felger, men det kommer det snart ;)

 

 

 

Edit: Og til den varianten oppfor her; DEILIG! Vil ha en slik ja!

 

det er den. du kjøpte den av per morten? ganske lekker den golfen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp :) Ja jeg er fornøyd jeg, og bilen blir stadig oppgradert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.