vag observasjoner i bergen.

Anbefalte innlegg

Kompisen min såg en einser i brun farge med noe han mente var bbs felger, noen som har bilder? Han sa det var krom fanger og mindre baklys en det eg har så det er sikkert en tidelig bil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stod en liten Polo med hengerfeste på gjesteparkeringen på jobben idag, med VWaudi skiltplater.

Noen i klubben som sniker seg rundt på jobben min? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såg ein svart golf iv i åsane idag med rosa felger. ellers ganske orginal såg det ut som.

 

Ja så denne i åsane selv også forrige uke, skilte seg godt ut med de rosa felgene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en blå Audi RS6 avant 580hk, BR registrert, på nøstet i ettermiddag uten rosa felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grå RS4 på kokstad i dag,kjørt av en lady :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en knall rosa Polo 9n igår med rosa felger på motorveien fra Åsane til byn.

Er det inn med rosa i åsane for tiden? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står en oransje s2 coupe med svarte felger oppi gaten bak togstasjonen retning mot fløyen..

Er vwaudi klistremerker i bakruten..

Noen som har noe formening ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står en oransje s2 coupe med svarte felger oppi gaten bak togstasjonen retning mot fløyen..

Er vwaudi klistremerker i bakruten..

Noen som har noe formening ?

 

Knut Eide Bøen mener jeg å huske han het, klubbmedlem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sto å beundra en blå RS4 B7 sedan som sto parkert på flesland i dag. Dritgrom!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

treffer på ein blå golf IV med svarte hovedlykter + xenon kvar dag til og fra jobb mellom ågotnes-straume. nokon som kjenner til den.

 

traff og på ein svart golf v (gt??) på danmarksplass til sartor senter med led baklykter(r32), svart emblem på bakluka og klubbskiltplater og donkey kong regga (DK)

prøvde å få ein titt på bilen men du kjørte så seint...... eller var det caddyen min som gjekk fort??;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

møtte på ein kvit golf 1 gti?? hadde vertfall rød list rundt grill, senket og breie blanke felger.

møtte den tidligare i veka på kårtveitsletta (sotra)

møter og på ein mørk corrado med englelys kvar morning mellom sotrabrua og ågotnes.

 

vil og bare beklage til den sølvgråe/beige audi a4?? som kom fort oppi rompa mi for eit par veker sida ved loddefjord mot sotra.

det var ikkje meiningen å sote ned bilen din;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldt di ikkje avstanden e da deiras egen feil. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

treffer på ein blå golf IV med svarte hovedlykter + xenon kvar dag til og fra jobb mellom ågotnes-straume. nokon som kjenner til den.

 

Dette er sikkert kompisen min fra FMC på basen, er en org jubi: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

møtte på ein kvit golf 1 gti?? hadde vertfall rød list rundt grill, senket og breie blanke felger.

møtte den tidligare i veka på kårtveitsletta (sotra))

 

Såg deg også.. Svart MK V med gule lykter sant?? Var min mk1, kjøre den veie hjem så eg ikke blir stoppet i teknisk ved Koltveit vis det er det en dag. Men må skuffe deg med GTI grillen : smil : Er 1.5 med automat..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står en S2 med BBS rs felger ved Cameron på Ågotnes, uten frontfanger.. Noen i klubben sin?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg deg også.. Svart MK V med gule lykter sant?? Var min mk1, kjøre den veie hjem så eg ikke blir stoppet i teknisk ved Koltveit vis det er det en dag. Men må skuffe deg med GTI grillen : smil : Er 1.5 med automat..

 

svart golf v med gule lykter er nok meg ja.;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heldt di ikkje avstanden e da deiras egen feil. : haha :

 

da er eg enig i:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blå RS4 b7 sedan sett ved Kiwi Bjørnsonsgate...

Noe Trophy Blue-lignende farge, egentlig ganske pen farge.

 

Hørte godt at det stod en 8er under panseret :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blå RS4 b7 sedan sett ved Kiwi Bjørnsonsgate...

Noe Trophy Blue-lignende farge, egentlig ganske pen farge.

 

Hørte godt at det stod en 8er under panseret :)

 

Sikkert samme jeg så på flesland for 2 uker siden :) Lurer på om at jeg har sett den på Os en gang og...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert samme jeg så på flesland for 2 uker siden :) Lurer på om at jeg har sett den på Os en gang og...

 

Godt mulig...

Når jeg såg den så rullet den, men jeg TROR den hadde RS4-type 2 felger...

 

Grom lyd!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott den polosaken din Ronny... :P

Såg deg på danmarksplass idag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

;)

treffer på ein blå golf IV med svarte hovedlykter + xenon kvar dag til og fra jobb mellom ågotnes-straume. nokon som kjenner til den.

 

traff og på ein svart golf v (gt??) på danmarksplass til sartor senter med led baklykter(r32), svart emblem på bakluka og klubbskiltplater og donkey kong regga (DK)

prøvde å få ein titt på bilen men du kjørte så seint...... eller var det caddyen min som gjekk fort??;)

 

Kanskje det var meg du så ? : vinke :

Var vel du som kjørte seint...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

;)

 

Kanskje det var meg du så ? : vinke :

Var vel du som kjørte seint...;)

 

eg som kjørte seint nei. :P eg har funne gasspedalen på firmabilen min eg men trur den ikkje virker sidan caddyen går så seint: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har og hørt rykter om ein nyare svart matt caddy med svære hjul kjøranes rundt om i bergen og at det muligens var bergen bilelektronikk sinn. eg har vertfall ikkje sett den, nokon andre som har sett den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har og hørt rykter om ein nyare svart matt caddy med svære hjul kjøranes rundt om i bergen og at det muligens var bergen bilelektronikk sinn. eg har vertfall ikkje sett den, nokon andre som har sett den?

 

på gatebil, kanontøff

DSC00405.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.