Mjøsa: Spottings av biler

Anbefalte innlegg

Spotta en svart laav og brei 90/S2 coupe på dombås idag :P

Men da må du jo legge ut bilde da :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det er Andre Jaskiewicz her på forumet :)

Er ikke det heller vel ? Han har vel ikke RH felger? Så han heller ikke inne på stasjonen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det heller vel ? Han har vel ikke RH felger? Så han heller ikke inne på stasjonen :P

Dette er bilen hans. Synes den ser ganske lik ut men? :)

Kan jo hende han bare har parkert bilen og er på jobb langt unna elns? :P

30568_10150187099605582_690910581_124086

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da var det han da. Meen han har jo ikke posta noen bilder med de felga der som jeg har sett :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, da var det han da. Meen han har jo ikke posta noen bilder med de felga der som jeg har sett :o

Nei vet. Men er venn med han på face der han bla. har dette bildet sru ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jeg også. Så ikke det bildet der heller jeg : p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har hatt det bildet der ute på forumet vertfall, for jeg hjalp han å beskjære det eller noe. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta Glenn Erik og den blå herlige Roccoen i rundkjøringa ved CC-martn på Hamar i kveld. Luuuurer på om han så meg og? Eller kanskje han alltid gir på slik ut av rundkjøringer, uansett så ville jeg forstått'n godt, for satan for en nydelig lyd..! Frøkna og ene kid'n lurte litt på hvorfor jeg kjørte ned rutene etter å først ha blinka som en ADHD-kiddie på kvikk-lunsj.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gir nok ikke på slik HVER gang, men så noen blinka med lysene som satan. Så da ble jeg nok litt revet med ;D

Da vet jeg hvem det var også.. Men rakk ikke engang registrere hva slags bil du kjørte da. Ble litt satt ut av blinkinga di ;P

Morsomt å høre at det ikke bare er jeg som liker lyden i den. Har tatt meg selv i å ta ned rutene i visse anledninger selv :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta deg Kim Rune! ;)

Ikke vanskelig å se det er deg man møter :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe jeg såg deg :P rakk ikke hilse med hånda men blinka som faen med blinklys hehe.

hehe er ikke vansklig å kjenne igjen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Golf 3,svart med hvite comp felger sett på Lund (toten). Epi tuning i ruta..vr6T??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok Tokerud du har sett da, Kjetil. VR6T, ja, men aner ikke mer om bilen enn det - lenge siden jeg har snakket med han.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok Tokerud du har sett da, Kjetil. VR6T, ja, men aner ikke mer om bilen enn det - lenge siden jeg har snakket med han.

Okay,så grei ut i fart iallefall:) Har han hatt no jetta`r tidligere?? Mener å huske det: klø :

Veit du om Toten bil å karr er flinke på lakkering foresten (de ved Lund)??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, har hatt noen Jettaer tidligere, ja. Med turbo der også. Hadde også en annen VR6T som brant sist sommer.

Det aner jeg egentlig lite om, dessverre:o Veit han ene som jobber har fikset opp en A4 som var vrak, og den ser da bra ut nå, men veit ikke hvordan den blir med tiden - dårlig grunnarbeid osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en velkjent Vento utafor Restaurant Den Gule Måke i Hamar i går kveld. Denne har byttet eier vet jeg, så vet ikke hva den nye eieren heter. Men den er mørkeblå med TH Schmidt. :)

Fabian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomas Lindstad heter nye eieren : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, da har jeg merket meg det. :)

Fabian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og bilen er blitt høydehus :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en kjeeempe fin a4 b8 i Lillehammer i dag.. BR registrering og vacn skiltplater :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blå S2 coupé som kjørte inne på CC Gjøvik inntil 4er'n ca 14:10 i dag.

klubbmedlem?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og bilen er blitt høydehus :P

Hehe, jaja ;p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vet hvem som eier den røde splitt busen man ser på venstre siden av veien opp mot hamar ved vien krysse. så den fra e6 da man kjørte nordover der. sto ved huse nermest veien og står en dhl lastebil der også.

noen som vet noe om den? er borte nå da foresten

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett en rød splitbuss i brumunddal et par ganger. Og den er det Trond Børke som kjører ihvertfall. Såg veldig fin ut. Noe hvitt på den også? Han er fra Brumunddal, men bor vel i Næroset nå såvidt jeg vet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.