#1101 Skrevet Mai 12, 2012 spotta mye rart den siste uka aner ikke hvem som kjører de forskjellige bilene men såg en G3 stv, type brun med beige felger her en dag (i hamar), ubrukelig lav selvsagt samt en scirocco i br.dal med babyblå? felger denne også tett oppunder ubrukelig lav Den golfen du sikter til er nok Simen Overmo sin mk4;) Sciroccoen er Morten Bekklund sin og har luftunderstell;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1102 Skrevet Mai 12, 2012 føkk it.. selvsagt var den en 4'er hahaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1103 Skrevet Mai 14, 2012 Spotta Kim Rune ved avkjøringa tel br dal i dag tidlig;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1104 Skrevet Mai 14, 2012 Spotta Kim Rune ved avkjøringa tel br dal i dag tidlig;) Det stemmer va litt stressa så såg ikke det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1105 Skrevet Mai 14, 2012 Kjørte rau diger patrol så tru ratt du hadde sliti med å kjenne meg att A Aud står pent plasert i garasje å venter på våler 2-3juni.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1106 Skrevet Mai 14, 2012 Ah nei da hadde jeg ikke kjent deg igjen uansett hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1107 Skrevet Mai 19, 2012 pål va ute og lufta rallybilen i dala i dag såg je 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1108 Skrevet Mai 19, 2012 Møtte på en rød Nissan gtr på reinsvoll i 2 tia i dag, feeet bil i grunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1109 Skrevet Mai 19, 2012 pål va ute og lufta rallybilen i dala i dag såg je Jess, så såvidt deg før rundkjøringa også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1110 Skrevet Mai 19, 2012 fant ut at det var best og komme seg bort i fra brumunddal,stod politi på shell,og ble sikkert ikke mindre av dem når syklista nermet seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1111 Skrevet Mai 19, 2012 (endret) Møtte på en rød Nissan gtr på reinsvoll i 2 tia i dag, feeet bil i grunn Så den i dag jeg også, på Gjøvik. Sveitsiskregistrert om jeg ikke så helt feil:) Også spotta jeg Tone Damli Aaberge på CC i dag: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1112 Skrevet Mai 19, 2012 Så den i dag jeg også, på Gjøvik. Sveitsisk registrert om jeg ikke så helt feil:) Også spotta jeg Tone Damli Aaberge på CC i dag: smil : Hun spotta jeg der å=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1113 Skrevet Mai 19, 2012 Orange Gallardo ble spottet like ved Kolberg førdagen - oh my: smil : Sikkert den som står utstilt hos en bilselger på Roa? Er det ikke det det heter ved rundkjøringa der du kan svinge over til Jevnaker..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1114 Skrevet Mai 19, 2012 Hun spotta jeg der å=) Jeg kunne også spotta henne om ho bydde opp til det.. SPOT ON! *tørkerull* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1115 Skrevet Mai 19, 2012 Sikkert den som står utstilt hos en bilselger på Roa? Er det ikke det det heter ved rundkjøringa der du kan svinge over til Jevnaker..? Slettes ikke umulig. Ihvertfall noe man legger merke til i trafikken, så kan bare tenke meg hvordan en Murcielago ser ut når man møter den: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1116 Skrevet Mai 19, 2012 Spotta Emil i sin TT retning Hamar fra olrud. Steike så fet bilen har blitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1117 Skrevet Mai 19, 2012 Spotta Emil i sin TT retning Hamar fra olrud. Steike så fet bilen har blitt! Takk for det, Ørjan! Fargen din også kler bilen godt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1118 Skrevet Mai 20, 2012 Sikkert den som står utstilt hos en bilselger på Roa? Er det ikke det det heter ved rundkjøringa der du kan svinge over til Jevnaker..? Stemmer nok ganske bra det. Står ganske mange gromme biler inne i den butikken: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1119 Skrevet Mai 20, 2012 Så en svart passat sånn passe lav med rs6 felger på Lillehammer camping på Lørdagskvelden når jeg leverte no folk der med drosja. Hadde også et skilt i ruta det sto LAFFEN eller no sånt på. Hadde også klubbmerker. Hvem her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1120 Skrevet Mai 20, 2012 Også spotta jeg Tone Damli Aaberge på CC i dag: smil : : popcorn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1121 Skrevet Mai 22, 2012 Spotta noe som jeg mener var en VW ambulanse med et klubbmedlem inni i dag som hilste HEIHEI BRAGEE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1122 Skrevet Mai 22, 2012 NÅ ser Jettan så meget bedre ut, ja Hei-hei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1123 Skrevet Mai 23, 2012 NÅ ser Jettan så meget bedre ut, ja Hei-hei! Hjalp meget med hjul og senk gitt Takktakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1124 Skrevet Mai 23, 2012 Hjalp meget med hjul og senk gitt Takktakk Ja den ble fin nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1125 Skrevet Mai 25, 2012 (endret) Spottet en kar i en a3/s3 i sta, hilste og var blid, hilste tilbake jeg da, men usikker på hvem det var 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...