Mjøsa: Spottings av biler

Anbefalte innlegg

Je er glad je itte skille meg ut så mye at det blir ramse opp her inne å je har vøri henn i tide og utide.. Er itte brått sikkert at en skulle ha vøri der :P

Intensjonen i starten var vel å finne ut om det er noen her inne som en hadde spotte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lå bak en Passat stv. i full stopp krysset ved Statoil/Møller i Furnes i dag. Stort ABT merke og et merke som så ut som LS4 bakpå. ABT er greit nok, men hva er den LS4 betegningen?, eller LSE? (vanskelig å tyde i all regnet)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lå bak en Passat stv. i full stopp krysset ved Statoil/Møller i Furnes i dag. Stort ABT merke og et merke som så ut som LS4 bakpå. ABT er greit nok, men hva er den LS4 betegningen?, eller LSE? (vanskelig å tyde i all regnet)

 

Eneste jeg fant på passat lse var at det var gamle type passat som ble spesialisert bygget for Iraq som da het passat lse :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste jeg fant på passat lse var at det var gamle type passat som ble spesialisert bygget for Iraq som da het passat lse :confused:

 

Denne var av nyere type, tipper rundt 2007 modell.

Stod vel abt-tuning.de eller noe på skiltplata også. Andre gang jeg har sett den på samme sted, så tenkte at dette hadde vært kjekt å finne ut av:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det denne?https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151079486705272&set=pb.654445271.-2207520000.1350484296&type=1&theater

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det denne?https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151079486705272&set=pb.654445271.-2207520000.1350484296&type=1&theater

 

Det tror je jammen det er ja, ser veldig lik ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

20121022_143618.jpg

 

Spotta denne Touranen i Ottestad igår. Kom fra Stange brua og kom til rundtkjøringa ovenfor Vikasentret, kjørte til venstre der og første venstre igjen. Vekte oppsikt hos meg pga av blå LaminX på tåkelysa, og da jeg så litt nærmere var det jaggu klubb skilt-holdere også.

 

Noen som veit hvem dette er ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte bak en rød golf mk6, mulig 4motion, led drl og tåkelys. Idag ved 20:15 tia, kjørte bak en traktor fra Hamar, forbi Olerud og til nydal, deretter svingte den av ved MC-huset. Tuta på den, men veit ikke helt hvem det var :P

 

Rett etterpå havna jeg etter en grønn audi a4 sedan modell 96-2000. Kjørte videre oppover mot Furnes åsa da jeg svingte av mot grindåker gård. Mulig Tony Nilsen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var nok tony som var ferdig på jobb :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte bak en rød golf mk6, mulig 4motion, led drl og tåkelys. Idag ved 20:15 tia, kjørte bak en traktor fra Hamar, forbi Olerud og til nydal, deretter svingte den av ved MC-huset. Tuta på den, men veit ikke helt hvem det var :P

 

hehehe ;) det var meg det, bilen til dama, jeg skulle klippe meg og tenkte jeg bare måtte ut og teste denne på holka. Men ja hørte du tuta :P

 

4 motion du også så det ut som :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer Steffen, spurte han på FB ;)

 

Fin bil Raymond :) Eller skal jeg si fin bil "dama-til-raymond" :)

Åhneidaa, dårlig med 4motion hos meg gitt! Kun en stakkars 1.9TDI FWD med 105hk og fattige 250NM :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Fin bil Raymond :) Eller skal jeg si fin bil "dama-til-raymond" :)

Åhneidaa, dårlig med 4motion hos meg gitt! Kun en stakkars 1.9TDI FWD med 105hk og fattige 250NM :P

 

ja absolutt en nydelig bil, dog den er heist og satt i original stand igjen nå.

Selges forøvrig, løp og kjøp den mest ultimate vinterbilen:

 

(håper linken funker:) ) edit, ja det gjør den.

 

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37141514

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen her som parkerte ved siden av en møkkete golf 4 ved europris i dala i dag?var en passat stasjonsvogn,lys blå,rimelig laaav,hadde vacn merker i siderutene bak også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg en svart vw up i fåberg i dag tror det var vw audi klistremerke på den og jeg tror den var ht registrert. Noen her? Up! Er faktisk en kul bil :)

 

Takk takk, det er meg :) Hvem der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en A4/S4 B5 i dag rundt i Raufoss rundt klokka 2 i dag.

Mørke blå, chrome speil kapper, S4 fanger, rs4 felger.. så ganske strøken ut :)

Eldre kar som kjørte rundt med en unge i, nye i området / klubb bil ?

 

Så spotter jeg S4`n til Høgberget titt og ofte i distriktet : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta en rød scirocco på spar Sveum i br.dal i går. så rimelig strøken ut (og LAV) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morten Bekkelund sin tenker jeg:-):-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en A4/S4 B5 i dag rundt i Raufoss rundt klokka 2 i dag.

Mørke blå, chrome speil kapper, S4 fanger, rs4 felger.. så ganske strøken ut :)

Eldre kar som kjørte rundt med en unge i, nye i området / klubb bil ?

 

Så spotter jeg S4`n til Høgberget titt og ofte i distriktet : ja :

 

 

Må holde bilen igang i denne kulda vettu: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så denne i Lillehammer i dag. Så meget pen ut, veldig lite patina, med unntak av en liten bulk foran på panseret. Voksen dame som kjørte.

Bra det finnes slike rundt omkring enda :)

uploadfromtaptalk1358184561191.jpg

uploadfromtaptalk1358184574105.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så denne i Lillehammer i dag. Så meget pen ut, veldig lite patina, med unntak av en liten bulk foran på panseret. Voksen dame som kjørte.

Bra det finnes slike rundt omkring enda :)

 

Denna skal jeg jaggu sjekke opp om er gamle til en kollega på jobben.

Han solgte den i 2005 og da var den helt strøken å godt bare 80,000.

Solgt i samme området :)

 

Men ja, er stas med MK1, ikke noe man ser til vanlig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så denne i Lillehammer i dag. Så meget pen ut, veldig lite patina, med unntak av en liten bulk foran på panseret. Voksen dame som kjørte.

Bra det finnes slike rundt omkring enda :)

 

Tru detta e bilen åt mor åt en e kjenne...Aaseth. Eldre dame ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ikke si eldre, men kanskje i 40-50-årene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.