#1326 Skrevet November 14, 2013 Den Rs6'en er helt rå!, sett flere bilder på mobilen hans.. v8 biturbo på noen par hundre hester etter endt tur i Tyskland. Snakket med Kåre Skogsrud for noen dager siden, nevte til han at han skulle melde seg inn her , han skulle ta en titt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1327 Skrevet November 18, 2013 En 2,3 Coupe utenfor Obs på Rudshøgda i dag, trivelig å se sånne i bruk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1328 Skrevet Januar 12, 2014 Sminka Golf på Statoil Nydal Pen A8 4,2 TDI på Løten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1329 Skrevet Januar 12, 2014 Sminka Golf på Statoil Nydal Ei jente som eier denne, hun jobber der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1330 Skrevet Januar 18, 2014 Måårn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1331 Skrevet Juni 24, 2014 Rød r8 passerte meg ved avkjørselen til hafjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1332 Skrevet Juni 25, 2014 på Maxi Hamar 😀 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1333 Skrevet Juni 26, 2014 så en flott lav a4 avant i hamar med det som så ut som roti felger med lekkert rødt senter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1334 Skrevet Juni 26, 2014 Mørk grå? Da er det Joachim Vågen sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1335 Skrevet Juni 27, 2014 stemmer nokk det ja, meget pen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1336 Skrevet Juni 28, 2014 Så ingen klubbmerker på den, men spotta en stilig skyss av det mer overraskende kaliberet i går. En blå, lang Caravelle med campingvogn. Laaang bil og laaang campingvogn blir et gromt vogntog, og når caravella så ut som den gjorde så ble jeg glad inni meg.. Ser for meg at de har en finfin sommertur foran seg, nesten så jeg får lyst til å bli en happy camper selv når jeg ser slikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1337 Skrevet Juni 28, 2014 hm.. Spotta en blå jetta mk2, to ganger nå i kolbu/lena området. ser da ganske så strøken ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1338 Skrevet Juni 29, 2014 Tobias Alm som eier den. Nylakkert i Impreza-blå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1339 Skrevet Juni 30, 2014 Så ingen klubbmerker på den, men spotta en stilig skyss av det mer overraskende kaliberet i går. En blå, lang Caravelle med campingvogn. Laaang bil og laaang campingvogn blir et gromt vogntog, og når caravella så ut som den gjorde så ble jeg glad inni meg.. Ser for meg at de har en finfin sommertur foran seg, nesten så jeg får lyst til å bli en happy camper selv når jeg ser slikt Spotta denne selv i går på gamleveien fra stange. Så ut som om han hadde noen skikkelig concave hjul også. Tittet langt etter den i speilen etter han hadde passert meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1340 Skrevet Juni 30, 2014 Spotta denne selv i går på gamleveien fra stange. Så ut som om han hadde noen skikkelig concave hjul også.Tittet langt etter den i speilen etter han hadde passert meg. Blå T5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1341 Skrevet Juli 1, 2014 Blå T5? Nå er jeg ikke helt inn i model betegnelsen på disse nyere caravelle/transporterene, men ja, den var nok av litt nyere dato, dvs 2005 - 06 og nyere kanskje.. Møtte han bare i forbi farten midt i en sving så jeg rakk ikke se så nøye etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1342 Skrevet Juli 1, 2014 Nå er jeg ikke helt inn i model betegnelsen på disse nyere caravelle/transporterene, men ja, den var nok av litt nyere dato, dvs 2005 - 06 og nyere kanskje.. Møtte han bare i forbi farten midt i en sving så jeg rakk ikke se så nøye etter. Tipper det var Ståle Hagen.. tidligere medlem/medlem(?) her.. Knakande tøff bil ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1343 Skrevet Juli 24, 2014 Spotta denne her om dagen på Maxi Hamar: Hadde klubbskilter. Fet bil, fin farge kombo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1344 Skrevet Juli 25, 2014 Den Jetta(?)n har jeg sett også på akkurat samme plass. Er ikke så inne i VW men den der var ganske riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1345 Skrevet Juli 25, 2014 Rolf Moen sin! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1346 Skrevet Juli 25, 2014 Min det der ja. Exen som har lånt den til jobb. og takk. Trenger litt kos etter at hu har kantkjørt 2 felger alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1347 Skrevet Juli 25, 2014 Min det der ja. Exen som har lånt den til jobb. og takk. Trenger litt kos etter at hu har kantkjørt 2 felger alt. Grunn til førekort beslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1348 Skrevet Juli 25, 2014 Grunn til førekort beslag? Ja. Det vil jeg påstå. Får levere alle fire til retning og lakk i vinter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1349 Skrevet Juli 26, 2014 Min det der ja. Exen som har lånt den til jobb. og takk. Trenger litt kos etter at hu har kantkjørt 2 felger alt. Super fin bil hvertfall, såg ikke så nøye på den at jeg så at felga var kantkjørte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#1350 Skrevet Juli 26, 2014 Møtte en griselav rød Audi med Rotiform-hjul ved Mjøsbrua idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...