Mjøsa: Spottings av biler

Anbefalte innlegg

Up med noen snåle felger utafor DNB på Lillehammer i formiddag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Up med noen snåle felger utafor DNB på Lillehammer i formiddag.

 

Snåle som i lilla?

i så fall er det Siv Anita :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snåle som i lilla?

i så fall er det Siv Anita :D

Var sikkert den.Smak og behag sier jeg bare.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Up med noen snåle felger utafor DNB på Lillehammer i formiddag.

 

Meg ja. Snåle felger er det ikke. Fargen kan godt diskuteres, men det er ikke felgene sin feil...

Gled deg til vinteren da...ny farge å irritere seg over :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var sikkert den.Smak og behag sier jeg bare.....

 

Blir veldig koselig stemning i et lite lokallag med sånne kommentarer skulle man tro...

 

PS, Siv Anita; bor du rett ovenfor butikken på Fåberg? :P har sett den grønne Einseren stå på andre siden av veien iallfall.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir veldig koselig stemning i et lite lokallag med sånne kommentarer skulle man tro...

 

PS, Siv Anita; bor du rett ovenfor butikken på Fåberg? :P har sett den grønne Einseren stå på andre siden av veien iallfall.. :)

 

Det stemmer vettu :) Golfen er satt bort for vinteren, så nå kjører jeg bare up!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøre du for fort over brua så går du rett i døra :) (trur jeg)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer vettu :) Golfen er satt bort for vinteren, så nå kjører jeg bare up!

 

Ah, da har du sikkert sett en skjeggete ape bak kassa på butikken der, en god kamerat av meg. Vi snakket om at den grønne Einser'n hadde helt riktig stil, liten verden :) UPen har jeg ikke sett :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, da har du sikkert sett en skjeggete ape bak kassa på butikken der, en god kamerat av meg. Vi snakket om at den grønne Einser'n hadde helt riktig stil, liten verden :) UPen har jeg ikke sett :(

 

Hehe, ja, jeg har lagt merke ti han :P

Takk for det, den har en tråd på classic prosjekter. Den skal bli finere etter hvert :)

Siden du ikke så up!'en, betyr det at jeg ikke var hjemme. Jeg byttet på å bruke de i sommer. Den har tråd under min VW :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøre du for fort over brua så går du rett i døra :) (trur jeg)

 

Stemmer det Dan...mange som konkurrerer i fartsrekorder over brua her, så glad for å bo i 2. etasje ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte en veldig hissig bil på kjøretur i Bybrua i dag, når jeg var på bursdag. Klarte ikke å høre hvor mange sylindere det var eller noe, ettersom vi var et stykke unna veien. Noen som veit om noen sprelske biler som holder til oppi der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte en veldig hissig bil på kjøretur i Bybrua i dag, når jeg var på bursdag. Klarte ikke å høre hvor mange sylindere det var eller noe, ettersom vi var et stykke unna veien. Noen som veit om noen sprelske biler som holder til oppi der?

 

Sikkert golfen min. Jeg har chippet chippen, så nå har jeg 540hk.

Sprek vett. :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chip på chipen, sier du? Høres ikke akkurat chiiiipt ut:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada. Litauisk patent. Funker fett. :thumbup:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit om en m3 som holder til oppi ved h vinduet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser en FET Audi A4 på Maxi veldig ofte(jobber der selv), 99% sikker på at det er en annsatt.

Sitter MRR HR3 på den, ligner hvertfall mye. Ikke klubbskilter eller noe sånt men.

Noen som veit hvem det er?

 

Er også en tøff Passat 3bg med klubbskilter, som står i garasjen der før åpningstid ofte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit om en m3 som holder til oppi ved h vinduet

Med pustehjelp? 99% sikker på at den hadde det, for dro i veien mer enn en vanlig M3.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mubypu3y.jpg

så denne transporteren fra stangebrua mot Hamar sentrum idag, who is it? :) var ganske tøff :D

 

Litt vanskelig å se kanskje, men men

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen til sjefen i Kvernmo Tak AS kanskje.. Har en til, foliert sort matt, med blank sort og blank oransje dekor ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Medlem?

Uansett var den relativt fet, alikeveld om jeg skimta (tror jeg) "ekstra" høyda tak på den, noe jeg egentlig ikke er spesielt fan av :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2014 rs6 spottet på Lillehammer! Svart med svart optikk. Ryktes at den har vært en tur innom ABT i tyskland for litt justeringer;) Kåre på g-sport Rustadstuen som eier den. Han har hatt flere brutale biler! Har ingen bilder, men skal ta noen så fort jeg ser den igjen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han som hadde S6 4F det?

 

Ja, det stemmer;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.