Mjøsa: Spottings av biler

Anbefalte innlegg

åkei, my bad, da er det ikke hun jeg mente det var...han jeg kjenner er nok i den alderen, så da blirre skeis...

Stein Erik Aaseth heter han...radioamatør :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brage møtte jeg like ved Hafjell i dag, eller i det minste bilen hans, og Per Olav møtte jeg ved Biri på samme turen. Jeg kjørte pensjoniststyla Passat med takstativ og ski på taket, så det var nok ingen som la merke til meg:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brage møtte jeg like ved Hafjell i dag, eller i det minste bilen hans, og Per Olav møtte jeg ved Biri på samme turen. Jeg kjørte pensjoniststyla Passat med takstativ og ski på taket, så det var nok ingen som la merke til meg:p

 

Særdeles tvilsomt, for bilen min har stått rolig i hele dag :P

Dessuten har jeg knall gule grøftlys, det tviler jeg på den du møtte hadde.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte i går, ikke i dag. Var kanskje ikke gule grøftelys, men hadde ihvertfall like svarte baklykter som din:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, da kan det nok være ja ;)

Da tipper jeg lysa ikke sto på, for det var fruen som brukte den på jobb.

For øvrig var det i følge Tapatalk den 1. Januar i 1970 du møtte den :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som sjåføren kunne være litt lavere enn deg, ja:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte en A5 mellom Elverum og Trysil i dag. Fargen var sort/brun eller mørk av noe slag. Vedkommende vinket tom. Noen på forumet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte tore kvilten ved midtskogen i dagtidlig:-D tøff s4 ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det nok han jeg møtte på Espa kl.18:15 også.. La først merke til interiøret, og så resten av bilen.. :D

Møtte tore kvilten ved midtskogen i dagtidlig:-D tøff s4 ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en rød Rs4 b5 med blå silikon slanger, intercooler osv i grillen på Byggmakker Gjøvik i dag..

Noen som kjenner til bilen? Det var ihvertfall Avant med rs4 fanger, men om det var replica fanger på a4 eller om var fullblods rs4 med skjermer å det hele fikk jeg ikke med meg.

 

Spotta også en rimlig strøken og pen rød 2r golf på rema1000 hunndalen her på Lørdag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte tore kvilten ved midtskogen i dagtidlig:-D tøff s4 ;-)

Huh?? Du kjørte ikke touranen?? :)

Da var det nok han jeg møtte på Espa kl.18:15 også.. La først merke til interiøret, og så resten av bilen.. :D

Hahaha den var ny! ;) Du har et skarpt øye, skjønner jeg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yeah :-)

Jeg sitter jo såpass høyt i lastebilen at det blir ofte sånn..

Spotta gamlebilen min på akkurat samme sted for et par uker siden og da og la jeg merke til interiøret først.. snodige greier.. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gjorde det jo:-) men du hadde sola i øya:-D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte Fredrik Alm med s2 mot Lena i går :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet futuragul golf utenfor brumunddal rett før 2felten mot hamar. han kjørte mot brumunddal ved 4 tiden.

 

spottet og en passat med røde felger elns. rakk ikke å se mye. den kjørte på e6 ved 7 tiden i dag utenfor hamar.

stv, champanje farget. kanskje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte jeg Rolf mellom Lillehammer og Vingrom i 12-tiden i dag tro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke Mjøsa men spotta en RS blå S2 eller RS2 sedan ved Rena i går, blank å fin, hold på å "cum in my pants"..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en usaklig lav A4 B6 på jobb i dag ;) Bilder kommer, tror mannen over meg kjenner til bilen :P

 

Appropo, Mangerud, kjenner du til en RS2 som sto utenfor HTTS bygget ved garasjeportene for ett par uker tilbake?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe nei fysj den A4'n er støgg nå :P Hmm nei men så den, eller rettere sagt hørte den.. Stv det vel, såg mer ut som bruksbil det, ikke dekal trimma?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en herregårdsvogn ja :) Så helt original ut. Var en RS2, hvis ikke en S2 med RS2 front, speil, bakfanger, bakluke, baklykter osv :P

 

Du har sikkert sett min også, halvkjip original S3 med gule grøftelys. Grillen var plastidippa svart i vinter, men har spylt det av nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:P vet aldri.. Du som kjører sort S3?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer.. :) Skal bli litt finere i lakken og litt penere skodd når feriepengene kommer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

;) Er den dekal løs bak så er den nå blank i allefall.. Så en blaaank A3/S3 på kiwi før helga med club plater..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 1gen emblemer forann og bak. Og den er svært lite blank, mangler litt lakk forann bakre hjulbuer etter ett par runder opp til tørråsen uten ESP :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.