Anbefalte innlegg

Hva og hvor får man kjøp den beste felgrensen? Har brukt Cartec sin tidligere, og det er noe av det bedre jeg har brukt...

Produktet må kunne bestilles på nett...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AutoGlym Clean Wheels inneholder syre og er skadelig for felgene hvis den ikke brukes riktig. Den er skadelig for ubehandlede felger uansett bruk.

AutoGlym Custom Wheel Cleaner er trygg for alle type felger.

 

Min egen favoritt er Swisswax Wheel Cleaner Concentrate, men ser jo at mange digger Bilberry!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt fornøyd med Meguiar´s wheel brightener. -Men har ikke testet bilberry, p21 osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestilt Bilberry, så får vi teste det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har noen felger som jeg ikke får reine.. Har prøvd med rein motorvask og lynol. Var i utgangspunktet innstilt på å syrebade og lakke felgene på nytt, men hvis dette hjelper... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd alle avfettingsmidler unntatt malingsfjerner.. Så hvis en av disse midlene hjelper så hadde det vært utrolig bra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en felg som har bremsestøv som er grodd fast, har prøvd avfetting, diesel og en vanlig turtle vax wheel cleaner sak.

 

Ikke pokker. De 3 andre blir helt fine, men den siste har vært gjennom et "null-bilhold" fra tidligere eier og med en bremsekalipper som har gått til grøften.

 

Hvordan får jeg den felgen fin igjen?

jeg har vurdert stålull :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

felgrens fra bitema tar det meste :P sterke saker :o

 

fjernet bremsestøv og skitt fra noen gamle porche vinterfelger fra midten av 90tallet (ikke vasket på innsiden siden de var nye omtrent tror det er viktig å bruke maske, ble helt omtåket jeg!! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så jævlig på felgene at jeg lurer på om dritten har tært igjennom lakken.. Heldigvis noen billighjul da, lønner seg sikkert å kjøpe nye istedet for å sende til blåsing og lakking.

 

Kan jo kjøpe Biltema sin, jeg bor rimelig nært en av butikkene deres så, kjører forbi den hver dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

felgrens fra bitema tar det meste :P sterke saker :o

 

fjernet bremsestøv og skitt fra noen gamle porche vinterfelger fra midten av 90tallet (ikke vasket på innsiden siden de var nye omtrent tror det er viktig å bruke maske, ble helt omtåket jeg!! hehe

 

Ja, denne er sterk.. tror maske er tingen her ja!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett ord: Mequiars

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett bedre ord: Bilberry Safe Wheel Cleaner, inneholder ikke syrer, kan blandes ut om ønskelig og fy for en renseeffekt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett bedre ord: Bilberry Safe Wheel Cleaner, inneholder ikke syrer, kan blandes ut om ønskelig og fy for en renseeffekt...

 

Støtter denne..;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

biltema sin er vell noe av det sykeste jeg har prøvd, billig og bra.

 

etter jeg startet med å ta inn meguiars fra england har jeg prøvd meguiars sine felgrenser, og de funker også gull. er ekstremt skånsomme virker det som. de er ikke drøye i bruk, så en flaske holder ikke til mange renser.

 

mvh

stian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne?

 

Archive%5CProduct_images%5C36%5CLarge%5C

 

den der ja!!! hehe, den er drøy! tok ikke lakken på mine porche felger!

 

Litt ot: men jeg vaske også dusjen med den felgrensen der! aldri vært så reint der før!! møkka bare rant av:P haha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett bedre ord: Bilberry Safe Wheel Cleaner, inneholder ikke syrer, kan blandes ut om ønskelig og fy for en renseeffekt...

 

Jeg støtter også denne! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg støtter også denne! :)

 

Var det jeg skulle å spørre deg om i dag faktisk... :P

 

Jaja, sender adressen nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det jeg skulle å spørre deg om i dag faktisk... :P

 

Jaja, sender adressen nå.

 

Dette fungerer tilogmed på felgsa til transporteren Håkon:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd det meste, og billberry er det jeg ender opp med hver gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette fungerer tilogmed på felgsa til transporteren Håkon:nana:

 

 

Da må vi teste i morgen... Får de nye fangerne i løpet av helga og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.