VACN Trackday Rudskogen 26 juni 2009

Anbefalte innlegg

Hei, nokken fra Ålesund eller omegn som skal nedover. Jeg skulle gjerne hatt frakt for 2 drivakslinger fra Rudskogen til Ålesundsområdet...

 

-Ruben

Tlf: 93213680

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, på min høyre side forran så har jeg teipet opp ruta for vindusheis er defekt. Dette vil vel ikke gå igjennom teknisk? Jeg må gjøre sånn at det står fast eller? eller kan jeg bare senke det ned i døra?? Har tenkt meg en tur ;)

 

 

edit: Jeg har kjøpt meg nye sommerdekk nå, de mener jeg det står M+S på, det vil si at jeg blir nektet kjøring selvom det er sommerdekk?

Vinduer skal være lukket under kjøring, så det bør stå fast ja.

 

Noen sommerdekk selges merka som M+S for å unngå å ha hastighetsmerking på de, og dersom de må forstås å være merket slik ene og alene av den grunn kan det tillates kjørt med.

 

Poenget her er at det skal være så trygt som mulig utpå banen og de som skal kjøre må bruke hodet iforhold til både sitt eget utstyr og kjøring. Kjører du som en idiot får du ikke kjøre mer, så enkelt er det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. gleder meg til i morgen.! men ett spm angående ruter... er det lov og ta ut en rute bak? dette er på golf1 hvor de sitter i list bare. eller kan jeg ta ned ruten helt foran? vi kommer til å dø alle mann som ikke har klima!!!

mener det er mer uforsvarlig og kjøre i en så intens varme, enn og ha ett vindu oppe. helt nede bør være lov pga da knuser det ikke ved eventuel taking ell lignende....mener det er sånn på gatebil treffa.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei. gleder meg til i morgen.! men ett spm angående ruter... er det lov og ta ut en rute bak? dette er på golf1 hvor de sitter i list bare. eller kan jeg ta ned ruten helt foran? vi kommer til å dø alle mann som ikke har klima!!!

mener det er mer uforsvarlig og kjøre i en så intens varme, enn og ha ett vindu oppe. helt nede bør være lov pga da knuser det ikke ved eventuel taking ell lignende....mener det er sånn på gatebil treffa.

 

I utgangspunktet så skal alle vinduer være igjen slik at armer ikke kan komme utenfor ved en evt velt.

 

Så å kjøre med rutene nede eller helt vekk er ikke lov.

 

Jeg har selv kjørt masse på bane med golf 1 uten noen form for klima og det er bare å ta pauser i pit med alle luker åpne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja ok skjønner. men da skulle jo vinduene bak være lov? ingen armer som kommer ut der, særlig ikke med halvbur og bøtte stoler. blir kanskje litt synsing. men av erfaring blir det drit varmt, rødglødende eksos osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja ok skjønner. men da skulle jo vinduene bak være lov? ingen armer som kommer ut der, særlig ikke med halvbur og bøtte stoler. blir kanskje litt synsing. men av erfaring blir det drit varmt, rødglødende eksos osv...

 

Jeg tør ikke å svare ja på dette.

 

Men kom med rutene i og blir det for varmt og baneansvarlig tillater det skal jeg hjelpe deg med å ta de ut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hvis jeg bare ordner slik at vindusheisen min er låst oppe så er det ok da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hvis jeg bare ordner slik at vindusheisen min er låst oppe så er det ok da?

Ja, det skulle gå bra det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jeg ordnet det og fjernet høytaler baki, noen tips på hva som må gjøres mer, jeg mener den er clean og klar ;) gleder meg til imorra :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jeg ordnet det og fjernet høytaler baki, noen tips på hva som må gjøres mer, jeg mener den er clean og klar ;) gleder meg til imorra :D

 

Om du ikke vet hvor gammel bremsevæska di er, er den sannsynligvis for gammel. Skift den før du drar.

 

Sørg for at bilen er i såpass god stand at du ikke kommer til å kræsje. Kræsjer du, bør du også ha sørget for at du selv ikke blir skadet av unødvendigheter (løse ting under setet, dårlig festede deler osv).

 

Fyll full tank og kjør pent. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bremsevæske er halvt år gammel, byttet den da jeg byttet calippere bak, skiver og klosser er bra rundt om også ;) er det noen krav til bekledning inne i bilen bortsett fra hjelm??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til de som har bidratt for å få til denne knalldagen på Rudskogen.:tilber:

Håper det vil fortsette å være en trackday i årene fremover: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for en supert banetreff !! Vil ha flere slike... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart ett supert treff. Holdt på å gå i bakken av prisene som har blitt på kjøring men forstår at ikke det er klubben men rudskogen som setter prisene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjempedag på trackday. All skryt til de som har stelt istand dette ! Håper det blir og se flere slike track days framover !

 

ang. priser så trodde jeg klubben betalte dagsleie for banen også selv setter prisen for og kunne "finansiere" den utgiften og ha track day.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt klart ett supert treff. Holdt på å gå i bakken av prisene som har blitt på kjøring men forstår at ikke det er klubben men rudskogen som setter prisene.

 

nå har vel vi i klubben blitt bortskjemte med de prisene klubben har hatt på kjørnga før, så 500 kr for å kjøre ifra kl 09 til 2100 synes jeg ikke er så avskrekkende egentlig.:)

 

takk for et kjempe treff, var gøy å få testa ut bilen igjen med div mods, og til christer, takk for rask reakskjon :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ikke prisen var så ille jeg heller... Å kjøre en ettermiddag koster jo 600 for medlemmer og 800 hvis ikke du er medlem, så det var i grunnen billig :)

 

Takk for et kjempetreff!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette var et bra et bra arrangement, tusen takk til dere som stilte opp!

 

Når jeg sjekket racechrono loggen viste den 86 runder fra 10-15: smil :

 

Prisen er ikke noe å si på, 500,- for en hel dag er billig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper det blir arrangert flere banetreff fremover :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en fartsfylt dag i solen : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en kjempe artig dag! Første gang på bane for mitt vedkommende, men ikke siste :P

 

Flere Track Days -----> JA TAKK ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.