VACN Klubbtreff Rudskogen 29-30 August 2009

Anbefalte innlegg

Takker alle som har stått på og arrangert for et kjempetreff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Angående premiering så har jeg et lite spørsmål om denne bilen. Stemmer det at det er en coupe quattro??!

Frode har da kun snakket om urquattroen sin tidligere iallefall, så ble litt overrasket om det jeg tror jeg hørte stemmer.

 

IMG_1119.jpg

 

: klø :Coupe?

 

Står registrert som UR.

 

Med usladdet skilt er det enkle verktøy på nett for de nysjerrige:p

https://svvgw.vegvesen.no/http://timeplan.vegvesen.no/exttime/tidspunkt.aspx

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ei flott helg ja.

Veldig mye grom kjøring og se på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi har vel strengt tatt aldri levert noe under navnet Urquattro, har de det da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for atter et flott treff og en hyggelig helg! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et trivelig treff og hyggelig bilprat med mange mennesker...

 

Kommer noen bilder fra meg i kveld, litt rare men dog... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et kjempetreff og stor takk til alle frivillige som var med og fikk dette treffet vel gjennomført som alltid.

 

Man ser at nivået i klubben bare øker og øker både med tanke på rett og slett råe biler på bane + nivået på utstillte biler. Var mye å sikle på utover dagen på søndagen og måtte gå flere runder for å få med meg alt. STOR applaus til alle sammen for kvaliteten dere leverer :)

 

Det er alltid gøy å dra på treff og møte så mye hyggelige folk og det er aldri noe problem å sette seg ned ved siden av villt fremmede og skravle i vei. Det er god klubbånd og sånt liker man. Alltid hyggelig å bli kjent med nye ansikter og såklart skåle litt med gamle kjente også. Vi sees til neste år også. Ingen tvil.

 

Ellers vil jeg ønske alle velkommne til årets siste utstillingstreff i regi av Mjøsa Lokallag på Lillehammer neste søndag. Vi begynner kl 14:00 og frister med pølser, vaffler, kaffe og brus. Dere finner oss på strandtorget. litt info i DENNE tråden. 50kr for å stille ut og vi bedømmer topp fem Vw/Audi samt Peoples Choice. vel møtt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for atter et flott treff og en hyggelig helg! :)

 

Tusen takk for hjelpen Eskild! Styret satt veldig pris på hjelpen vi fikk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et kjempemessig treff.

Livet på campen er unikt og kult på alle måter, og vi var da en gjeng som fikk gjort litt skogs-arbeid utpå natta med bue-sag og øks syns jeg å huske..(selvfølgelig kun på vind-fall og rester etter hogsten der..)..neste år tar jeg med motor-saga...eller ikke..: haha :

 

Ên ting som jeg tenkte på;

Hvorfor åpner mat-serveringen så sent på søndagen....?

Er mange ganske sultne mager der (meg inkl..) fra tidlig på formiddagen så det kunne de dratt inn langt mer kroner på..

 

En annen ting er kapasiteten der inne på kafêen....Gikk ikke akkurat unna i køen der som var så lang at mange ikke gadd å stille seg i kø...

 

På en dag med så mye folk burde de i tillegg stått ute et par personer og grilla burgere osv..det hadde letta myye på trykket.

Dette er det sikkert ikke klubben vår som har noe med, men Rudskogen-ledelsen internt, men kanskje styret kan lufte idêen for de..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et knall treff. Var der bare lørdag på grunn av lang tur hjem igjen. Men fikk plenty av tid på bana.

 

Først synes jeg banen var allt for glatt og ikke noe særlig. Men etter som jeg fant ut av sporvalg osv var det jo en bra bane å kjøre på. Så kommer helt klart tilbake flere ganger.

 

Må også skryte av folka i piten som gjorde at det ble veldig jevn flyt på banekjøringa.

 

Veldig bra også at lisensbilene kjørte sammen med oss vanlige. Lærte mye av sporvalg de få svingene jeg så dem foran meg :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.