#126 Skrevet Mai 2, 2010 Jeg er med om bilen er ferdig: rock : Partyparty;) Er jo lenge til da Dan Inge, så det må du få til;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Mai 10, 2010 Jeg får vel nesten dra med meg kona å ta turen i år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Mai 10, 2010 Jeg får vel nesten dra med meg kona å ta turen i år! Synes jeg du skal: rolleyes Også har du sjåfør hjem i tilegg: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Mai 11, 2010 Da er det sendt ut pm til folk som jeg har på lista mi over t-shirts. Fint om dere som da mener dere burde ha en t-shirt men kanskje ikke har fått en pm på det tar kontakt. Har stort sett sendt ut meld på facebook da det er stort sett enklere en å ta det på forumet for tiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Mai 12, 2010 -Til Raymond A. Du må nok finne ett annet telt i år =( Får faen ikke fri ...... ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Mai 13, 2010 -Til Raymond A. Du må nok finne ett annet telt i år =( Får faen ikke fri ...... ! NNNEEEIIIIIIII - UUUUUUUURUUUUTINERT!!!!!! dette har du vist om lenge!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Mai 13, 2010 Er jo lenge til da Dan Inge, så det må du få til;) Hjelper du meg da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Mai 14, 2010 Hvem reiser nedover på Torsdagen? Blir det mulighet til å henge seg på Hamar gjengen i charlottenberg slik som i fjor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Mai 14, 2010 Hvem reiser nedover på Torsdagen? Blir det mulighet til å henge seg på Hamar gjengen i charlottenberg slik som i fjor? det er bare å slenge seg med det jeg reiser nedover torsdagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Mai 14, 2010 det er bare å slenge seg med det jeg reiser nedover torsdagen. Høres bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Mai 14, 2010 Hjelper du meg da? Hehe spørs om jeg rekker det da;) Du får ringe hvis det butter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Mai 14, 2010 Ser det jaggu meg ut som jeg drar Torsdagen også. blir "kasta ut" av kjerringa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet Mai 14, 2010 Når på torsdagen pleier folk å kjøre nedover? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet Mai 14, 2010 Ca når sola står opp EDIT: drar vel fra Hamar i åtte tida. og regner med å være i charlottenberg i ti tida. Men hvis vi er like uheldige som i fjor får vi fort et par timers utsettelse pga ustabile biler. *kremt kremt* Avtales nok nærmere uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet Mai 14, 2010 Drammensfølget joiner Hedmarkscrewet østafor Karlstad torsdag ...som i fjor bare uten forsinkelser...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet Mai 15, 2010 så herlig å se at stadig fler og fler henger seg på nedover på torsdagen, det gleder mitt hjerte!! Gleder meg ikke noe mindre nå for å si det slik: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet Mai 15, 2010 I år ser det desverre mørkt ut for min del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet Mai 15, 2010 Synes jeg du skal: rolleyes Også har du sjåfør hjem i tilegg: haha : haha.. Ja det er en baktanke med alt:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet Mai 17, 2010 24 days to go , and counting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet Mai 17, 2010 Blir det nå kolonne fredagen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet Mai 19, 2010 Ca når sola står opp EDIT: drar vel fra Hamar i åtte tida. og regner med å være i charlottenberg i ti tida. Men hvis vi er like uheldige som i fjor får vi fort et par timers utsettelse pga ustabile biler. *kremt kremt* Avtales nok nærmere uansett. Håper på litt mindre problemer denne gangen ja.. selv om det var hyggelig på bakgårds verksted Jeg Gleder meg til tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet Mai 19, 2010 Begynner og nærme seg faretruende til avreisedato... Fremdeles mye og gjøre på Squarbacken Må skrues ferdig, ta EU-kontroll, få bestilt veteranskilt++++ Polo'n er langt fra klar den også... Så må kanskje ta pastakokeren nedover i år.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Mai 24, 2010 Da ser det faktisk ut til at jeg tar passaten nedover iår.... Ble rygget på i siden(begge dørene) på golfen og takstfolkene har enda ikke klart å sende over takstrapporten så får vel neppe gjort noe med det før mantorp. Også har det de 3 gangene jeg har vært nedover vært så inni hamperæva varmt at det frister å bruke bil med AC:) Har jo og fått justerbart til den så kan slippe den ubrukelig ned for helga;) Så da er det lynprosjekt med å få lyd i bilen og reiseklar om 3 uker:) BTW bare 17 dager til avreise:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Mai 28, 2010 Da ser det ut som jeg fikk fri på fredag også Blir et par biler fra Hønefoss som reiser på fredag ser det ut som. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Mai 31, 2010 4 biler blir det vel;) på torsdag:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...