Anbefalte innlegg

2 stk 3x6 og 2 stk 3x3...

Her ramla sikkert alle av lasset, fram med paint! :P

I dag er det forresten akkurat 365 dager igjen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja ja da nærmer det seg med stormskritt igjen til man tar turen til sverige. alt gikk galt ifjor så kom vel ikke på ett eneste treff, så iår skal jeg ha med meg det meste som skjer;) Ser å at hovedtreffet er helga før så passer vel bra med en uke ferie da mellom treffa;)var det dårlig vær ifjor?`hm.. skal se det blir kanon iår da (har bare vært steike sol de 3 årene jeg har vært der;)) Så fant jo til og med en badeplass rundt der for 2 år siden....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm!! Er bare og glede seg til det...!! Er jo ett av høydepunkta i løpet av sesongen!!

I år blir det garantert uten Bobla, siden den er solgt...!! Får satse på haik med noen som har VW da...: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er helt klart med på dette i år også,tar med "Bomblaster'n" min jeg vettu ;)

Satse på at vær gudene er med oss i år da.. :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir nok bra vær:) når reiser folket egentlig? vi vurderer å reise på torsdag iår.. er jo så fullt når man kommer på fredag der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir nok bra vær:) når reiser folket egentlig? vi vurderer å reise på torsdag iår.. er jo så fullt når man kommer på fredag der...

 

Drar nedover på Torsdag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I år blir det garantert uten Bobla, siden den er solgt...!! Får satse på haik med noen som har VW da...: klø :

 

Hva skjer: eek :? Dette er jo nesten som å donere bort den ene halvdelen av hjertet;).

 

Det blir avreise fredag for mitt vedkommende. Hvilken bil det blir gjenstår å se, men helt garantert en VW.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Mantorp park i Sverige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I år pakkes både shorts og termodress :D

Og nytt telt skal handles inn, fjorårets glemte jeg visst...

 

Om det blir rotte eller "race" som VW-middel er usikkert :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I år pakkes både shorts og termodress :D

Og nytt telt skal handles inn, fjorårets glemte jeg visst...

 

Om det blir rotte eller "race" som VW-middel er usikkert :P

 

Tar med parykk, sminke og ev telt jeg da: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar med parykk, sminke og ev telt jeg da: rolleyes

 

Og for Guds skyld ei ny, mer solid "rævkvilevippe". Den forrige orka jo ikke mer allerede fredag kveld:D.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av tidligere erfaringer og ved evt knall vær samt en noe "redusert" plass så kan det fort bli fult. Hvertfall fre fredag ettermiddag.

I fjor reiste vi en gjeng på 8-10 biler, mener jeg å huske, og kom frem på torsdag ettermiddag/kveld. Så da fikk vi holdt av ønskede plasser til "Party Camp Norwegen" så jeg er med på reise nedover torsdag morgen som herved er blitt en tradisjon :)

 

Flere som er med på det? lage ei kolonne nedover ? og evt møtes på veien?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

reiser sammen en gjeng fra larvik/sandefjord. Får høre når dem har tenkt å reise:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer: eek :? Dette er jo nesten som å donere bort den ene halvdelen av hjertet;).

 

Tja... følte jeg trengte og prøve meg på noe annet... :o Var ikke ett helt lett valg, men følte at jeg trengte og prøve meg på noe annet! Men har jo fremdeles G40 "stasjonsvogna" og har jo nå eventuelt råd til og fikse den opp, hvis den andre hobbybilen ikke blir for dyr... ;)

Får satse på att Jetta einser'n til Morten blir klar før BugRun...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det litt tidlig å komme med utdypende informasjon om hovedtreffet, men jeg kan røpe at det med 95% sikkerhet ikke krasjer med Bugrun i år ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av tidligere erfaringer og ved evt knall vær samt en noe "redusert" plass så kan det fort bli fult. Hvertfall fre fredag ettermiddag.

I fjor reiste vi en gjeng på 8-10 biler, mener jeg å huske, og kom frem på torsdag ettermiddag/kveld. Så da fikk vi holdt av ønskede plasser til "Party Camp Norwegen" så jeg er med på reise nedover torsdag morgen som herved er blitt en tradisjon :)

 

Flere som er med på det? lage ei kolonne nedover ? og evt møtes på veien?

 

Er med;)!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det er tidelig men vill være tidelig ute: ja :

Tror ikke eg kommer til å kjøre einseren min over fjellet, men har veldig lyst å reise på BugRun, så viss eg tar fly til Gardemoen, er det noen som har eit sete til "boms"?? Betaling som bensin, burger osv betales selvfølgelig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det er tidelig men vill være tidelig ute: ja :

Tror ikke eg kommer til å kjøre einseren min over fjellet, men har veldig lyst å reise på BugRun, så viss eg tar fly til Gardemoen, er det noen som har eit sete til "boms"?? Betaling som bensin, burger osv betales selvfølgelig:)

 

Kan hende vi finner en bil du kan låne også... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende vi finner en bil du kan låne også... ;)

 

Hørte jeg 2x3.990 : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte jeg 2x3.990 : klø :

 

Jeg vet ikke helt John-Arne, vurderer å selge varianten. Men får se, får jo opp felgene og sånn i begynnelsen av februar så kanskje lysten kommer tilbake... Står forresten en cab her også... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar med parykk, sminke og ev telt jeg da: rolleyes

 

KNIS : haha :

 

Og for Guds skyld ei ny, mer solid "rævkvilevippe". Den forrige orka jo ikke mer allerede fredag kveld:D.

 

Burde satse på en real rasteplassbenk i grunn... Uten vippefunksjon :P Og Andreas - vippa var tatt med med det henseendet å ta kvelden på BR ;)

 

Av tidligere erfaringer og ved evt knall vær samt en noe "redusert" plass så kan det fort bli fult. Hvertfall fre fredag ettermiddag.

I fjor reiste vi en gjeng på 8-10 biler, mener jeg å huske, og kom frem på torsdag ettermiddag/kveld. Så da fikk vi holdt av ønskede plasser til "Party Camp Norwegen" så jeg er med på reise nedover torsdag morgen som herved er blitt en tradisjon :)

 

Flere som er med på det? lage ei kolonne nedover ? og evt møtes på veien?

 

I'm IN!

 

Nå er det litt tidlig å komme med utdypende informasjon om hovedtreffet, men jeg kan røpe at det med 95% sikkerhet ikke krasjer med Bugrun i år ;)

 

HURRA : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende vi finner en bil du kan låne også... ;)

 

Det er for snilt.. Syns det holder med eit sete om det skulle komme opp et ledig et ;) Men får se ut over våren hvordan golfen oppfører seg da eg nettopp har fått den til å gå skikkelig, men nå er det alt for mye snø :( Viss den virker fast i fisken så kjører eg sikkert :) men går for ett NAF medlemskap eller lignende.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal på BR uten tvil. MEN endog siden det er familieforøkelse her så har jeg ikke mulighet til å reise før fredagen i år. Derav håper jeg dere som velger å dra torsdagen holder av plass akkurat som vi gjorde i fjor :D Det var ikke så stort problem selv om noen av de andre som kom ble litt sure på oss. Jeg forstår det Hans mente veldig godt. og en absolutt så god idee.

 

Her er det kjapt i paint for de som ikke enda har tatt det

 

bugruntelt.jpg

 

MEN, skal vi ha det slik vil det også si at vi må ha vesentlig mere midler inn for å handle telt. SAMT noen til å ta med teltene over. dette er tunge greier men kan såklart fordeles på flere biler. Dog ikke alltid like lett for de fleste med skamsenka biler. slipte av en del gummi på passaten når jeg "bare" hadde med 3x6 meter.

 

Teltet som var i fjor ble betalt av at folk betaler noen få kr ekstra for t-skjortene og stickers for at vi da ordner telt. Andre forslag kan dere evt komme med. men å øke feks t-skjorte pris med en 50 lapp er mulighet. Men ser da også for meg at vi ikke får like mange som er int i de. derav mindre samhold. :(

 

Hvis noen har telt i lokallaget evt de ønsker å ta med og bruke er det såklart velkomment. men erfaringsmessig så vil jeg ikke garantere at teltet er like pent som da dere har brukt det på lokallagstreff etterpå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.