Anbefalte innlegg

Hvis Anders får bilen klar så blir jeg nok med!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar ned iår også, etter at første besøk der ifjord var en KANON opplevelse. Må bare få skrudd sammen bilen i tide, men skal gå det...hiver oss med på en eventuell kolonne fredag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på det er greit jeg spør her, skal til Bug Run i år for første gang, hvor er de nærmeste overnattingstedene (bortsett fra telt på campen og Sjøgestad Motell, sistnevnte var fullbooket)

 

Har sett på Vadstena Camping, men det er en halvtimes kjøretur i følge Google Maps.

 

EDIT: Fant det ut selv! http://www.motorevents.com/motorevents/mantorp-park.asp?avd=Safety-Driving&sida=L%E4nkar#Hotell

 

Men bruker det å være mange som overnatter på Vadstena? Artig å være der det er litt folk ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke mange som overnatter på andre steder en campingen på treffet. (det er flere av de i forhold til hvor mye partyfaktor man ønsker) Men vet det finnes noen motell og lignende i området. De fleste er rimelig fullbooket allerede ett år i forveien.

 

De fleste pleier å overnatte på området til mantorp park (der bugrun er) som nevnt ellers er det fullt mulig å tusle rundt på området og få delta på festen men fortsatt sove på roligere steder. Man MÅ ikke slå opp teltet mitt i mølja. MEN det er en vesentlig del av treffet og virkelig verdt å få med seg. Stemningen blandt Nordmenn, Svensker, Dansker, Finner, samt noen russere og tyskere er upåklagelig bra.

 

Er ikke mange steder du kan gå og sette deg midt i en gjeng med finner og ikke skjønne kvekket men klarer fortsatt å ha en kjempekveld med de.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke mange steder du kan gå og sette deg midt i en gjeng med finner og ikke skjønne kvekket men klarer fortsatt å ha en kjempekveld med de.

 

Støtter den Rolf;)

Utrolig morro og ikke minst er det fare for å bli påspandert en dram :P

Som du kjenner dagen der på at du egentelig ikke burde ha drukket: flau :

 

Hvis en er avhengig av at det er stille når en skal sove så er det jo bare å ligge på den "lugna campen".

Ellers så er det sikkert stille minst en time hver natt ellers på campen: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo sikkert sitte på med meg Robert:) Skal få skikk på Cab`en før den tid;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fundere på å ta turen her og :-)

Har ikkje vert dar før, men ser ut te å vera eit livat treff ja :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også klar som et egg!!! Har i flere år hatt planer med luftavkjølt, men det har skjedd noe hver gang før avreise. Så i år blir det hvertfall men en bil, kanskje to:) Håper på å få konas Golf på veien rimlig snart. Om ikke kona blir med, så kommer jeg og min 9 årig sønn med min prosjekt Golf . Hvor bør jeg og guttungen satse på å sove? Tenker på i forhold til fyll? Blir kona med så er også min 6 år gamle datter med. Vil liksom ikke dra de med midt i selve festen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er lugna camp på selve området som er mere egnet for familier og de som vil komme litt vekk fra hovedfylla. Det er fortsatt kort vei å gå opp til hovedcampen hvor det er "action" så når du får lagt guttungen kan du jo vurdere å tusle opp og hilse på resten.

 

Motell osv finnes jo også såklart men vil tro det er fullt på de fleste stedene alt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette beviser enda en gang at vi må være tidlig ute for å få "vår" plass. Vi har i alle de åra jeg har vært der ligget på snuplassen og det er en grunn til at de kaller det camp norway. Det er fortsatt mange som skal nedover på Torsdagen og det er ikke vanskelig for de som drar å få satt opp både sperre bånd og biler så man får holdt av plass til resterende som reiser Fredag. Bugrun og Camp Norwegen skal bestå ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har hvertfall tatt fri torsdag og så mye mulig jeg reiser nedover da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke noe problem om vi er en gjeng som kommer oss bortover til høvelig tid torsdag formiddag.

 

Skulle dog ha fått rustflekka/grunna stakkars Ingolf'en før avreise... Noen i næromrodet som føler seg kallet?

 

ROLF: Årets farger på t-trøyer burde vel snarlig opp til diskusjon...? Jeg stemmer for R O S A :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har også som sagt lagt til rette for å reise nedover på torsdagen , det er seff en fordel og være flere da det ofte kan bli vanskelig å holde av plasser pga mange kan bare rive ned sperrebåndene eller kjøre over di, så om vi hadde hatt nok folk som ble med nedover kunne vi brukt bilene så lenge og barikert området...

 

så langt vet jeg om mulig 2 til som blir med nedover torsdag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med fra torsdag....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg skal klare å dra nedover på torsdagen jeg og

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med fra torsdag....

 

kjører du fra Tretten og gjennom Hamar eller?

kunne ordna så hvertfall du kunne blitt med å kjørt i følge med "oss" som reiser fra hamar.

 

Tror jeg skal klare å dra nedover på torsdagen jeg og

 

og du kommer fra Follo? møte deg i kongsvinger eller noe da kanskje, eller vil du kjøre med "oss" fra hamar? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis han kjører fra Follo burde dere nok heller møtes i Karlstad vil jeg tro ;) Enklere det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

ROLF: Årets farger på t-trøyer burde vel snarlig opp til diskusjon...? Jeg stemmer for R O S A :P

 

 

Okej, jeg skal bli med om de faktisk blir rosa! LOVER!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De blir nok ikke rosa. Men syns du får ta turen alikevel Nina Marie :P Skal alltids få trykkt en egen spesiell til dere rosa flickorna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det sånn at nye ikke får camp Norwegen t-skjorte? (jeg er ny:))

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det. :)

 

EDIT:

 

Er den "harde" kjerne som får kjøpe t-skjorte. Om noen mener de absolutt skal fortjene å få så får det tas opp i en pm.

 

Som nevnt tidligere i tråden her så har Camp Norwegen vokst seg vannvittig stort. Både på godt og vondt dette såklart og det er ikke alltid like greit å vite hvem som er snille eller slemme (for å sette det litt på spissen)

 

Det er ufattelig kjipt hvis det skulle vise seg at det er sort får som ikke er helt venn med mr alkohol og ikke klarer å oppføre seg utover natta som igjen ender med å krangle på seg noen folk. ødelegge noe på en bil eller verre. Da er det desto mere kjipt at denne personen har på seg en Camp Norwegen T-skjorte og dermed ødelegger for samtlige andre som også bærer en slik.

 

Håper de fleste forstår dette og lever opp til å få muligheten neste år igjen ;)

 

Rolf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De blir nok ikke rosa. Men syns du får ta turen alikevel Nina Marie :P Skal alltids få trykkt en egen spesiell til dere rosa flickorna.

 

Hehe, ja jeg blir veldig fornøyd om du får til det altså ;) Så count me in!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke noe problem om vi er en gjeng som kommer oss bortover til høvelig tid torsdag formiddag.

 

Skulle dog ha fått rustflekka/grunna stakkars Ingolf'en før avreise... Noen i næromrodet som føler seg kallet?

 

ROLF: Årets farger på t-trøyer burde vel snarlig opp til diskusjon...? Jeg stemmer for R O S A :P

Har malingssprøyte som tåler lakk også :P

Kanskje jeg og frua må komme bortom låven og male litt på bilen din? :D

 

Man må vel kanskje være med et par år til før ei trøye er aktuell :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og ett av kravene er at man faktisk skal campe på PARTY campen. SAMMEN med de andre. hvis ikke er litt av poenget borte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.